Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
PAGANI Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenInderdaad, ik ook, maar die pinkertjes onder de lichten vooraan vind ik niet zo mooi. Bij de F zijn die er niet.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenEr rijdt (of reed) een Zonda in de FIA-GT, GLPK heeft er in een ver verleden nog eentje gehad maar nooit mee geracet geloof ik. Was een geloof ik een privé-project waar nooit veel van gekomen is
Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWas dat niet Belcar?
Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenBah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.
STIJL NIVEAU NIHIL!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenSorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenBah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.
STIJL NIVEAU NIHIL!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichtensorry hoor maar
Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.
2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?
Man toch je moet beter leren lezen hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenAlle grote merken zijn ooit zonder historiek begonnen natuurlijk .
Ik wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten1) Heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Pagani?
2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?
Man toch je moet beter leren lezen hoor...
Je omschrijving getuigt in mijn ogen van heel weinig respect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenSorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
dan moet jij alle racewagens a la le mans zo lelijk als de pest vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
dan moet jij alle racewagens a la le mans zo lelijk als de pest vinden.
Dat zijn dan ook race-wagens hé, je kunt die parallel niet trekken.
Je moet niet afkomen met het 'form follows function' argument hoor. Een (extreem) snelle wagen hoeft er niet uit te zien als een UFO.
Denk maar aan de LP640, mooiere lijnen zijn er niet te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk BerichtenNee, die vind ik schitterend! Le Mans is zo'n mooie race
Dat zijn dan ook race-wagens hé, je kunt die parallel niet trekken.
Je moet niet afkomen met het 'form follows function' argument hoor. Een (extreem) snelle wagen hoeft er niet uit te zien als een UFO.
Denk maar aan de LP640, mooiere lijnen zijn er niet te vinden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDe lijnen lopen wel gelijk met die bolides. dus snap niet dat je een le mans car knap vind en deze te lelijk om op te spuwen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenMong, tis omgekeerd !!!
Comment
Comment