Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten>>> E92
Dat is een gewone M3, I guess? Of gewoon alle carbon wit gespoten (zou wel jammer zijn).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEigenlijk ... Mss wel, maar oogt wel wat gedateerd tegenover de E92.
Dat is een gewone M3, I guess?
Jep, een gewone.
Bij mij ist ook E46 >>>> E92
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenEigenlijk ... Mss wel, maar oogt wel wat gedateerd tegenover de E92.
Dat is een gewone M3, I guess? Of gewoon alle carbon wit gespoten (zou wel jammer zijn).
Zou idd jammer zijn, want het carbon van CSl is just
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenJep, een gewone.
Bij mij ist ook E46 >>>> E92
Comment
-
Mijn oom heeft sinds vorige vrijdag zijn nieuwe auto. 't Is een 320 cd en vervangt zijn E46 320 cd. Groot verschil want nu is hij ozo klassiek als de vorige sportief was. de E46 had het volledige M-pack, maar dat moest hij nu absoluut niet meer hebben.
Toch vind ik 'm bijzonder mooi! de combinatie monacoblauw - shadowline hoogglans - beige lederen interieur met pianolak houtinleg en de sfeerverlichting vind ik zonder meer prachtig!
En raar maar waar, ik vind de afwerking van dit interieur hoogstaander dan dat van zijn E46! ook de geluidsdemping is er serieus op vooruit gegaan!
Enkele pics (crappy gsm-kwal) :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk zie enkel kruisjes
dit was de vorige
Geniale auto gewoon! Nooit meer fun had aan het stuur van een wagen als met deze! Subliem weggedrag, sublieme looks en een goddelijk genot om mee te rijden! Ik zal hem sowieso missen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDit vind ik de mooiste foto die 'k ooit genomen heb van m'n Touring. Dateert van een jaar of twee geleden, toen nog met de 135M's.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoDat BMW logo staat er te groot op.
Jij hebt de rechten van dat logo niet in handen, de Fortis-groep ook niet, dus mag het nietOorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoIdd voor jezelf zal BMW daar geen probleem om maken(BMW doet niet zo moeilijk zoals Ferrari dat wel kan) maar Fortis kan daar wel problemen mee krijgen indien ze die zo laten maken/afleveren.
Maar ja, MPower kan het maar proberen en zien of ze het zo afleveren [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/STEVEN%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG](wie niet waagt, niet wint [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/STEVEN%7E1/LOCALS%7E1/Temp/msohtmlclip1/01/clip_image001.gif[/IMG])
Spijtig...
Welke van de volgende zouden jullie nemen? Voor die laatste moet ik wel de goedkeuring van Tulpje hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtennormaal zijn ze nu weer te zien...
dit was de vorige
Geniale auto gewoon! Nooit meer fun had aan het stuur van een wagen als met deze! Subliem weggedrag, sublieme looks en een goddelijk genot om mee te rijden! Ik zal hem sowieso missen...
Comment
-
Een e46 coupe = , een e92 eigenlijk ook. Maar de kont van een e90/91 is , de achterlichten trekken werkelijk op niets vind ik persoonlijk. Mijn voorkeur gaat toch uit naar een e46.
Er rijdt hier in de buurt een grijze ( welk kleur weet ik niet precies) e46 m3 met waarschijnlijk een zimt interieur rond, voor zover ik me toch kan herinneren. Die vind ik prachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSpijtig...
Welke van de volgende zouden jullie nemen? Voor die laatste moet ik wel de goedkeuring van Tulpje hebben.
Comment
Comment