Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Qua prestaties zullen die elkaar niet veel ontlopen. De 525dA PFL heeft 400 Nm @ 2000 tpm, de 520dA FL heeft 350 Nm @ 1750 tpm. Ga eens rijden met die nieuwe 520dA (die trouwens ook als 163pk-er te verkrijgen is), dan merk je wel dat er behoorlijk wat power achter zit. De leveringstermijn is trouwens lekker kort, een 4-tal weken.
Heeft hier iemand van jullie een nieuwe 325ci? Ik vraag mij af wat de power van dit beestje is ivm een 320i en 330d/i. het is een 6-cylinder dus ik veronderstel dat het een zalige klank geeft. Is het de moeite om een 330ci te overwegen in tegenstelling tot een 325i?(qua taxen, verbruik...).
Ik heb ook al gelezen dat hij traag is in lage toeren en erg sportief boven de 4k toeren?
Bedoel je de 325Ci van de E46 generatie?
Voor mij is de klank en de power voldoende
Sowieso kan de klank vebeterd worden door een andere sportuitlaat(minder discreet dan wel) en zullen de prestaties kunnen vebeterd worden met een 330Ci, M3,....
Comment