Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk BerichtenHoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:
Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...
Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.
Mvg,
RMOO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Airborne Bekijk Berichten
Comment
-
-
ik heb nu 29000 km en wagen is bijna 3 jaar (e60 520i)
lampje airbag brandt --> wagen aan de stekker --> sensor defect.
het uitlezen kost mij 40€, sensor krijg ik onder garantie wegens abnormale slijtage, maar werkuren zijn voor mij +/- 60 € ---> samen 100€ voor een slecht stuk van BMW.
nu 2 weken nadien brandt lampje uitlaatgassen ---> wagen terug aan stekker weeral 40€ --> lambdasonde van eerste cilinderrij is defect ---> weeral abnormale slijtage, ze gingen mij bellen of dit onder garantie valt.
wel kostelijk als zo'n lampje aangaat vind ik.
Ben ik de enige die dit abnormaal vind ?BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichtenik heb nu 29000 km en wagen is bijna 3 jaar (e60 520i)
lampje airbag brandt --> wagen aan de stekker --> sensor defect.
het uitlezen kost mij 40€, sensor krijg ik onder garantie wegens abnormale slijtage, maar werkuren zijn voor mij +/- 60 € ---> samen 100€ voor een slecht stuk van BMW.
nu 2 weken nadien brandt lampje uitlaatgassen ---> wagen terug aan stekker weeral 40€ --> lambdasonde van eerste cilinderrij is defect ---> weeral abnormale slijtage, ze gingen mij bellen of dit onder garantie valt.
wel kostelijk als zo'n lampje aangaat vind ik.
Ben ik de enige die dit abnormaal vind ?
2 weken geleden ook rare dingen met de wagen, aan pc gehangen, niks gevonden --> 50eur. Dag later hetzelfde probleem, terug aan pc en dan wel fout gevonden, maar weet niet waar. --> werkuren 180eur en wisselstuk 6eur
Comment
-
Een paar weken, voor we naar Frankrijk vertrokken, hebben we onze 530d ook eens even binnengebracht omdat ik steeds een foutmelding kreeg, nl. een parkeerlicht dat steeds uitviel. Ook blijft er een parkeersensor steeds iets voelen, dus piept dat continu als de PDC geactiveerd is. Ook hoorde ik precies iets aan de ophanging, en heb ik dus gevraagd dat effe na te kijken.
Ze hebben een half uur aan de wagen gewerkt. Aan de computer gehangen, en op die moment was er geen foutmelding voor dat lampje. Ze hebben wel een ander lampje gestoken, maar het valt nog steeds uit.
De parkeersensoren deden het toen perfect, dus hebben ze enkel gekeken en niets gevonden. Ook hebben ze naar de ophanging gekeken, maar ze hebben niets gevonden.
Ik heb de factuur gekregen: €148 excl. BTW...en de problemen zijn nog niet opgelost.
Volgende week gaat 'm opnieuw binnen.OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenEen paar weken, voor we naar Frankrijk vertrokken, hebben we onze 530d ook eens even binnengebracht omdat ik steeds een foutmelding kreeg, nl. een parkeerlicht dat steeds uitviel. Ook blijft er een parkeersensor steeds iets voelen, dus piept dat continu als de PDC geactiveerd is. Ook hoorde ik precies iets aan de ophanging, en heb ik dus gevraagd dat effe na te kijken.
Ze hebben een half uur aan de wagen gewerkt. Aan de computer gehangen, en op die moment was er geen foutmelding voor dat lampje. Ze hebben wel een ander lampje gestoken, maar het valt nog steeds uit.
De parkeersensoren deden het toen perfect, dus hebben ze enkel gekeken en niets gevonden. Ook hebben ze naar de ophanging gekeken, maar ze hebben niets gevonden.
Ik heb de factuur gekregen: €148 excl. BTW...en de problemen zijn nog niet opgelost.
Volgende week gaat 'm opnieuw binnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVoor 148€ geef ik je kar een groot onderhoudOO 00 OO
Comment
-
-
-
Zalige wagen! Meer moet dat niet zijn als daily drive. En iedereen maar denken dat het een 318d of 320d is. De wagen heeft allicht het volledige M-pack? En dan nog die motor.Ik zou hem direct willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
Nice! Ook nog een idee van de richtprijs? Moest ik nu geld kunnen missen voor een wagen, ik zou er wel eens over nadenken als het een koopje is.
Comment
Comment