Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat zeiden ze een kleine 2 jaar terug, inderdaad. Het débâcke C30CDI deed toen nog pijn aan hun kont. Maar zeg nooit nooit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk ben er quasi zeker van dat er nog een sportdiesel komt, maar of 'ie de naam AMG zal mogen dragen, da's nog maar de vraag...
Dat er een straffere diesel komt, acht ik hoogstwaarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar jij hebt dan ook geen cabrio (gehad), so.
Comment
-
voor de liefhebbers van een 7serie ...
ik ben vandaag gaan kijken naar deze 730dA met schnitzer kit
1jaar oud met 36000 km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvoor de liefhebbers van een 7serie ...
1jaar oud met 36000 km
http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenDienen blauwen E92 335 i ziet er ook niet mis uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenvoor de liefhebbers van een 7serie ...
1jaar oud met 36000 km
http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenLelijk.
vind ge dat ?
op foto misschien minder , maar in real-life mag hij er zeker zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenop foto misschien minder , maar in real-life mag hij er zeker zijn hoor
De rest is wel mooi, de velgen, het feit dat het een facelift is,...
Comment
-
Ook géénszins mijn smaak...
De E65ev verdraagt zéér weinig qua add-ons, vind ik. Z'n styling is zo opvallend en speciaal, dat 'ie met de minste nageplaatste spoiler of wat dan ook, meteen waaaay sjonnie wordt. 21" doet dat ook met die auto, 19" en 20" zijn de perfecte velgmaten, mooi groot genoeg, maar nog degelijke rijkwaliteiten (alhoewel, met de 20"is 'ie al 'n pak droger), en niet té groot.
Die Schnitzer kit maakt 'm dus minder waard dan 'ie zonder zou geweest zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee jong, die voor- en achterbumpers, die uitlaat. (imo hè)
De rest is wel mooi, de velgen, het feit dat het een facelift is,...
ik moet nog zoveel leren
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOok géénszins mijn smaak...
De E65ev verdraagt zéér weinig qua add-ons, vind ik. Z'n styling is zo opvallend en speciaal, dat 'ie met de minste nageplaatste spoiler of wat dan ook, meteen waaaay sjonnie wordt. 21" doet dat ook met die auto, 19" en 20" zijn de perfecte velgmaten, mooi groot genoeg, maar nog degelijke rijkwaliteiten (alhoewel, met de 20"is 'ie al 'n pak droger), en niet té groot.
Die Schnitzer kit maakt 'm dus minder waard dan 'ie zonder zou geweest zijn...
Comment
-
1jaar oud met 36000 km
http://www.bavariamotors.be/nl/aanbod.html
shnitzel-kit eraf, die velgen deronderuit en dan is em inorde
edith zegt dat het zonder velgen op de auto moeilijk rijdt:s :d
dus mogen deze eronder
Last edited by quadrifoglio; 31/08/2007, 21:54.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenik moet nog zoveel keer zoveel leren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar da's ni waar eh, Toerke. Zoiets is persoonlijk. AC Schnitzer zou 't niet maken moesten er geen mensen zijn die dat knap vinden, en jij bent er blijkbaar één van. En da's goed! Smaak is persoonlijk, en je kan er niet over twisten.
Smaak is smaak, gelukkig maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenMaar da's ni waar eh, Toerke. Zoiets is persoonlijk. AC Schnitzer zou 't niet maken moesten er geen mensen zijn die dat knap vinden, en jij bent er blijkbaar één van. En da's goed! Smaak is persoonlijk, en je kan er niet over twisten.
maar hij straalde wel wat uit die mij deed omkeren op de baan en eens van dicht te gaan zien ernaar ...
die prijs is toch ook niet hoog voor een 1jaar oude 7serie met die km stand ?
die kost nieuw toch meer dan 75.000 euro denk ik toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenVoila, daar kan je niks aan leren
Smaak is smaak, gelukkig maar
een mooie velg en een sportophanging en elke BMW is af
enkel op de kleinere modellen ( 1 of 3serie ) mag er nog een dakspoilerke op
of het sportpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenmoest ik een nieuwe 7 (kunnen) kopen zou ik ook geen spoilers ed daar opzwieren hoor
een mooie velg en een sportophanging en elke BMW is af
enkel op de kleinere modellen ( 1 of 3serie ) mag er nog een dakspoilerke op
of het sportpakket
De designers hebben het al moeilijk gehad om zijn lengte zo dynamisch mogelijk te maken, laat staan dat
er nog sideskirts of andere bumpers gemonteerd worden
Te grote velgen maken hem al snel een maffia-car
Als ik zie wat er op je oprit staat Toerke, dan weet ik dat je smaak hebt
Comment
Comment