Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWeet iemand welke opties het Sportpakket exact inhield op een 2001 BMW X5?- hoogglans Shadow Line
- aanbouwdelen in koetswerkkleur (de 6-cilinders hadden dit niet standaard)
- witte knipperlichten
- 19" lichtmetaal met Mischbereifung
- sportophanging
- sportzetels, elektrisch verstelbaar (geheugen bestuurderszijde) + elektrisch verstelbare stuurkolom
- zwarte interieurhemel
- sportstuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo effe snel van buiten :- hoogglans Shadow Line
- aanbouwdelen in koetswerkkleur (de 6-cilinders hadden dit niet standaard)
- witte knipperlichten
- 19" lichtmetaal met Mischbereifung
- sportophanging
- sportzetels, elektrisch verstelbaar (geheugen bestuurderszijde) + elektrisch verstelbare stuurkolom
- zwarte interieurhemel
- sportstuur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
En wij hun maar sponseren ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenDie mannen van dubai, weten met hun geld gene blijf ,
En wij hun maar sponseren ...
Comment
-
Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:
Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...
Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.
Mvg,
RM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDubai is niet zo'n grote speler qua olie op de wereldmarkt dacht ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenHoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:
Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...
Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.
Mvg,
RM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBeliën in Neerpelt, dan zit je wel goed denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKan je hem niet beter naar Manfred sturen?
('ie zal snel genoeg bij zijn oude dealer staan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenBeliën in Neerpelt, dan zit je wel goed denk ik
Mijne Maat heeft al veel BMW'kes gehad , woont in Wommersom tegen Tienen maar gaat (koopt) met zijn BMW naar Neerpelt voor de goede serviceLast edited by TheStraffe; 15/11/2007, 15:06.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk BerichtenLimburg is groot he , Waar ergens wil je gaan ergens rond Tongeren of Hasselt.
Mijne Maat heeft al veel BMW'kes gehad , woont in Wommersom tegen Tienen maar gaat (koopt) met zijn BMW naar Neerpelt voor de goede service
Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...
Alvast bedankt voor de reacties!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenBij Davo is er anders ook een correcte service.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenWoon in Genk, maar P. Beckers in Genk is geen optie, heeft men mij ten stelligste afgeraden.
Belien in Neerpelt, daar hoor ik positieve dingen over. Ga daar eens mijn licht opsteken van het weekend...
Alvast bedankt voor de reacties!
Liever wat verder rijden en fatsoenlijke service krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwel héél herkenbaar, zo'n davo
Comment
Comment