Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten... laat staan die sequentiële bak.Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenViel me ook op, een Zonda met een sequientiële bak, zo'n ding moet handgeschakeld zijn verdomme!
Comment
-
Hoe knap ik zo'n Zonda vind, hoe onvoorstelbaar knap ik die ook vind, ik wéét gewoonweg dat zoiets nooit/jamais/never/nie binnen mijn mogelijkheden ligt. Waar je dat van bepaalde supercars nog wel kan verwachten, is't hierbij simpelweg onmogelijk om zoiets ooit in je garage te hebben. Voor mij althans. Nuja, daarom is het ook een hypercar, imo, voor de hyperrijken.
't Is een pijnlijk besef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenViel me ook op, een Zonda met een sequientiële bak, zo'n ding moet handgeschakeld zijn verdomme!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHeb je al ooit eens zelf een koppeling gebruikt?
maar daar gaat het toch niet over? dus omdat ik nog geen wagen mag besturen mag ik niet vinden dat een Zonda handgeschakeld moet zijn? zever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtendus omdat ik nog geen wagen mag besturen mag ik niet vinden dat een Zonda handgeschakeld moet zijn?
Leg me anders eens uit hoe iemand die nog geen auto mag besturen erbij komt dat zo een Zonda handgeschakeld moet zijn. Wat zijn daar je argumenten voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDat is correct.
Leg me anders eens uit hoe iemand die nog geen auto mag besturen erbij komt dat zo een Zonda handgeschakeld moet zijn. Wat zijn daar je argumenten voor?
Waarom heb jij je cayman niet met een triptronic, fuel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOmdat een Zonda hardcore en sportief moet zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat een sequentiële bak dat niet is, maar ik denk persoonlijk je met een handbak een betere rijbeleving zal hebben...
Hmm zonda cinque , zaligg!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenOmdat een Zonda hardcore en sportief moet zijn. Waarmee ik niet wil zeggen dat een sequentiële bak dat niet is, maar ik denk persoonlijk je met een handbak een betere rijbeleving zal hebben...
manueel
gerobotiseerde manuele bak
automaat
PDK
Van alle bovenstaande systemen is het PDK systeem het beste, en de manuele het leukste voor mij.
Hoe je tot een gelijkaardige conclusie kunt komen zonder meer dan 20km met een auto gereden te hebben lijkt me op zijn zachtst gezegd napraterij
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichtenbloody hell!
Niet alleen de Pagani maar ook de andere wagens die in die garage staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenSorry hoor , maar ik vind het best wel belachelijk om dit als 15 jarige te zeggen .. Oké het is de waarheid, maar wacht met van dit soort uitspraken tot als je zelf wat ervaring hebt met autorijden .. Nu is het gewoon klakkeloos overgenomen van allerlei uitspraken wat je eens ergens hebt opgevangen
Hmm zonda cinque , zaligg!
Het is niet omdat ik nog niet met een auto mag rijden dat ik niet kan denken dat een handbak leuker is hé? Sequentiële bak is eigenlijk gewoon aan die paddel trekken hé, dat lijkt me iets minder goed voor circuit/sportief gebruik. En daar zijn die karren uiteindelijk toch voor gemaakt...
Als
<- daar geen 15 stond, zouden jullie dan dezelfde opmerking maken? denk het niet hé, er zijn er hier veel die hun leeftijd daarom verbergen. Belachelijk gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is toch gewoon een feit?
Het is niet omdat ik nog niet met een auto mag rijden dat ik niet kan denken dat een handbak leuker is hé? Sequentiële bak is eigenlijk gewoon aan die paddel trekken hé, dat lijkt me iets minder goed voor circuit/sportief gebruik. En daar zijn die karren uiteindelijk toch voor gemaakt...
Als
<- daar geen 15 stond, zouden jullie dan dezelfde opmerking maken? denk het niet hé, er zijn er hier veel die hun leeftijd daarom verbergen. Belachelijk gewoon.
Leer eerst eens rijden en praat dan zo , dat bedoel ik Is niet om u aan te vallen maar het komt niet echt relevant over met uw leeftijd, als je over rijplezier mee praat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenLeer eerst eens rijden en praat dan zo , dat bedoel ik Is niet om u aan te vallen maar het komt niet echt relevant over met uw leeftijd, als je over rijplezier mee praat.
Comment
-
Sequentiële bak minder goed op circuit? waarom denk je dat in veel autosportdisciplines...
whatever.
on-topic ofzo:
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHoelang heb jij je rijbewijs? 1jaar, maximum? ooit al met een sequentiële versnellingsbak gereden?
En nu best terug on topic
Comment
Comment