Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
Comment
-
'k mocht donderdag op pad met m'n pa z'n 525dA...
's nachts, E17 verlaten, muziekje op, cruise control op ==>
stuurt heerlijk licht tegenover een voorwielaangedreven kar, comfort van de ophanging, automaat en 6-cilinder, man man, wat een kar
edit: in 't vervolg trouwens eens die sportmodus uittesten van de automaat, wat houdt dit juist in?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
...Ik rijd rond 15u m'n twee rechterbanden kapot op een baantje ergens in de Westhoek door te moeten uitwijken voor een rund met een Q7 (Antonio, zat jij in de Westhoek vandaag, meer bepaald Lo-Reninge?) die op het midden van de rijbaan wou blijven rijden (oké, een Q7 is een boot, ....
euhm die Q7, was dat toevallig en donkergrijze? bijna-zwart? (lava-grijs)? 3.0 TDI? weet je de nr plaat nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenX5
Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII Bekijk Berichtenxenon was toch standaard?althans in Belgie tochOorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenAh dat wist ik niet, dan heeft hij zijn sproeiers niet gebruikt voor de voorruit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten'k mocht donderdag op pad met m'n pa z'n 525dA...
's nachts, E17 verlaten, muziekje op, cruise control op ==>
stuurt heerlijk licht tegenover een voorwielaangedreven kar, comfort van de ophanging, automaat en 6-cilinder, man man, wat een kar
edit: in 't vervolg trouwens eens die sportmodus uittesten van de automaat, wat houdt dit juist in?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichteneuhm die Q7, was dat toevallig en donkergrijze? bijna-zwart? (lava-grijs)? 3.0 TDI? weet je de nr plaat nog?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenHet pedaal is gevoeliger dus de auto reageert sneller, en hij wacht ook langer met schakelen dus trekt wat langer door. Ik voel het meeste verschil ofwel in't stad, ofwel als in ik 6e nog eens wil hernemen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
De 525d is vanmorgen blanco gekeurd. Vorige week in Duitsland een busje "smoke stop" in de tank gedropt en vanmorgen eens goed uitgeblazen : zo goed als geen roet meer toen de keuringmeester het gaspedaal tot op de vloer trapte. Precies 63.000 km erbijgereden op 1 jaar, tot 304.900 op dit moment.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenXenon is enkel standaard op de 3 coupe toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMooi zo!
Dit is natuurlijk nog niet bewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDoen ze bij BMW moeilijk over testritjes met 'n M3 en dergelijke?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenAls je met een zware bak toekomt niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, tis voor iemand die 'n nieuwe wagen wil kopen, rijdt nu 'n E46 3 coupé
Die kreeg een hartelijke nee...
Volgens hem was het omdat hij met een Xsara toekwam.
Normaal rijdt hij met een Audi A8 4.2 dusjaaa
Xsara is een afdankertje van het vrouwke zegt hij dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenEwel, iemand dat ik ken vertelde me onlangs dat hij met een Citroën Xsara naar een BMW dealer ging om een testrit te doen met de nieuwe M5 nog in den tijd
Die kreeg een hartelijke nee...
Volgens hem was het omdat hij met een Xsara toekwam.
Normaal rijdt hij met een Audi A8 4.2 dusjaaa
Xsara is een afdankertje van het vrouwke zegt hij dan.
Comment
Comment