Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En vandaag vooral genadeloos opgepeuzeld door kannibaal-broer "2.3"d. 't Moet interessant zijn om die twee 'es naast elkaar in hetzelfde koetswerktype te kunnen testen. Naar verluidt is de tweeliter met dubbele turbo uit de 123d verbluffend lineair en uitermate krachtig bij elk toerental, en levert 'ie een "karakter" dat tot op heden nog nooit is vertoond bij een 4-cilinder diesel. Dan lijkt 't er mij toch op dat 'ie alles heeft om de Alpina D3-motor kopzorgen te bezorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDat kan nog eventjes duren. Ik zou zeggen: blijf niet op tot dat topic er is, het zou je een pak nachten kunnen kosten.
Of ben je hem eerst aan het detailen
(dat was mijn excuse )
Comment
-
't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is minstens de bedoeling om ze op Belgische platen te hebben als ze haar topic krijgt. Dat zal vermoedelijk pas eind volgende week zijn, er is eigenlijk geen haast bij. En Babs moet eerst nog naar de carrosssier. Bovendien wil ik ze ook ready met 'r initiële mods (niertjes, veren, spacers). En misschien geef ik ze ook wel meteen een detail-beurtje, ja.
Bert, dan heb ik meteen jouw raad nodig: welke wax/topping/sealant adviseer je voor m'n carbonzwart? Objectief duurzaamheid & bescherming, en niet zozeer verblindende glans voor 2 dagen.
Beste Look => Blackfire Wet Diamond Ivory Carnauba
Combineer de 2 voor "best of both worlds" (staat zo op mijn Golf )
Voor de winter is 2 laagjes Blackfire Wet Diamond eigenlijk al héél goed !
Voor zwart en blauw kan ik je ook sterk Blackfire Gloss enhancing polish aanraden, geeft echt een meerwaarde in glans. Maar ik zou er de moeite niet insteken voor de winter.
In de winter wil je vooral dat je wagen goed beschermd wordt, niet snel vuil wordt, en eenvoudig te wassen is.
In de zomer ga je dan eerder op looks detailen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenMaar met 200 pk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenGraag! Wel geen vuile broek aan doen of ik heb kuiswerk.
Och och, gene stress. Mijn interieur was ook ooit beige-achtig van kleur... Nu heb ik een zwarte bestuurderstoel.
Comment
-
Comment
Comment