Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zoiets tegenkomen

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• De Zonda van Harry Metcalfe,Boss van EVO-magazine

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hét van hét!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• Comment

• Dat oog voor detail

Comment

• Ik ben zo benieuwd naar de opvolger van de Zonda F volgend jaar

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                            Ik ben zo benieuwd naar de opvolger van de Zonda F volgend jaar
                            Ik krijg zo'n gevoel dat die LP640 geen lang leven beschoren is op uw oprit

Comment

• @ Fernand

Naar schijnt een plaatnummer van 14 miljoen dollar

Comment

• Yep yep, check het topic 'Gepersonaliseerde nummerplaat'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                  Ik krijg zo'n gevoel dat die LP640 geen lang leven beschoren is op uw oprit
                                  Jawel jawel! Als er ooit een Pagani komt dan zal dat niet in de eerste 10 jaar zijn vrees ik. Als ik die wagen koop dan is het teken dat ik stop met werken.

Comment

• Wordt dat dan de 1e Pagani in Belgie?

Ik reserveer alvast een ritje

Comment

• Wat ik mij afvraag: het model Zonda is toch echt al oud aan het worden? Zouden ze zich bij Pagani niet beter eens gaan bezighouden met een nieuw model? Of zijn ze eeuwig van plan om nieuwe evoluties op de 10 jaar oude Zonda te blijven bedenken?

Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                      Wordt dat dan de 1e Pagani in Belgie?

Ik reserveer alvast een ritje
                                      Nop, in mijn dorp woont er blijkbaar al eentje (als ik Alex mag geloven).

Comment

• Wat oude foto's van supercars.net:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                          Wat ik mij afvraag: het model Zonda is toch echt al oud aan het worden? Zouden ze zich bij Pagani niet beter eens gaan bezighouden met een nieuw model? Of zijn ze eeuwig van plan om nieuwe evoluties op de 10 jaar oude Zonda te blijven bedenken?
                                          En voila

Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                          Ik ben zo benieuwd naar de opvolger van de Zonda F volgend jaar

Comment

Working...
                                          X