Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volgens mij idd een bug waarvan sommige BMW marketing mensen een handige twist aan hebben gegeven

Comment

• matteus en gta, merci voor de uitleg.

Comment

• Eerste bevindingen met de 520d :

- dakota leder is precies wat verbeterd sedert de facelift en voelt nu kwalitatiever aan ; het "kartongevoel" is een stuk minder
        - de viercilinder hebben ze gewoon stil gemaakt en is zelfs stiller dan de E39 525d ; een mooi geluid kunnen ze hem nooit geven, dus ik begrijp die beslissing om 't geluid gewoon zoveel mogelijk weg te nemen
        - stuurt zeer licht, bijna met 1 vinger
        - de automaat "has got issues" ; 't heeft misschien te maken met de inrijperiode, maar ik vind de automaat schokkerig en op sommige momenten twijfelend overkomend... to be continued
        - remmen bijten meer dan bij de E39
        - vocht in beide koplamp-units, wordt in de gaten gehouden

Enfin, 't blijft een rationele keuze, maar hoogstwaarschijnlijk valt er wel mee te leven.
        BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Dat van de soundproofing kan ik bevestigen, en ik dacht dat Rabbit ook al soortgelijke bevindingen neerpootte. De facelift 520d is ongelofelijk stil, en dat is (gezien 't geluid die 'n 4-pitter diesel maakt) een goeie zaak.

Automaat-issues lijken me aan de inrijperiode te wijten te zijn, ja. Naar mijn weten zijn daar eigenlijk geen problemen mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Babs heeft heur laatste interieurscrub gehad.
            Als eerbetoon aan Babs heb ik de laatste foto die ik getrokken had van haar bewerkt met één of ander bagger programma op m'n gsm...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Ik zal haar missen...

Comment

• Cool gedaan Spillies ..

gTa, ging je niet voor zo een perso-plaat ? Of was dat weer een of andere inbreng die niet doorgaat ?

Wanneer je topic .. mét veel foto's !

Comment

• En het beste was nog, ik keer vanmiddag terug langs Izegem, ik zie ze weer staan.

Soit, ik kan ze niet genoeg zien staan...

Hierzo de laatste foto's die ik denk ik ooit van haar zal getrokken hebben...

Toch mooi gewassen.

(Ja, ik weet het, ik ben een échte Babs-spotter... )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                    Deze is wel raar.
                    Goede opvolger van Andy Warhol, jij...

Comment

• RIP Babs

Comment

• @ Spillies

!!!! zalig

Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                          gTa, ging je niet voor zo een perso-plaat ? Of was dat weer een of andere inbreng die niet doorgaat ?
                          Ghô, 'k ben er nog niet uit, heel graag, maar een kleine 900 EUR, i don't know, 'k vind het veel geld op dit moment. Er is zeer veel kans dat ik een XYR-plaat ga hebben, vind ik nog wel okay. Had ik écht lelijke combo, zoals YAK (stel je voor ), dan had ik die slechts gehouden tot volgend jaar, wanneer de omkering gepasseerd was, en dan zou ik 'm opnieuw hebben ingeschreven onder 'n andere plaat. Of misschien toch een perso.

Eerst afwachten wat 't morgen geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            En het beste was nog, ik keer vanmiddag terug langs Izegem, ik zie ze weer staan.

Soit, ik kan ze niet genoeg zien staan...

Hierzo de laatste foto's die ik denk ik ooit van haar zal getrokken hebben...

Toch mooi gewassen.

(Ja, ik weet het, ik ben een échte Babs-spotter... )
                            Dat zullen hoogst waarschijnlijk de laatste foto's EVER zijn van Babs.

Ach, allemaal prachtige herinneringen. Ze was een trouwe, BEREgoeie compagnon.

Comment

• Ik heb nog steeds het schroevendraaierke uit Babs.
                              Wil je het als aandenken gTa??

Comment

• Neen, ik zei dat je 't mocht hebben, en dat meen ik ook. Er hangt wel een belofte aan vast, en dat weet je, hè: je houdt je M5 heel. Van zodra je daarmee een tuut zet door dommigheid, moet je me die schroevendraaier teruggeven, en daarna krijg je 'm onmiddellijk de retour maar dan in je buik, hard, met de punt naar voor.

Comment

Neen, ik zei dat je 't mocht hebben, en dat meen ik ook. Er hangt wel een belofte aan vast, en dat weet je, hè: je houdt je M5 heel. Van zodra je daarmee een tuut zet door dommigheid, moet je me die schroevendraaier teruggeven, en daarna krijg je 'm onmiddellijk de retour maar dan in je buik, hard, met de punt naar voor.

DEAL

Comment

Dat van de soundproofing kan ik bevestigen, en ik dacht dat Rabbit ook al soortgelijke bevindingen neerpootte. De facelift 520d is ongelofelijk stil, en dat is (gezien 't geluid die 'n 4-pitter diesel maakt) een goeie zaak.

Automaat-issues lijken me aan de inrijperiode te wijten te zijn, ja. Naar mijn weten zijn daar eigenlijk geen problemen mee.
                                    't Is wel nog wat zoeken, die I-drive is toch net iets minder intuïtief. Zelfs ik moet zoeken Gisterenavond geraakten we dus niet van de oprit af. 't Ding sloeg constant in "wegrolbeveiliging", m.a.w. je zit hem in achteruit, je geeft gas, begint net te bollen en dan slaat ie terug naar P. Idem bij het vooruit rijden. 't Was grappig, vooruit, achteruit, vooruit, achteruit en geen meter ver geraken. Uiteindelijk moeten afleggen en herstarten vooraleer het ding gereset was.
                                    BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                      't Is wel nog wat zoeken, die I-drive is toch net iets minder intuïtief. Zelfs ik moet zoeken Gisterenavond geraakten we dus niet van de oprit af. 't Ding sloeg constant in "wegrolbeveiliging", m.a.w. je zit hem in achteruit, je geeft gas, begint net te bollen en dan slaat ie terug naar P. Idem bij het vooruit rijden. 't Was grappig, vooruit, achteruit, vooruit, achteruit en geen meter ver geraken. Uiteindelijk moeten afleggen en herstarten vooraleer het ding gereset was.

Comment

• Spillies je bent een kunstenaar

En Babs is geil.

Comment

• Comment

Working...
                                          X