Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
FAAAAACK... moesten ze die uitbrengen voor het FIA GT!!
edit: ik had het over die R-versie!
Er rijdt (of reed) een Zonda in de FIA-GT, GLPK heeft er in een ver verleden nog eentje gehad maar nooit mee geracet geloof ik. Was een geloof ik een privé-project waar nooit veel van gekomen is
Er rijdt (of reed) een Zonda in de FIA-GT, GLPK heeft er in een ver verleden nog eentje gehad maar nooit mee geracet geloof ik. Was een geloof ik een privé-project waar nooit veel van gekomen is
Was dat niet Belcar?
Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...
Was dat niet Belcar?
Enfin ja, kan idd ook FIA-GT zijn geweest
'k Dacht dat het niet is doorgekomen omdat er veel problemen waren (of te kostelijk ofzo)...
Was voor FIA GT bedoeld En de FIA deed moeilijk over de homologatie Vorig seizoen reed er een Zonda in de FIA GT maar was niet bepaald succesvol, weet niet of 'ie nog meedoet.
Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.
Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.
Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
sorry hoor maar
Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.
Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.
STIJL NIVEAU NIHIL!!!
Alle grote merken zijn ooit zonder historiek begonnen natuurlijk .
Als je ziet met wat voor een chirurgische precisie een Pagani ontworpen en gebouwd wordt kan je gewoon niet anders dan daar heel veel respect voor hebben. Zo'n carbonnen koetswerk alleen al... Daar kan elke sportwagenbouwer een enorm puntje gaan zuigen. Dat je 'm niet mooi vind kan goed zijn maar het geheel daarom zo afbreken En idd, wat Alex zegt, het economische aspect: je moet het maar doen, een supercar maken from scratch en er nog geld mee verdienen ook.
1) Heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Pagani?
2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?
1) Heb ik gezegd dat ik geen respect heb voor Pagani?
2) Heb ik iets anders bekritiseerd dan het uiterlijk en de merkgescheidenis?
3) Heb ik gezegd dat ik het economisch aspect niet bewonder?
Man toch je moet beter leren lezen hoor...
Ik lees goed
Je omschrijving getuigt in mijn ogen van heel weinig respect.
Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
dan moet jij alle racewagens a la le mans zo lelijk als de pest vinden.
Comment