Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenStoer, we gaan allemaal stoefen met onze ervaringen!
Zever, gezever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenBen ik aan het stoefen? Sjeezus man , zeveraars hier denk wat g zelf wilt , als ik een vraag krijg antwoord ik er gewoon op, in mijn ogen toch niet de definitie van opschepperij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenDat is nog steeds niet sequentieel.
Zoals dennis al zei, waarom denkt g dat Porsche cup etc. met sequentieel wordt gereden? Ga jij nog maar eens iets beweren over circuit gevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenJa, maar je antwoordt naast de questie. Zucht, ik ga hier geen tijd meer aan verspillen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911 Bekijk BerichtenZeg ik iets van sequentieel? Neen , ik zeg gewoon dat g niet stoer moet doen en meepraten over iets waar g niks van weet ..
Zoals dennis al zei, waarom denkt g dat Porsche cup etc. met sequentieel wordt gereden? Ga jij nog maar eens iets beweren over circuit gevoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWie is g?
U hebt gezocht op het woord: jij.
RESULTAAT
jij pers vnw 2e pers ev; vgl je
Muggenzifter
Comment
-
Mannen echt... Hoort het van een 15-jarige:
Klein kindjes.
Automaat/sequentieel/handbak. 't Is allemaal persoonlijke smaak ze. Wilt ge een snelle wagen dagelijks gebruiken zullen de meeste mensen opteren voor een sequentiele bak. Puristen zullen waarschijnlijk wel voor de handbak gaan.
Ontopic lijk mij een goed idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CH. Bekijk BerichtenOranje Cinque
Zalig, een M1!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenHet is toch gewoon een feit?
Het is niet omdat ik nog niet met een auto mag rijden dat ik niet kan denken dat een handbak leuker is hé? Sequentiële bak is eigenlijk gewoon aan die paddel trekken hé, dat lijkt me iets minder goed voor circuit/sportief gebruik. En daar zijn die karren uiteindelijk toch voor gemaakt...
Als
<- daar geen 15 stond, zouden jullie dan dezelfde opmerking maken? denk het niet hé, er zijn er hier veel die hun leeftijd daarom verbergen. Belachelijk gewoon.
Het is echt werken als je hard rijdt, er komt veel meer bij kijken dan bij een sequentiële bak. Dus daarom is het heel populair om hiervoor te kiezen en ik denk dat je bijna zeker mag zijn dat het in de toekomst heeel uitzonderlijk zal zijn dat je een auto vindt met een manuele bak.
de commentaar die je krijgt is vooral naar je onervarenheid gericht, je moet dat niet persoonlijk nemen het is nu eenmaal zo dat je niet over dezelfde ervaring kan genieten die anderen mss wel hebben. Dus je kan wel zien hoe het soms grappig is om commentaar te lezen, wetende dat het komt van iemand die niet weet waar hij het over heeft
Ik was er vroeger ook rots vast van overtuigd dat alle sportwagens manueel moeten zijn maar nu zou ik ook 2 keer nadenken hoor.
Comment
-
-
Comment
-
My god.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Wat een gezever hier allemaal.
Zeer weinig mensen op het forum zullen ervaring hebben met dergelijke wagens(+600pk).
Ikzelf spijtig genoeg ook niet.Het lezen van vele automagazine´s,bekijken van tests en gespreken met mensen die er wel ervaring mee hebben is mijn eneige ervaring.
Zo eerlijker kan niet zeker,en ik denk dat alle ervaringsdeskundigen hier dezelfde bronnen hebben.
Toen ik 2 jaar geleden op bezoek was bij Pagani ging het gesprek ook daarover.Toen hadden ze nog geen enkele wagen met een sequentiele bak gemaakt.
De enige reden was de kostprijs voor dat ding,en de goede handbak die ze blijkbaar hebben.
Dan komt de Zonda R op de proppen,een echt racebeest,enkel voor circuitgebruik.Wel uitgerust met een seq. bak.
Dus waarom nu wel een seq. bak?Omdat zowel de Zonda R als de roadversie ervan,nl. de Cinque er gekomen zijn op aanvraag van steenrijke klanten,gasten die er geen problemen mee hebben om zelf die kosten te dragen.
Dergelijke gasten hebben meestal meer poen dan rijderstalent,en hebben er wel wat baat bij om hun beide handjes aan het stuur te kunnen houden.
Henry Catchpole is ook niet supercontent over de seq.bak trouwens.
Dus hou die seq.bakken voor op circuit.
But it’s a punctuated vocal performance. There are pauses in the stream of noise and it’s not just me chickening out of the floor-hinged accelerator – it’s the gearbox. I’m afraid that no matter what setting you have it in the shift simply doesn’t live up to the rest of the car. It feels like a last-generation system, with a proper torque interruption on every upshift. It’s a real shame because it spoils the flow of acceleration as the clutch disengages… then re-engages with a jolt and no real finesse. If you want multiple downshifts coming into a corner then you need to plan ahead as well, because it’s no good waiting until the end of your braking to pop them in. Sometimes it feels like you need to start flicking the left-hand paddle before you lean on the big carbon discs. Even those inside Pagani seem to admit that they prefer a manual to this system, but the customers wanted it…
Sensational supercar
Slow gearchanges spoil the experience
@ Rami,gooi die Datsun buiten,verpats die duitser,zend de Lambo terug en koop een van Horacio zijn supersupersuperkarren.
I now you want to!!!
.
Comment
-
Comment