Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    die chroom is volgens mij van de zelf-plak
    Smaakloos ook
    Maar ja, over smaken....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Weet iemand welke opties het Sportpakket exact inhield op een 2001 BMW X5?
      Zo effe snel van buiten :
      • hoogglans Shadow Line
      • aanbouwdelen in koetswerkkleur (de 6-cilinders hadden dit niet standaard)
      • witte knipperlichten
      • 19" lichtmetaal met Mischbereifung
      • sportophanging
      • sportzetels, elektrisch verstelbaar (geheugen bestuurderszijde) + elektrisch verstelbare stuurkolom
      • zwarte interieurhemel
      • sportstuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Zo effe snel van buiten :
        • hoogglans Shadow Line
        • aanbouwdelen in koetswerkkleur (de 6-cilinders hadden dit niet standaard)
        • witte knipperlichten
        • 19" lichtmetaal met Mischbereifung
        • sportophanging
        • sportzetels, elektrisch verstelbaar (geheugen bestuurderszijde) + elektrisch verstelbare stuurkolom
        • zwarte interieurhemel
        • sportstuur
        Bedankt, Gilles

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Die mannen van dubai, weten met hun geld gene blijf ,
            En wij hun maar sponseren ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
              Die mannen van dubai, weten met hun geld gene blijf ,
              En wij hun maar sponseren ...
              Dubai is niet zo'n grote speler qua olie op de wereldmarkt dacht ik

Comment

• Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:

Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...

Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.

Mvg,

RM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Dubai is niet zo'n grote speler qua olie op de wereldmarkt dacht ik
                  Dubai niet...maar het gros van de oliesjeiks / handelaren is daar wel gesettled.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                    Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:

Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...

Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.

Mvg,

RM
                    Beliën in Neerpelt, dan zit je wel goed denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                      Kan je hem niet beter naar Manfred sturen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Kan je hem niet beter naar Manfred sturen?
                        Zeg, als hij nu een BMW wilt dan moet hij dat weten eh

('ie zal snel genoeg bij zijn oude dealer staan )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                          Limburg is groot he , Waar ergens wil je gaan ergens rond Tongeren of Hasselt.

Mijne Maat heeft al veel BMW'kes gehad , woont in Wommersom tegen Tienen maar gaat (koopt) met zijn BMW naar Neerpelt voor de goede service
                          Last edited by TheStraffe; 15/11/2007, 15:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
                            Limburg is groot he , Waar ergens wil je gaan ergens rond Tongeren of Hasselt.

Mijne Maat heeft al veel BMW'kes gehad , woont in Wommersom tegen Tienen maar gaat (koopt) met zijn BMW naar Neerpelt voor de goede service
                            Woon in Genk, maar P. Beckers in Genk is geen optie, heeft men mij ten stelligste afgeraden.
                            Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...

Alvast bedankt voor de reacties!

Comment

• Bij Davo is er anders ook een correcte service.

Comment

• bij de mannen van de gemeente

een tiefgrüne 335 d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                                  Bij Davo is er anders ook een correcte service.
                                  op het feit na dat ze hun wagens van teveel reclame voorzien
                                  2015 BMW F11 520dA
                                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• wel héél herkenbaar, zo'n davo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
                                      Woon in Genk, maar P. Beckers in Genk is geen optie, heeft men mij ten stelligste afgeraden.
                                      Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...

Alvast bedankt voor de reacties!
                                      Beckers in Dilsen is er ook nog, is een kleinere garage dan die in Genk, maar of de service er beter is...
                                      Liever wat verder rijden en fatsoenlijke service krijgen

Comment

• De service van Beliën is zeker goed, alleen laten ze (zoals de meeste garages) soms hier en daar wel een paar steken vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          wel héél herkenbaar, zo'n davo
                                          Kvind die badge echt mottig op die rooster.

Comment

Working...
                                          X