Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weet iemand mij te zeggen hoeveel de fleetkorting bedraagt op een bmw 3 coupé??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenWeet iemand mij te zeggen hoeveel de fleetkorting bedraagt op een bmw 3 coupé??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenAfhankelijk van welke categorie je in zit. Bij mij was dat 9% (laagste categorie), maar op de coupé krijg je geen kortingen op de optiepakketten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenZijn er mensen die al meer info weten over de toekomstige hybride wagens van BMW(uiteraard BMW )?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwaar is DIG naartoe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGoh dat de 7 er eerst zal zijn zeker? Of is dat ook al oud nieuws en is het nu plots de X6, dat ik het eigenlijk niet weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGoh dat de 7 er eerst zal zijn zeker? Of is dat ook al oud nieuws en is het nu plots de X6, dat ik het eigenlijk niet weet.
Daar zou ik niet teveel op hopen.
Toch niet als je wilt gaan tanken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHoe zit het met de betrouwbaarheid van TDS blokken? meerbepaalde 2.5 TDS.
Bekende problemen? Ervaringen?
Vallen deze blokken deftig te tunen?
Comment
-
@ Roox
Je PM-box zit vol.
Hierse :
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door RooxHeyla gTa!
We zijn aan het kijken voor een 3-serie. (...) Ik heb gekeken op de duitse site, maar die prijzen zijn niet volledig. Dus wat kost het individual pakket waar alles in zit?
Kan jij me hier bij helpen? Of kan ik best eens naar Bmw bellen?
Alvast bedankt!
Gr Michiel
Proficiat alvast. En ook jammer van de Jag, natuurlijk.
Ik dacht dat je op de Duitse prijslijsten (PDF) alle prijzen van de gewone Individual-opties vindt.
Yep, is zo, net nog 'es gecontroleerd. De aparte Individual-opties staan gewoon tussen de opties, maar na het hoofdstuk opties is er nog een hoofdstuk Individual, en daarna nog een hoofdstuk accessoires. Daar zou je je antwoord moeten vinden (reken wel ca. 10% bij de prijs bij, want in België is Individual duurder, dacht ik).
www.bmw.de -> 3 -> berline -> linksonder staat een snelkoppeling voor de PDF prijslijst -> vanaf pagina 17.
Succes!!
Gilles
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGo Gio, Go Gio
't is nog maar een hersenspinsel
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenWij hebben thuis een 525 TDS die nu al zo'n 243 400 km heeft en ie is ook getuned tot 173 pk. Het is een heel betrouwbare auto, we hebben er nog nooit grote kosten aan moeten doen, gewoon het gewone onderhoud. En ook met die tuning is het een heel verschil, hij begint te trekken van zo'n 1800 toeren en dat tot een 4000 toeren ongeveer. Het geluid is ook best te pruimen voor een diesel, het is zelfs geen lelijk geluid.
Weet je nog waar hij getuned is?
Comment
Comment