Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWelk speciaal model range is dat nu weer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenMurci interieur is gewoon Audi, dat krijg je ook als je een S8 besteld die nog wat minder kost? Met alle respect voor die kar, maar daar is niets exclusief aan in 't interieur. OK, 't kan er ongelooflijk vet uit zien, goed afgewerkt zijn maar het is daarom nog altijd geen extreem of supercar interieur.
Interieur Murci is niks van Audi aan Simoni
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk heb het interieur van een Zonda nog nooit in RL mogen aanschouwen maar zo op foto is het afschuwelijk imho.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPersoonlijk zie ik veel liever het interieur van een 599 GTB Fiorano dan dat van de Pagani.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk BerichtenOei, wrong!
Interieur Murci is niks van Audi aan Simoni
Ga er eens even inzitten en je verandert vrij snel van gedachte
Grumpf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenVerstelling van de stoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk BerichtenAhzo. Dus als je even je leuning aan het verzetten bent, lijkt het alsof je aan je man-delen aan het draaien bent. Handig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenWat een vloerbekleding, ik zou apart schoenen kopen om in de auto aan te doen
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtengeniaal knap interieur, maar voetmatten in 't leder gaat er toch over
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Persoonlijk zie ik veel liever het interieur van een 599 GTB Fiorano dan dat van de Pagani.
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
Pagani maakt gelukkig
Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
Grumpf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk heb het interieur van een Zonda nog nooit in RL mogen aanschouwen maar zo op foto is het afschuwelijk imho.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenTot nu toe is dit het eerste Pagani-interieur dat ik knap kan noemen. Volledig zwart doet het minder 'kitcherig' overkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Het vakmanschap druipt er echt vanaf als je dit ziet...
Dit is er dan weer over imo.
Hun rear speakers zijn ook subliem weggewerkt (in de hoofdsteun v/d zetels).
Comment
Comment