Meeste dromen zijn bedrog
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenMeeste dromen zijn bedrog
Comment
-
Pagani Zonda F
Afgelopen zomer gesproken met een Revénton eigenaar over supercars.
Ik gaf hem aan dat er niks boven een Pagani staat. Er stond er eentje om de hoek en die zijn we toen gaan bekijken. Wat blijkt nu: heeft ie er gewoon eentje besteld!
Zo jammer dat ik 'm enkel via via ken en hem maar een keer per jaar of zo tegenkom.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDat klinkt bitter! Rijdt die Murci dan ZO slecht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenLOL ... neenee, is gewoon een ander categorie hé En ééntje dat buiten mijne portemonnee valt
Buiten het feit dat een Zonda nóg exclusiever is (hoewel de kans dat je in Belgie een Murci LP640 roadster ziet kleiner is dan de kans dat de paus een gangbang organiseert voor zijn parochianen), lijkt de Murci mij meer 'value for money' te zijn.
Prachtige dure materialen, hoge kwaliteit, sportiviteit, en heel erg veel power voor wat toch een pak minder geld kost, geheel langs het feit dat een Lambo nog is een pak 'gebruiksvriendelijker' lijkt voor dagelijks gebruik/verkeer dan de Zonda. (ik herhaal 'lijkt' , heb met geen van de twee auto's ervaring uiteindelijk)
Ik denk dat een Murci evenwaardig 'droomkar' is als een Zonda (qua looks, prestaties, 'waw'-factor,....) maar mss enkel een ietsiepietsie minder exclusief is.... in laat ons zeggen... Monaco.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichteninterieur zonda >>> interieur murcielago imho
Comment
-
Veyron mss??
J Clarkson zei ooit is dat het bedieningsschakelaartje van de ruitenwisser of van de lichten ong evenveel kostte als een kleine modale auto ofzoiets
Tijdje terug in een automagazine test gelezen over een über-Zonda (weet nimeer precies welk type) en het interieur zag er heel duur uit maar ook heel erg lelijk. Iets retro-stylish gecombineert met rood-bruine glansleer met knoppen in gelijk 17e eeuwse luxezetels. Vond niet direct een fotootje op 't www.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenLol, dat denken wij ook over Murcielago's
Buiten het feit dat een Zonda nóg exclusiever is (hoewel de kans dat je in Belgie een Murci LP640 roadster ziet kleiner is dan de kans dat de paus een gangbang organiseert voor zijn parochianen), lijkt de Murci mij meer 'value for money' te zijn.
Prachtige dure materialen, hoge kwaliteit, sportiviteit, en heel erg veel power voor wat toch een pak minder geld kost, geheel langs het feit dat een Lambo nog is een pak 'gebruiksvriendelijker' lijkt voor dagelijks gebruik/verkeer dan de Zonda. (ik herhaal 'lijkt' , heb met geen van de twee auto's ervaring uiteindelijk)
Ik denk dat een Murci evenwaardig 'droomkar' is als een Zonda (qua looks, prestaties, 'waw'-factor,....) maar mss enkel een ietsiepietsie minder exclusief is.... in laat ons zeggen... Monaco.
Murci interieur is gewoon Audi, dat krijg je ook als je een S8 besteld die nog wat minder kost? Met alle respect voor die kar, maar daar is niets exclusief aan in 't interieur. OK, 't kan er ongelooflijk vet uit zien, goed afgewerkt zijn maar het is daarom nog altijd geen extreem of supercar interieur.
Oorspronkelijk geplaatst door Bas himself Bekijk BerichtenVeyron mss??
J Clarkson zei ooit is dat het bedieningsschakelaartje van de ruitenwisser of van de lichten ong evenveel kostte als een kleine modale auto ofzoiets
Tijdje terug in een automagazine test gelezen over een über-Zonda (weet nimeer precies welk type) en het interieur zag er heel duur uit maar ook heel erg lelijk. Iets retro-stylish gecombineert met rood-bruine glansleer met knoppen in gelijk 17e eeuwse luxezetels. Vond niet direct een fotootje op 't www.
Dit staat zwaaaaaaaaaaaaaaaaar boven Lambo of de Veyron. Als je dat niet ziet... Ofwel wil je iemand (z'n auto) natuurlijk gewoon wat ophemelen;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenDit staat zwaaaaaaaaaaaaaaaaar boven Lambo of de Veyron. Als je dat niet ziet... Ofwel wil je iemand (z'n auto) natuurlijk gewoon wat ophemelen;
Je moet bij je aankleding alleen wat oppassen niet over de top te gaan... Zeker de "footwells" (hoe heet dat?) zou ik hier toch in 't zwart hebben laten uitvoeten, idem met dashboard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMagnifiek interieur! Hier merk je: dit is iets absoluut speciaal, hier vind je niets van in een andere auto terug.
Nadeel is wel dat iemand met mindere of slechte smaak, hier ook echt iets afgrijselijk kan van maken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeb je bij Wiesmann ook, en dat gebeurt dan ook zeer vaak, wansmakelijke combinaties .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMurci interieur is gewoon Audi, dat krijg je ook als je een S8 besteld die nog wat minder kost? Met alle respect voor die kar, maar daar is niets exclusief aan in 't interieur. OK, 't kan er ongelooflijk vet uit zien, goed afgewerkt zijn maar het is daarom nog altijd geen extreem of supercar interieur.
't ging niet om een schakelaartje, 't ging om de hendels voor de pinkers. Die kosten 3000€ dacht ik. Verre van een modale auto
Dit staat zwaaaaaaaaaaaaaaaaar boven Lambo of de Veyron. Als je dat niet ziet... Ofwel wil je iemand (z'n auto) natuurlijk gewoon wat ophemelen;
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk heb het interieur van een Zonda nog nooit in RL mogen aanschouwen maar zo op foto is het afschuwelijk imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWat zijn die dingen in het zitvlak????
Comment
Comment