Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

moest ik geld hebben dan kocht ik zoiets, geen vulgaire lambo of ferrari

Comment

Die grijze F en die carbonnen Roadster F heb ik al in't echt gezien , alsook een blauwe S en een rode F.

Comment

wordt die eignelijk gemaakt of was het zo een show model voor de auto-salons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
          Die laatste foto is van de Roadster F
          idd Is aangepast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie
            wordt die eignelijk gemaakt of was het zo een show model voor de auto-salons
            Al die modelletjes worden geproduceerd...als je bedoeld of je naakt carbon kan krijgen op een productiewagen, is het antwoord ja. Dat is een optie van €30.000.

Comment

Pagani stijgt zo boven alles uit vind ik. Zelfs de Veyron heeft niet het charisma van een Zonda vind ik.

Comment

Al die modelletjes worden geproduceerd...als je bedoeld of je naakt carbon kan krijgen op een productiewagen, is het antwoord ja. Dat is een optie van €30.000.
                heb je daar prijslijsten van misschien

Comment

Nee . Maar ik het al van verschillende bronnen gehoord. Als mijn uitstapje naar Top Marques Monaco 2007 in April doorgaat zal ik eens een foldertje vragen aan Horacio .

Comment

Nee . Maar ik het al van verschillende bronnen gehoord. Als mijn uitstapje naar Top Marques Monaco 2007 in April doorgaat zal ik eens een foldertje vragen aan Horacio .
                    Vraag er mij ook een

Comment

Die laatste foto is van de Roadster F
                      Bedoel je de laatste gele?
                      want dat is wel degelijk een s hoor. De F heeft andere velgen en spoiler

dit is een roadster F

edit kwas te snel de post was al aangepast
                      maar deze foto mag toch blijven

Comment

Zelfgenomen Zonda F foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          Bedoel je de laatste gele?
                          want dat is wel degelijk een s hoor. De F heeft andere velgen en spoiler
                          En andere koplampen, andere spiegels, andere achterlichten, andere motorkap, nieuwe lucht in- en uitlaten op de spatborden, andere mistlichten...

Comment

Eentje op Belgische nummerplaat:

Comment

Hoe geil dat carbon ook is, in vol zonlicht is het niet zo knap
                              Trouwens, €30.000 voor gewoon een vernislaagje over het carbon koetswerk??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                Hoe geil dat carbon ook is, in vol zonlicht is het niet zo knap
                                Trouwens, €30.000 voor gewoon een vernislaagje over het carbon koetswerk??
                                Je betaalt heus niet gewoon dat vernislaagje. Je betaald voor het werk dat erin kruipt.
                                Als er een gekleurde laklaag wordt opgezet maakt de "ligging" van het carbon niet zo uit.
                                Wanneer je naakt carbon besteld moeten alle stukjes carbon perfect op elkaar aansluiten, zodanig dat je een mooi geheel krijgt. Dit gebeurt allemaal met de hand, en hier kruipt énorm veel werk in. Om je een idee te geven, toen ze de motorkap maakten van de naakt-carbonnen Roadster F zijn ze 3 keer helemaal opnieuw moeten beginnen voor het perfect was.
                                Het leggen van het carbon wordt bij Pagani trouwens enkel door vrouwen gedaan, omdat (volgens Horacio Pagani) enkel zij dit fijne werkje zo goed kunnen.
                                Last edited by ; 16/08/2006, 20:22.

Comment

Achso, het wordt dus speciaal tegoei gewoven (of geweven of whatever ), dat verklaart de prijs dan wel ja

Comment

Het leggen van het carbon wordt bij Pagani trouwens enkel door vrouwen gedaan, omdat (volgens Horacio Pagani) enkel zij dit fijne werkje zo goed kunnen.
                                    hij heeft ook gelijk, vrouwen handen + vingers zijn meer gemaakt om kleine fijne en handige bewegingen uit te voeren dan mannen. is zo ontstaan door de geschiedenis...

Comment

Klinkt net als een F1

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cousie
                                        moest ik geld hebben dan kocht ik zoiets, geen vulgaire lambo of ferrari
                                        En wat is er vulair aan een Lamborghini of een Ferrari ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430
                                          zalig gewoon , is er eigenlijk een invoerder van Pagani in Belgie?

Comment

Working...
                                          X