Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
    Achteraf geplaatst, CSL kofferklep is alleen voor de CSL en alleen te bestellen met CSL VIN en inschrijvingsbewijs. Die witte CS eigenaar moet er via via zijn aangeraakt.
    Ofwel is 't een aftermarket kofferklep, 'k denk dat er meer zulke rondrijden dan originele. In 't begin kon je dat zien omdat de lijn van de zijvleugels niet perfect rechtdoor overging in de kofferrand, maar er zat een zéér klein knikje in. Ondertussen zullen ze waarschijnlijk wel al "betere" kofferdeksels maken. En op die witte kan je 't zowiezo niet zien.

Hoe dan ook: 't blijft wel knap. Ik zou 't niet doen, denk ik, maar 'k zou toch af en toe 'es twijfelen.

Comment

• Kunde zo'n Fortis kaarten eigenlijk gratis bestellen??

wat is de fabriekscode van de nieuwe 1 coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
        De CS, is dat een sportversie of gewoon een vernieuwde versie?
        gewoon een meer hardcore versie van de gewone M3

Comment

• Omdat er een tijdje trug vraag naar was, hier dus de foto's van onze oude 840 ci. We hebben hem spijtig genoeg weggedaan voor een 745i een dikke 4 jaar geleden. Men pa heeft hier wel al veel spijt van gehad

Op de ene foto zie ge mij als klein manneke als ik juist men communie had gedaan .
          Op de tweede zag je hoe we vroeger op vakantie gingen, speedboot erachter en tegen 160km/u naar het zuiden van frankrijk. Alleja, eig van tankstation naar tankstation .

Have fun

Kind Regards
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
            Is het al bevestigd MPower? Het zou kunnen dat deze geweigerd wordt omdat de vermeldingen op de kaart niet goed leesbaar zijn.
            Net een mail gehad:

Beste klant,

Wij hebben uw aanvraag voor een kaart met een foto uit onze galerij of een door u gekozen foto goed ontvangen.

Uw foto is aanvaard en we behandelen uw aanvraag verder.

Uw nieuwe kaart met zelf gekozen foto wordt binnen enkele dagen per post naar u opgestuurd, of (bij uitzondering) ter beschikking gehouden in uw kantoor. In dit geval brengen we u hiervan op de hoogte via een bericht bij uw rekeningafschriften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Thebiemerke Bekijk Berichten
              Omdat er een tijdje trug vraag naar was, hier dus de foto's van onze oude 840 ci. We hebben hem spijtig genoeg weggedaan voor een 745i een dikke 4 jaar geleden. Men pa heeft hier wel al veel spijt van gehad

Op de ene foto zie ge mij als klein manneke als ik juist men communie had gedaan .
              Op de tweede zag je hoe we vroeger op vakantie gingen, speedboot erachter en tegen 160km/u naar het zuiden van frankrijk. Alleja, eig van tankstation naar tankstation .

Have fun

Kind Regards
              Zot stoer met zo'n wagen en speedboot erachter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                Zeker van? De M3 CS die ik bij wax-it gezien heb had wel die kofferklep, hoor.

edith zegt trouwens dat de remschijven van 'n CS ook groter waren.

Even for the record: DIT WAS VOOR HE MENSEN
                (om misverstanden te vermijden ... :-P)

Dit is NA

Comment

• E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                    Even for the record: DIT WAS VOOR HE MENSEN
                    (om misverstanden te vermijden ... :-P)

Dit is NA
                    Ik zie geen versch... o jawel! Je hebt z'n wielen recht gezet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                      Ik zie geen versch... o jawel! Je hebt z'n wielen recht gezet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        Kunde zo'n Fortis kaarten eigenlijk gratis bestellen??

wat is de fabriekscode van de nieuwe 1 coupé?
                        Ja, enkel nog tot het einde van dit jaar. En da 8,5 euro per kaart.

Jongeren recht op 1 gratis per jaar tem hun 25.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                          Ja, enkel nog tot het einde van dit jaar. En da 8,5 euro per kaart.

Jongeren recht op 1 gratis per jaar tem hun 25.
                          waar kunt ge dat bestellen?

Comment

• Lekkerrrr

Comment

• Wat zit dat rekenmachien daar te doen?

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                      Lekkerrrr
                                      Stuur vind niet echt mooi en een 7 moet met hout.

En dan is het

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                                        Da's nog es een echte BMW

Plomp, hoekig, lekker arrogant: i love it!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                          Wat zit dat rekenmachien daar te doen?

Uitrekenen hoeveel schulden je hebt met die dikke BMW erbij.

Comment

Working...
                                          X