Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uit het dak gaan is ook wel veel gezegd maar elkes keer ik een middelmotor ferrari ergens zie staan krijg ik het toch even warm vanbinnen en ben ik blij dat ik even naar iets prachtigs kan staren.
Uit het dak gaan is ook wel veel gezegd maar elkes keer ik een middelmotor ferrari ergens zie staan krijg ik het toch even warm vanbinnen en ben ik blij dat ik even naar iets prachtigs kan staren.
jawel, maar middenmotors doen mij nog net wat meer, maar die 599 was ook echt prachtig, een van de indrukwekkendste auto's met de motor vooraan voor mij.
Of hoe verkloot ik één van de meest indrukwekkende topics op dit bord.
Ach tegen dat ze nog es een exemplaar gebouwd hebben zal ik wel weer ff zwijgen.
jammer dat je zelf zo een dikke auto's hebt anders kon ik wat terug zeggen
Ik vind een F in zekere zin aantrekkelijker... De Cinque heeft schitterende details, die uitlaten, die velgen, die diffusor, ... Maar die roofscoop en die periscopen staan me niet aan, laat staan die sequentiële bak.
Comment