Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Superknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
      Superknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...
      Ik heb bepaalde jeans broeken die afgeven op m'n zetels.Maar gewoon met leathercleaner erover en het is weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        En die mods die je gaat doen gaan hem écht AF maken.

Vooral die spacers achteraan, want dat hebben ze écht wel nodig imo.

In feite wel.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
          Superknap. Hopelijk gaat jeans niet af op je lemon-zetels...
          awel
          Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Ik heb bepaalde jeans broeken die afgeven op m'n zetels.Maar gewoon met leathercleaner erover en het is weg
          't is toch handig als je niet meer zelf moet antwoorden

Comment

• gTa die een M-ophanging nog laat zakken.

Respect.

Comment

• Knappe keuze, Gilles. Had niet anders verwacht. Heel sjieke kleurencombi ook, maar het is er duidelijk aan te zien dat jij nog geen koters hebt

Gefeliciteerd beste man !

Comment

• Crap, de 525d heeft het 2 weken te vroeg opgegeven. 't Ding is blijkbaar in Keulen stilgevallen. Eerst viel het vermogen weg (noodloop), enkele kilometer verderop sloeg de motor af. Ook na verschillende keren proberen blijkbaar wilt de motor nu niet meer starten. BMW Service en Wiemer mogen het op gaan lossen.
                Last edited by Caesar2; 11/12/2007, 19:43.
                BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
                  maar het is er duidelijk aan te zien dat jij nog geen koters hebt
                  Zeer juist, ik vond het nogal een "nu of nooit"-situatie.

Comment

• GTA veel plezier met uw nieuwe auto ziet er goed uit. (Als ik mij niet vergis bij Kohl de foto genomen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Crap, de 525d heeft het 2 weken te vroeg opgegeven. 't Ding is blijkbaar in Keulen stilgevallen. Eerst viel het vermogen weg (noodloop), enkele kilometer verderop sloeg de motor af. Ook na verschillende keren proberen blijkbaar wilt de motor nu niet meer starten. BMW Service en Wiemer mogen het op gaan lossen.
                      Eerste diagnose : 1 van de 2 dieselpompen is naar de kl*ten. Morgenvroeg wordt de wagen naar Wiemer getakeld.
                      BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ndagh Bekijk Berichten
                        GTA veel plezier met uw nieuwe auto ziet er goed uit. (Als ik mij niet vergis bij Kohl de foto genomen)
                        Kohl? Ik heb nog nooit zoveel Audi's bij Kohl gezien, laat staan een gele RS4 cabrio. Dit is bij de Audi-dealer in ... euhm ... in de buurt van Mengkofen.

Comment

Eerste diagnose : 1 van de 2 dieselpompen is naar de kl*ten. Morgenvroeg wordt de wagen naar Wiemer getakeld.
                          2 dieselpompen....waarom ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Komt dat niet vaker voor tegenwoordig, twee opvoerpompen?

hoewel, heb het toch ook nog niet veel gehoord...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Awel ja, mijn pa en ik kunnen die technieker alleen maar geloven. Er zitten dus 2 dieselpompen. Eentje ter hoogte van de tank zelf en eentje ter hoogte van +- de bestuurderszetel (niet vanbinnen natuurlijk é ). Die achteraan is makkelijk bereikbaar via de zetel, blijkbaar... die voelt de mechanieker nog draaien. De andere dieselpomp is veel moeilijker te bereiken, zeker in't donker en langs een drukke baan. Da's werk voor in de garage zelf.
                              BMW E46 318d '05

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                Heb hetzelfde probleem... en die Lemons zijn nog zoveel bleker.

Comment

Awel ja, mijn pa en ik kunnen die technieker alleen maar geloven. Er zitten dus 2 dieselpompen. Eentje ter hoogte van de tank zelf en eentje ter hoogte van +- de bestuurderszetel (niet vanbinnen natuurlijk é ). Die achteraan is makkelijk bereikbaar via de zetel, blijkbaar... die voelt de mechanieker nog draaien. De andere dieselpomp is veel moeilijker te bereiken, zeker in't donker en langs een drukke baan. Da's werk voor in de garage zelf.
                                  En 't was dus idd een dieselpomp. 430 euro, naar ik gehoord heb.
                                  BMW E46 318d '05

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

is dat niet normaal, een lagedrukpomp (bij de tank) en een hogedrukpomp?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                      is dat niet normaal, een lagedrukpomp (bij de tank) en een hogedrukpomp?

Bij moderne diesels dacht ik dit:

Opvoerpomp 1 in tank
                                      Opvoerpomp 2 vlak voor hogedrukpomp (in zelfde huis)
                                      Hogedrukpomp voor common rail druk.

Comment

• oh proficiat met je eins gilles! Knappe kleur & wielen, en die chromé past daar idd goed op. Interieur geef ik oordeel over na IRL gezien te hebben

wordt ie gevitaminiseerd?

Comment

• Congratz, gTa!

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Er stonden 5.992 km op toen ik 'm afhaalde. Typisch mijne Mof: contractueel maximaal 6.000 km dus 8 km voor de contractuele limiet stilleggen. Had al 3 weken niet meer gereden.
                                          Hoe zit dat eigenlijk?

Is die mof een officiële BMW-concessie houder?

En waarom rijdt die gast daar 6000km mee?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Deze week naar de douane, daarna naar de keuring/DIV, hopelijk geen te lelijke platen (indien wel dan schrijf ik 'm volgend jaar 'es opnieuw in ofzo), en ik plan er vanaf volgende week dagelijks mee te beginnen rijden.
                                          RIP SIX-. . .

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Working...
                                          X