Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Tjah, enkel échte mannen durven met Lambo's rijden hé (... en een paar vrouwen met kl*ten aan hun lijf!)

Comment

• Comment

• Ja, dat gaat een graaf masjien worden hé ... prijs zal spijtig genoeg nog graver zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
          Ja, dat gaat een graaf masjien worden hé ... prijs zal spijtig genoeg nog graver zijn
          Trek het u niet aan, ze zijn toch al allemaal verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
            Trek het u niet aan, ze zijn toch al allemaal verkocht.
            YESSS!!! Weer een zorg minder!

J/K ... geen spek voor mijnen bek!!!

Comment

YESSS!!! Weer een zorg minder!

J/K ... geen spek voor mijnen bek!!!
              Bedoel je dan gewoon dat die Pagani's teveel kosten, of dat een pagani je gewoon niet aanstaat?

Nuja, exclusief zou je inderdaad wel zijn. Ik heb er nog nooit een gezien in het straatbeeld

Comment

• Pagani >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de andere supercars.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De Zonda's zijn schitterende wagens ... maar ik vind ze hun prijs helaas niet waard ... voor die prijs koop ik een LP640 Roadster en een Gallardo SL die ik tot 1000PK laat tunen bij Heffner.

Comment

Het zalige is dat dit geen fotos zijn maar computermodellen Anyway, het ziet er heel knap uit zeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
                      Bron: AutoWeek.nl

Veel succes gewenst aan de ontwerper

Iemand een idee hoeveel er nu exact gemaakt zijn tot nu toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Veel succes gewenst aan de ontwerper

Iemand een idee hoeveel er nu exact gemaakt zijn tot nu toe?
                        Exact weet ik het niet, maar ik geloof dat ze nu aan zo'n 85 Zonda's zitten. Binnenkort komen daar nog een achttal Zonda R's bij, en dan is het voor altijd gedaan met de Zonda. Het nieuwe model van Pagani (de opvolger van de Zonda dus) zou op Geneve '09 worden voorgesteld.

Comment

• Minder dan 100

Wat een auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                            Minder dan 100

Wat een auto
                            En de Zonda F Clubsport heeft onlangs een snellere tijd neergezet op de Nordschleife dan de Carrera GT .
                            7:27 en een beetje.

Comment

!!!NEWSFLASH!!!
                              Ne Ferrari is veu jeanette!

De snellen Eddy hei da gezei hé ... kem er niks mee te make!

Maar over een Fag-F spreken in een Pagani topic is pure blasphemy mijn ged8!
                              Ferrari Ferrari Ferrari Ferrari

Comment

!!!NEWSFLASH!!!

My hero

Comment

!!!NEWSFLASH!!!

gelukkig verschillen meningen

Comment

De Zonda's zijn schitterende wagens ... maar ik vind ze hun prijs helaas niet waard ... voor die prijs koop ik een LP640 Roadster en een Gallardo SL die ik tot 1000PK laat tunen bij Heffner.
                                    Da's inderdaad een zot bedrijfje. Doen ze die Gallardo echt tot 1000 tegenwoordig? Ik herinner me nog de filmpjes waarin de test driver van Lambo ermee rijdt, hij vond het geweldig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                      gelukkig verschillen meningen
                                      THANK GOD!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                        Da's inderdaad een zot bedrijfje. Doen ze die Gallardo echt tot 1000 tegenwoordig? Ik herinner me nog de filmpjes waarin de test driver van Lambo ermee rijdt, hij vond het geweldig.
                                        Jahoor, de eerste is bijna klaar en ze zijn nu net begonnen aan een 1000PK Gallardo Spyder (met volledig verstevigd motorcompartiment ed). De eigenaar van die Spyder is trouwens ook de eigenaar van de eerste Gallardo Twin Turbo die ze gedaan hebben (toen nog rond de 650PK).

Comment

En de Zonda F Clubsport heeft onlangs een snellere tijd neergezet op de Nordschleife dan de Carrera GT .
                                          7:27 en een beetje.

Pagani heeft vorige maand op de Nürburgring een ronderecord neergezet voor productieauto’s.

Pagani is naar de Nürburgring getogen om te vieren dat Juan Manuel Fangio daar vijftig jaar geleden zijn droomrace reed. In tien ronden vocht de coureur zich daar terug van 45 seconden achterstand naar een overwinning. Pas in de laatste ronde pakte hij de kop.

De Pagani Zonda draagt de geest van de inmiddels overleden Fangio in zich. De Argentijnse coureur was een persoonlijke vriend van Horacio Pagani en deed een duit in het zakje bij de ontwikkeling van de superauto.
                                          Tijdens de recordpoging van vorige week zette de Zonda F Clubsport op het 20,6 kilometer lange circuit een tijd neer van 7.27:82 minuten. Dat is mede te danken aan de verstelbare schokbrekers. De bestuurder kan bij dit model zelf zijn onderstelafstemming regelen.

Comment

Working...
                                          X