Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Nope, geen AMG Diesel niet meer.
    Dat zeiden ze een kleine 2 jaar terug, inderdaad. Het débâcke C30CDI deed toen nog pijn aan hun kont. Maar zeg nooit nooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Dat zeiden ze een kleine 2 jaar terug, inderdaad. Het débâcke C30CDI deed toen nog pijn aan hun kont. Maar zeg nooit nooit...
      Ze zijn wél aan het werken aan een hybride, maar niet op dieselbasis

Comment

• Ik ben er quasi zeker van dat er nog een sportdiesel komt, maar of 'ie de naam AMG zal mogen dragen, da's nog maar de vraag...

Comment

Ik ben er quasi zeker van dat er nog een sportdiesel komt, maar of 'ie de naam AMG zal mogen dragen, da's nog maar de vraag...
          Ja, ik had het over de AMG-diesel, dat die niet gaat komen

Dat er een straffere diesel komt, acht ik hoogstwaarschijnlijk.

Comment

Maar jij hebt dan ook geen cabrio (gehad), so.
            Wat heeft dat ermee te doen? Ik vind het niet mooi, jij wel. Punt.

Comment

• Vandaag de catalogus van de BMW schaalmodellen, collector items en BMW-accessoires in de bus gekregen

Die brochures alleen al zijn een kunstwerkje

Ik ben weer content gelijk een klein kind, maar eigenlijk ben ik dat ook

Comment

• voor de liefhebbers van een 7serie ...

ik ben vandaag gaan kijken naar deze 730dA met schnitzer kit
                1jaar oud met 36000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                  voor de liefhebbers van een 7serie ...

1jaar oud met 36000 km

http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html
                  Dienen blauwen E92 335 i ziet er ook niet mis uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Dienen blauwen E92 335 i ziet er ook niet mis uit
                    staat op zijn site ja , maar stond niet in zijn garage

Comment

1jaar oud met 36000 km

Lelijk.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Lelijk.

vind ge dat ?

op foto misschien minder , maar in real-life mag hij er zeker zijn hoor

Comment

op foto misschien minder , maar in real-life mag hij er zeker zijn hoor
                          Nee jong, die voor- en achterbumpers, die uitlaat. (imo hè)
                          De rest is wel mooi, de velgen, het feit dat het een facelift is,...

Comment

• Ook géénszins mijn smaak...

De E65ev verdraagt zéér weinig qua add-ons, vind ik. Z'n styling is zo opvallend en speciaal, dat 'ie met de minste nageplaatste spoiler of wat dan ook, meteen waaaay sjonnie wordt. 21" doet dat ook met die auto, 19" en 20" zijn de perfecte velgmaten, mooi groot genoeg, maar nog degelijke rijkwaliteiten (alhoewel, met de 20"is 'ie al 'n pak droger), en niet té groot.

Die Schnitzer kit maakt 'm dus minder waard dan 'ie zonder zou geweest zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Nee jong, die voor- en achterbumpers, die uitlaat. (imo hè)
                              De rest is wel mooi, de velgen, het feit dat het een facelift is,...

ik moet nog zoveel leren

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              Ook géénszins mijn smaak...

De E65ev verdraagt zéér weinig qua add-ons, vind ik. Z'n styling is zo opvallend en speciaal, dat 'ie met de minste nageplaatste spoiler of wat dan ook, meteen waaaay sjonnie wordt. 21" doet dat ook met die auto, 19" en 20" zijn de perfecte velgmaten, mooi groot genoeg, maar nog degelijke rijkwaliteiten (alhoewel, met de 20"is 'ie al 'n pak droger), en niet té groot.

Die Schnitzer kit maakt 'm dus minder waard dan 'ie zonder zou geweest zijn...
                              ik moet nog zoveel keer zoveel leren

Comment

1jaar oud met 36000 km

bah
                                shnitzel-kit eraf, die velgen deronderuit en dan is em inorde

edith zegt dat het zonder velgen op de auto moeilijk rijdt:s :d
                                dus mogen deze eronder

Last edited by quadrifoglio; 31/08/2007, 21:54.
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

ik moet nog zoveel keer zoveel leren
                                  Maar da's ni waar eh, Toerke. Zoiets is persoonlijk. AC Schnitzer zou 't niet maken moesten er geen mensen zijn die dat knap vinden, en jij bent er blijkbaar één van. En da's goed! Smaak is persoonlijk, en je kan er niet over twisten.

Comment

Maar da's ni waar eh, Toerke. Zoiets is persoonlijk. AC Schnitzer zou 't niet maken moesten er geen mensen zijn die dat knap vinden, en jij bent er blijkbaar één van. En da's goed! Smaak is persoonlijk, en je kan er niet over twisten.
                                    Voila, daar kan je niks aan leren

Smaak is smaak, gelukkig maar

Comment

bwo ja ik vond hem wel iets hebben ja , maar niet omdat het van schnitzer is hoor want de laatste BMW kits die ze maken trekken op niet veel
                                      maar hij straalde wel wat uit die mij deed omkeren op de baan en eens van dicht te gaan zien ernaar ...

die prijs is toch ook niet hoog voor een 1jaar oude 7serie met die km stand ?
                                      die kost nieuw toch meer dan 75.000 euro denk ik toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                                        Voila, daar kan je niks aan leren

Smaak is smaak, gelukkig maar
                                        moest ik een nieuwe 7 (kunnen) kopen zou ik ook geen spoilers ed daar opzwieren hoor
                                        een mooie velg en een sportophanging en elke BMW is af
                                        enkel op de kleinere modellen ( 1 of 3serie ) mag er nog een dakspoilerke op

of het sportpakket

Comment

moest ik een nieuwe 7 (kunnen) kopen zou ik ook geen spoilers ed daar opzwieren hoor
                                          een mooie velg en een sportophanging en elke BMW is af
                                          enkel op de kleinere modellen ( 1 of 3serie ) mag er nog een dakspoilerke op

of het sportpakket
                                          Op een 7 serie zou ik het persoonlijk ook niet doen, door zijn grootte worden spoilers plots bombastisch
                                          De designers hebben het al moeilijk gehad om zijn lengte zo dynamisch mogelijk te maken, laat staan dat
                                          er nog sideskirts of andere bumpers gemonteerd worden

Te grote velgen maken hem al snel een maffia-car

Als ik zie wat er op je oprit staat Toerke, dan weet ik dat je smaak hebt

Comment

Working...
                                          X