Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- dakota leder is precies wat verbeterd sedert de facelift en voelt nu kwalitatiever aan ; het "kartongevoel" is een stuk minder
- de viercilinder hebben ze gewoon stil gemaakt en is zelfs stiller dan de E39 525d ; een mooi geluid kunnen ze hem nooit geven, dus ik begrijp die beslissing om 't geluid gewoon zoveel mogelijk weg te nemen
- stuurt zeer licht, bijna met 1 vinger
- de automaat "has got issues" ; 't heeft misschien te maken met de inrijperiode, maar ik vind de automaat schokkerig en op sommige momenten twijfelend overkomend... to be continued
- remmen bijten meer dan bij de E39
- vocht in beide koplamp-units, wordt in de gaten gehouden
Enfin, 't blijft een rationele keuze, maar hoogstwaarschijnlijk valt er wel mee te leven.
Dat van de soundproofing kan ik bevestigen, en ik dacht dat Rabbit ook al soortgelijke bevindingen neerpootte. De facelift 520d is ongelofelijk stil, en dat is (gezien 't geluid die 'n 4-pitter diesel maakt) een goeie zaak.
Automaat-issues lijken me aan de inrijperiode te wijten te zijn, ja. Naar mijn weten zijn daar eigenlijk geen problemen mee.
gTa, ging je niet voor zo een perso-plaat ? Of was dat weer een of andere inbreng die niet doorgaat ?
Ghô, 'k ben er nog niet uit, heel graag, maar een kleine 900 EUR, i don't know, 'k vind het veel geld op dit moment. Er is zeer veel kans dat ik een XYR-plaat ga hebben, vind ik nog wel okay. Had ik écht lelijke combo, zoals YAK (stel je voor ), dan had ik die slechts gehouden tot volgend jaar, wanneer de omkering gepasseerd was, en dan zou ik 'm opnieuw hebben ingeschreven onder 'n andere plaat. Of misschien toch een perso.
Neen, ik zei dat je 't mocht hebben, en dat meen ik ook. Er hangt wel een belofte aan vast, en dat weet je, hè: je houdt je M5 heel. Van zodra je daarmee een tuut zet door dommigheid, moet je me die schroevendraaier teruggeven, en daarna krijg je 'm onmiddellijk de retour maar dan in je buik, hard, met de punt naar voor.
Neen, ik zei dat je 't mocht hebben, en dat meen ik ook. Er hangt wel een belofte aan vast, en dat weet je, hè: je houdt je M5 heel. Van zodra je daarmee een tuut zet door dommigheid, moet je me die schroevendraaier teruggeven, en daarna krijg je 'm onmiddellijk de retour maar dan in je buik, hard, met de punt naar voor.
Dat van de soundproofing kan ik bevestigen, en ik dacht dat Rabbit ook al soortgelijke bevindingen neerpootte. De facelift 520d is ongelofelijk stil, en dat is (gezien 't geluid die 'n 4-pitter diesel maakt) een goeie zaak.
Automaat-issues lijken me aan de inrijperiode te wijten te zijn, ja. Naar mijn weten zijn daar eigenlijk geen problemen mee.
't Is wel nog wat zoeken, die I-drive is toch net iets minder intuïtief. Zelfs ik moet zoeken Gisterenavond geraakten we dus niet van de oprit af. 't Ding sloeg constant in "wegrolbeveiliging", m.a.w. je zit hem in achteruit, je geeft gas, begint net te bollen en dan slaat ie terug naar P. Idem bij het vooruit rijden. 't Was grappig, vooruit, achteruit, vooruit, achteruit en geen meter ver geraken. Uiteindelijk moeten afleggen en herstarten vooraleer het ding gereset was.
't Is wel nog wat zoeken, die I-drive is toch net iets minder intuïtief. Zelfs ik moet zoeken Gisterenavond geraakten we dus niet van de oprit af. 't Ding sloeg constant in "wegrolbeveiliging", m.a.w. je zit hem in achteruit, je geeft gas, begint net te bollen en dan slaat ie terug naar P. Idem bij het vooruit rijden. 't Was grappig, vooruit, achteruit, vooruit, achteruit en geen meter ver geraken. Uiteindelijk moeten afleggen en herstarten vooraleer het ding gereset was.
Comment