Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Racing-M Bekijk Berichten
    Dat wicht zou dringend haar zit-houding eens mogen bijstellen.
    Jawadde, het lijkt wel mijn schoonmoeder als ze 2 flessen wodka op heeft...
    Toch niks mis mee?

Zetel op het laagst, rugleuning goed recht zodat de schouders ook goed gesteund worden en de ellebogen in een quasi rechte hoek staan...
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Toch niks mis mee?

Zetel op het laagst, rugleuning goed recht zodat de schouders ook goed gesteund worden en de ellebogen in een quasi rechte hoek staan...
      Haar armen staan geregeld helemaal verkeerd, en op het stuur, en de manier hoe ze instuurt ( soms zelfs haar armen kruisend ) en de hoek van haar ellebogen. Maar hey, zij is de pro niet ik

Volgens mij zit ze ook te dicht tegen het stuur.

Comment

Haar armen staan geregeld helemaal verkeerd, en op het stuur, en de manier hoe ze instuurt ( soms zelfs haar armen kruisend ) en de hoek van haar ellebogen. Maar hey, zij is de pro niet ik

???

Kijk jij naar een ander filmpje ofzo?
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Het zijn production-cars, hé. Geen race-geprepareerde wagens waarbij het stuur niet volledig door draait.

Het insturen hangt van 't circuit af, hé. Als fast in-fast out de beste approach is op dat circuit, dan doet ze 't juist. Je hebt wel gelijk dat ze ietsje te snel op 't gas gaat waardoor de wagen 'n beetje schuift, maar ik ben er nog niet 100% zeker van dat je 'n advantage zou halen met 't niet te doen.

Ik ben er 200% van overtuigd dat niemand op dit forum sneller rond 'n circuit gaat in dezelfde wagen/omstandigheden als die meid. She really can drive.

Comment

Hoi, ik heb deze vraag al in een andere topic gesteld, maar misschien ook hier bij het juiste volk ;-) eens overdoen:

Ben van plan om een nieuwe bmw 5 serie aan te kopen. Probleem is dat ik al 17 jaar Mercedes rij, en totaal geen idee heb waar ( liefst regio Limburg ) ik een bmw-dealer kan vinden die kwaliteit en service koppelt aan eerlijkheid...

Bij deze een oproep aan mensen die al jaren met dit merk ervaring hebben.

Mvg,

RM
            Beckers in Genk is goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheStraffe Bekijk Berichten
              S5 vs 335i
              wie is de snelste ?
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
              Ze kan heel wat meer dan ik, absoluut... maar een echt snelle chauffeur vind ik het toch niet. (lijn in de bochten e.d.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                wit?
                De kleur van je hart
                Frank boeyen
                Knappe kar Pmmke, stuk voor stuk schitterende mods!

Comment

Dat wicht zou dringend haar zit-houding eens mogen bijstellen.
                  Jawadde, het lijkt wel mijn schoonmoeder als ze 2 flessen wodka op heeft...
                  Dan zou ik graag uw schoonmoeder zien rijden met die 2 beesten van auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Knappe kar Pmmke, stuk voor stuk schitterende mods!
                    Aan de lichten zou ik echt afblijven. Ik zou nog eerder investeren in een racy set 19".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                      Wit is momenteel zeer hot. Ik vraag me echter wel af hoe lang die trend zal blijven duren...
                      Blijkbaar zou binnen een jaar of twee blauw weer de master colour worden.

Ik ben niet zo aan blauw, maar gelukkig bestaan er veel tinten.

Comment

• Welk nieuw model komt er eerst?

X6 of nieuwe 7? Of nog iets anders?

Comment

• Ik dacht de nieuwe X6, maar ik kan ook verkeerd zijn.

Comment

• De X6 zal vermoedelijk op de NAIAS z'n wereldpremière hebben. De '7 en de facelift '3 (berline en touring) komen op de IAA, hoop ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                              De X6 zal vermoedelijk op de NAIAS z'n wereldpremière hebben. De '7 en de facelift '3 (berline en touring) komen op de IAA, hoop ik.
                              IAA september ongeveer?

NAIAS???

Comment

• Is NAIAS niet detroit? Dat zou dan al in Januari zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Is NAIAS niet detroit? Dat zou dan al in Januari zijn?
                                  Nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                    Beckers in Genk is goed

Comment

• Comment

• Ik ben geen fan van Hamann maar dit is wel vet

Comment

• Stom van de kleine remmen

Comment

Working...
                                          X