Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PAGANI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
    Bah zo'n over-the-top design kan ik echt niet smaken... bovendien heeft het merk niets van historiek... ik vind het vreemd dat mensen hier zoveel geld aan kunnen hangen.

STIJL NIVEAU NIHIL!!!
    Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
    Sorry é man als mijn mening niet strookt met de jouwe...
    Als jij een Pagani stijlvol vind heb je prut in je ogen. Hij is net ontworpen door een 5-jarige die alles in één auto wil steken: spoilers, carbon, bling-janten, luchtinlaten,...
    Pagani's zijn als whiskey, je met het leren smaken. Het design is gewoon fenomenaal, en lekker extravagant. Lambo heeft nog veel te leren aan Pagani.

Historiek? Is dat nodig voor zo'n machiene? Een Bugatti heeft zogezegd historiek ...

dan toch liever pagani

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle Bekijk Berichten
      Pagani's zijn als whiskey, je met het leren smaken. Het design is gewoon fenomenaal, en lekker extravagant. Lambo heeft nog veel te leren aan Pagani.

Historiek? Is dat nodig voor zo'n machiene? Een Bugatti heeft zogezegd historiek ...

dan toch liever pagani
      wat zeg je nu??
      Bugatti heeft een SCHITTERENDE historiek
      alleen spijtig dat ze geen Bugatti's meer bouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        wat zeg je nu??
        Bugatti heeft een SCHITTERENDE historiek
        die oldtimers wel

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Dirk Bekijk Berichten
        alleen spijtig dat ze geen Bugatti's meer bouwen
        ja, die nieuwe is gewoon een VAG-product dat nu toevallig het teken van Bugatti draagt omwille van marketingredenen ...

Comment

• ik vind pagani's prachtige wagens, en geen historiek vind ik ook raar hoor, ferrari is helemaal in het begin toch ook zonder historiek begonnen, hieruit kan ik afleiden dat jij elke eerste auto van een automerk lelijk vind.
          ik vind het enorm knap dat horacio pagani zo'n pracht van een wagen ontwerpt en hier een automerk mee begint

Comment

• Dat is een erg vreemde afleiding. Ik heb namelijk nooit gezegd dat er een verband is tussen het feit dat ik hem niet mooi vind en het feit dat het merk geen mooie historiek heeft. Ik heb wel gezegd dat het ertoe bijdraagt dat ik de wagen nooit zou kopen.

Als iedereen nu es beter zou lezen wat ik typ...

Ik heb toch nergens getypt dat ik hem niet mooi vind omdat het merk geen geschiedenis heeft??
            Last edited by ; 13/06/2007, 20:30.

Comment

Dat is een erg vreemde afleiding. Ik heb namelijk nooit gezegd dat er een verband is tussen het feit dat ik hem niet mooi vind en het feit dat het merk geen mooie historiek heeft. Ik heb wel gezegd dat het ertoe bijdraagt dat ik de wagen nooit zou kopen.

Als iedereen nu es beter zou lezen wat ik typ...

Ik heb toch nergens getypt dat ik hem niet mooi vind omdat het merk geen geschiedenis heeft??
              ok , er kloppen een paar elementen niet, maar in je vorige quotes zeg je :
              "als jou mening niet strookt met de mijne dat is dat zo"

en een paar regels verder zeg je : "als je een pagani knap en stijlvol vind heb je prut in je ogen"

duid dit erop dat jij vindt dat iedereen een eigen mening moet hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                De lijnen lopen wel gelijk met die bolides. dus snap niet dat je een le mans car knap vind en deze te lelijk om op te spuwen
                Te lelijk om op te spuwen vind ik een beetje te sterk uitgedrukt

Een race-wagen vind ik knap om de technologie, de kracht, de verwezenlijkingen. Het is ook volledig 'form follows function'. Tis nu niet dat ik de wagens zelfs of de lijnen van de wagens zo mooi vind hoor. Zo'n racewagen is prachtig, maar dat bedoel ik niet noodzakelijk kwa estethiek. Is een f1 wagen mooi? Hangt er van af wat je met mooi bedoeld hé...

De Zonda voldoet voor mij niet aan de eisen omtrent de esthetiek van een supercar. Misschien voor alle andere eisen wel, maar daar heb ik geen woord over gerept.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                  ok , er kloppen een paar elementen niet, maar in je vorige quotes zeg je :
                  "als jou mening niet strookt met de mijne dat is dat zo"

en een paar regels verder zeg je : "als je een pagani knap en stijlvol vind heb je prut in je ogen"

duid dit erop dat jij vindt dat iedereen een eigen mening moet hebben
                  Stijlvol en mooi zijn niet hetzelfde hé jongeman. Het eerste is iets wat veel objectiever is dan het tweede. Het hoeft geen genie om in te zien dat zo'n Zonda allesbehalve stijlvol is hé, met zijn spoilers, raketuitlaten, carbon en spacy interieur. Dat maakt hem echter niet noodzakelijk lelijk.

Comment

Stijlvol en mooi zijn niet hetzelfde hé jongeman. Het eerste is iets wat veel objectiever is dan het tweede. Het hoeft geen genie om in te zien dat zo'n Zonda allesbehalve stijlvol is hé, met zijn spoilers, raketuitlaten, carbon en spacy interieur. Dat maakt hem echter niet noodzakelijk lelijk.
                    omschrijf dan eens stijlvol

Comment

1.nu weet ik wat jij onder stijlvol verstaat , maar ik vind dat een pur sang sportwagen zoals de pagani allesbehalve stijlvol moet zijn.
                      2.je geeft reactie's op kleine details die ik verkeerd zeg om toch je gelijk te halen en dan kunnen we nog heel lang doorgaan en ik moet nog studeren.
                      3.als hier weer een reactie opkomt antwoord ik er niet meer op want ik wil het topic van zo'n mooie wagen niet verpesten door zo'n discussie's
                      4.iedereen heeft een eigen mening, dwing andere mensen niet dezelfde te hebben, dit geldt zeker niet enkel voor jou.

Comment

• 2. waar heb ik dat gedaan?
                        3. ik dacht dat een forum dient om discussie te voeren
                        4. waar heb ik iemand gedwongen om deze wagen lelijk te vinden?

ERG lange tenen hoor in dit topic!

Comment

• Is een Ferrari Enzo of een Maserati MC12 'stijlvol'? Die merken hebben dan wel een langere geschiedenis maar ik vind ze toch niet bepaald schoonheden, en dat hoeft ook niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                            Is een Ferrari Enzo of een Maserati MC12 'stijlvol'? Die merken hebben dan wel een langere geschiedenis maar ik vind ze toch niet bepaald schoonheden, en dat hoeft ook niet.
                            Neen, en ik vind ze niet mooi ook niet.
                            Ik vind gewoon dat de Zonda een stapje te ver gaat qua foorkraamgehalte.

Zo'n bak moet niet noodzakelijk stijvol zijn, maar de Zonda is erover.
                            Last edited by ; 13/06/2007, 21:13.

Comment

• Tis een heel andere prijsklasse, maar ik vind pakweg een viper meer foorbak gehalte hebbend dan een Zonda!

Comment

• Bugatti leeft nog steeds, hetzij wel onder andere naam !
                                Het verhaal ervan is te lang om hier neer te poten, stap in je auto en rij naar Maranello, daar vertellen ze het wel in geuren en kleuren onder hetgenot van een verse cappucino !

Wat foto's :

- De aller, aller, aller eerste EB110 :

- Carbon chassis waarop de Bugatti, sorry nu EDONIS genaamd wordt gebouwd ;

Basis wagen, waarbij op het carbon de buizen worden gemonteerd en dan daarop "met de hand", , en een hamertje de alu plaatwerkdelen worden geslagen... :

www.perfectshine.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                    Bugatti leeft nog steeds, hetzij wel onder andere naam !
                                    Het verhaal ervan is te lang om hier neer te poten, stap in je auto en rij naar Maranello, daar vertellen ze het wel in geuren en kleuren onder hetgenot van een verse cappucino !

Wat foto's :

- De aller, aller, aller eerste EB110 :

- Carbon chassis waarop de Bugatti, sorry nu EDONIS genaamd wordt gebouwd ;

Basis wagen, waarbij op het carbon de buizen worden gemonteerd en dan daarop "met de hand", , en een hamertje de alu plaatwerkdelen worden geslagen... :

Impressive, maar mss meer iets voor in de Bugatti-lovers?

Comment

• Halfafgewerkte Edonis :

En wat Pagani betreft, stijlvol of niet, BIG RESPECT voor die kerel, die vanaf 0 (zero, nada, niks) op een wit blad begonnen is met het ontwerpen van de Zonda, en kijk hem nu staan zoveel jaren verder...
                                      www.perfectshine.be

Comment

• Comment

• Nogmaals die volledig carbon versie:

Comment

Working...
                                          X