Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    FAAAAACK... moesten ze die uitbrengen voor het FIA GT!!

edit: ik had het over die R-versie!
    Er rijdt (of reed) een Zonda in de FIA-GT, GLPK heeft er in een ver verleden nog eentje gehad maar nooit mee geracet geloof ik. Was een geloof ik een privé-project waar nooit veel van gekomen is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Inderdaad, ik ook, maar die pinkertjes onder de lichten vooraan vind ik niet zo mooi. Bij de F zijn die er niet.
      Mong, tis omgekeerd !!!
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
        Er rijdt (of reed) een Zonda in de FIA-GT, GLPK heeft er in een ver verleden nog eentje gehad maar nooit mee geracet geloof ik. Was een geloof ik een privé-project waar nooit veel van gekomen is
        Was dat niet Belcar?
        Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
        'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
          Was dat niet Belcar?
          Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
          'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...
          Was voor FIA GT bedoeld En de FIA deed moeilijk over de homologatie Vorig seizoen reed er een Zonda in de FIA GT maar was niet bepaald succesvol, weet niet of 'ie nog meedoet.

Comment

• Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.

STIJL NIVEAU NIHIL!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
              Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.

STIJL NIVEAU NIHIL!!!

Comment

• Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
                Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...

Comment

• Als economist moet je toch bewondering hebben voor het bedrijf
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
                    Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
                    sorry hoor maar

Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.

Comment

• Comment

Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.

STIJL NIVEAU NIHIL!!!
                        Alle grote merken zijn ooit zonder historiek begonnen natuurlijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                          sorry hoor maar

Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.
                          1) Heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Pagani?
                          2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
                          3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?

Man toch je moet beter leren lezen hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                            Alle grote merken zijn ooit zonder historiek begonnen natuurlijk .
                            Dat is zeker zo, en waarschijnlijk te danken aan het feit dat niet iedereen dat belangrijk vindt.

Ik wel.

Comment

1) Heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Pagani?
                              2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
                              3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?

Man toch je moet beter leren lezen hoor...
                              Ik lees goed

Je omschrijving getuigt in mijn ogen van heel weinig respect.

Comment

• Ik heb dan ook geen respect voor het design. Voor de rest als autoliefhebber vanzelfsprekend wel.

Comment

Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...

dan moet jij alle racewagens a la le mans zo lelijk als de pest vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten

dan moet jij alle racewagens a la le mans zo lelijk als de pest vinden.
                                    Nee, die vind ik schitterend! Le Mans is zo'n mooie race
                                    Dat zijn dan ook race-wagens hé, je kunt die parallel niet trekken.

Je moet niet afkomen met het 'form follows function' argument hoor. Een (extreem) snelle wagen hoeft er niet uit te zien als een UFO.

Denk maar aan de LP640, mooiere lijnen zijn er niet te vinden.

Comment

Nee, die vind ik schitterend! Le Mans is zo'n mooie race
                                      Dat zijn dan ook race-wagens hé, je kunt die parallel niet trekken.

Je moet niet afkomen met het 'form follows function' argument hoor. Een (extreem) snelle wagen hoeft er niet uit te zien als een UFO.

Denk maar aan de LP640, mooiere lijnen zijn er niet te vinden.
                                      De lijnen lopen wel gelijk met die bolides. dus snap niet dat je een le mans car knap vind en deze te lelijk om op te spuwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        De lijnen lopen wel gelijk met die bolides. dus snap niet dat je een le mans car knap vind en deze te lelijk om op te spuwen
                                        idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                          Mong, tis omgekeerd !!!
                                          Neen, toch niet, ik heb het op die 2 kleine vierkantjes bij de S!

Comment

Working...
                                          X