Superknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSuperknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn die mods die je gaat doen gaan hem écht AF maken.
Vooral die spacers achteraan, want dat hebben ze écht wel nodig imo.
In feite wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenSuperknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb bepaalde jeans broeken die afgeven op m'n zetels.Maar gewoon met leathercleaner erover en het is weg
Comment
-
Crap, de 525d heeft het 2 weken te vroeg opgegeven. 't Ding is blijkbaar in Keulen stilgevallen. Eerst viel het vermogen weg (noodloop), enkele kilometer verderop sloeg de motor af. Ook na verschillende keren proberen blijkbaar wilt de motor nu niet meer starten. BMW Service en Wiemer mogen het op gaan lossen.Last edited by Caesar2; 11/12/2007, 19:43.BMW E46 318d '05
VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichtenmaar het is er duidelijk aan te zien dat jij nog geen koters hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenCrap, de 525d heeft het 2 weken te vroeg opgegeven. 't Ding is blijkbaar in Keulen stilgevallen. Eerst viel het vermogen weg (noodloop), enkele kilometer verderop sloeg de motor af. Ook na verschillende keren proberen blijkbaar wilt de motor nu niet meer starten. BMW Service en Wiemer mogen het op gaan lossen.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk BerichtenGTA veel plezier met uw nieuwe auto ziet er goed uit. (Als ik mij niet vergis bij Kohl de foto genomen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenEerste diagnose : 1 van de 2 dieselpompen is naar de kl*ten. Morgenvroeg wordt de wagen naar Wiemer getakeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2 dieselpompen....waarom ?
Komt dat niet vaker voor tegenwoordig, twee opvoerpompen?
hoewel, heb het toch ook nog niet veel gehoord...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten2 dieselpompen....waarom ?Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKomt dat niet vaker voor tegenwoordig, twee opvoerpompen?
hoewel, heb het toch ook nog niet veel gehoord...BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk heb bepaalde jeans broeken die afgeven op m'n zetels.Maar gewoon met leathercleaner erover en het is weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenAwel ja, mijn pa en ik kunnen die technieker alleen maar geloven. Er zitten dus 2 dieselpompen. Eentje ter hoogte van de tank zelf en eentje ter hoogte van +- de bestuurderszetel (niet vanbinnen natuurlijk é ). Die achteraan is makkelijk bereikbaar via de zetel, blijkbaar... die voelt de mechanieker nog draaien. De andere dieselpomp is veel moeilijker te bereiken, zeker in't donker en langs een drukke baan. Da's werk voor in de garage zelf.BMW E46 318d '05
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk BerichtenAwel ja, mijn pa en ik kunnen die technieker alleen maar geloven. Er zitten dus 2 dieselpompen. Eentje ter hoogte van de tank zelf en eentje ter hoogte van +- de bestuurderszetel (niet vanbinnen natuurlijk é ). Die achteraan is makkelijk bereikbaar via de zetel, blijkbaar... die voelt de mechanieker nog draaien. De andere dieselpomp is veel moeilijker te bereiken, zeker in't donker en langs een drukke baan. Da's werk voor in de garage zelf.Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKomt dat niet vaker voor tegenwoordig, twee opvoerpompen?
hoewel, heb het toch ook nog niet veel gehoord...
is dat niet normaal, een lagedrukpomp (bij de tank) en een hogedrukpomp?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenis dat niet normaal, een lagedrukpomp (bij de tank) en een hogedrukpomp?
Bij moderne diesels dacht ik dit:
Opvoerpomp 1 in tank
Opvoerpomp 2 vlak voor hogedrukpomp (in zelfde huis)
Hogedrukpomp voor common rail druk.
Comment
-
Congratz, gTa!
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEr stonden 5.992 km op toen ik 'm afhaalde. Typisch mijne Mof: contractueel maximaal 6.000 km dus 8 km voor de contractuele limiet stilleggen. Had al 3 weken niet meer gereden.
Is die mof een officiële BMW-concessie houder?
En waarom rijdt die gast daar 6000km mee?
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDeze week naar de douane, daarna naar de keuring/DIV, hopelijk geen te lelijke platen (indien wel dan schrijf ik 'm volgend jaar 'es opnieuw in ofzo), en ik plan er vanaf volgende week dagelijks mee te beginnen rijden.
Comment
Comment