Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onbegrijpbaar wie er in België met een Hummer wilt rondrijden eigenlijk. Ik ben geen SUV en ander vierwielaangedreven tuig-hater, maar welke logica volg je wanneer je hier een Hummer koopt? Het is gigantisch, het rijdt absoluut niet goed, het heeft steeds een kanjer van een motor, toch komt het niet echt snel vooruit en vanbinnen is het echt niet zo ruim. Ik geef toe: sommige aankopen moet je met het hart doen, maar om zomaar de hersenen uit te schakelen, dat is ook niet gezond. De perfecte wagen voor mannen in hun midlife-crisis of egocentrische fils-à-papa's.
Onbegrijpbaar wie er in België met een Hummer wilt rondrijden eigenlijk. Ik ben geen SUV en ander vierwielaangedreven tuig-hater, maar welke logica volg je wanneer je hier een Hummer koopt? Het is gigantisch, het rijdt absoluut niet goed, het heeft steeds een kanjer van een motor, toch komt het niet echt snel vooruit en vanbinnen is het echt niet zo ruim. Ik geef toe: sommige aankopen moet je met het hart doen, maar om zomaar de hersenen uit te schakelen, dat is ook niet gezond. De perfecte wagen voor mannen in hun midlife-crisis of egocentrische fils-à-papa's.
Oké, ik ga de Hummer geensins proberen goed te praten.
Maar als je een liefhebber bent van die karren en je hebt genoeg euro's om er één te kopen (nu, zoveel kosten ze ook weer niet), waarom zou je het niet doen.
Die gast die ik nu ken, is verzot van zo'n gigantische karren, kan ze gebruiken in z'n bedrijf, geeft er niet om om die gigantische benzinekosten te betalen, wil liever comfortabeler rijden dan sportief, kan hem (doordat het een pick up is) in lichte vracht inschrijven = bijna geen taks.
én wilt graag de bink uit hangen.
Waarom zou je het hem niet gunnen?
Ik heb er geen problemen mee.
Al zou ik het nooit kopen en als ze mij één zou geven zou ik hem direct verkopen.
Comment