Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alle Cinque's zitten bij de Jappen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      Alle Cinque's zitten bij de Jappen zeker?

Ik dacht dat de vraag voor zo´n versie en beperkte serie kwam van een Japanse dealer.

.

Comment

• Dat moet toch ongelofelijk gek zijn om dat tegen te komen op de openbare weg...

Ik zou echt zot worden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
          Dat moet toch ongelofelijk gek zijn om dat tegen te komen op de openbare weg...

Jij hoeft daarvoor geen Pagani tegen te komen.

Comment

• Ik ben nog nooit uit mijn dak gegaan bij het zien van een wagen op straat.

Comment

• Ik ook niet, want wij hebben een stalen dak op onze auto.

Comment

• Ik ook niet. Ik kan mij sowieso niet echt voorstellen dat ik bij om het even wat te zien uit mijn dak zou gaan.

Comment

• Uit het dak gaan is ook wel veel gezegd maar elkes keer ik een middelmotor ferrari ergens zie staan krijg ik het toch even warm vanbinnen en ben ik blij dat ik even naar iets prachtigs kan staren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                    Uit het dak gaan is ook wel veel gezegd maar elkes keer ik een middelmotor ferrari ergens zie staan krijg ik het toch even warm vanbinnen en ben ik blij dat ik even naar iets prachtigs kan staren.
                    En van 599 nie ofwa
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                      En van 599 nie ofwa
                      jawel, maar middenmotors doen mij nog net wat meer, maar die 599 was ook echt prachtig, een van de indrukwekkendste auto's met de motor vooraan voor mij.

Comment

• Ferrari-homodoenerij in een Pagani topic. 't Is ver gekomen.

Comment

• Zal voor u ook iets posten van bij Lamborghini

Comment

• Of hoe verkloot ik één van de meest indrukwekkende topics op dit bord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk Berichten
                              Dat moet toch ongelofelijk gek zijn om dat tegen te komen op de openbare weg...

Ik zou meer zot worden moest ik achter het stuur zelf zitten
                              www.flickr.com/photos/bramvds
                              www.last.fm/user/lender

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rami Bekijk Berichten
                                Of hoe verkloot ik één van de meest indrukwekkende topics op dit bord.
                                Ach tegen dat ze nog es een exemplaar gebouwd hebben zal ik wel weer ff zwijgen.
                                jammer dat je zelf zo een dikke auto's hebt anders kon ik wat terug zeggen

Comment

• Comment

• Oh Lord.

Comment

• Dien oranje met het interieur van die witte. Daar kan niets aan tippen. Nog in de verste verte niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Comment

• Ik vind een F in zekere zin aantrekkelijker... De Cinque heeft schitterende details, die uitlaten, die velgen, die diffusor, ... Maar die roofscoop en die periscopen staan me niet aan, laat staan die sequentiële bak.

Voor één keer verkies ik de goedkoopste!

Comment

Working...
                                          X