Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• kheb dat spel ook ooit eens gespeeld maar tlukte nie goe, van tminste da ge gas geeft vliegt hij van de baan

Voor de rest ziet het er wel mooi gemaakt uit
      Last edited by ; 24/12/2007, 16:33.

Comment

• Amateurs

Ik moet het nog eens opnieuw installen

Comment

• Nu de 520d een weekje oud is en 1000 km op de teller staan, beginnen een aantal zaken toch duidelijk te worden.

- I-drive. Jep, je leert het beetje bij beetje maar 't blijft een klotesysteem. Daarnet wou ik tijdens het afspelen van een CD'tje de "bass" ietwat aanpassen. Man toch, zoveel handelingen moeten doen voor zo'n eenvoudige aanpassing.
          - Kwaliteitsverschil met de E39 blijft, ook na de facelift, huge. Dat zie je aan véél kleine zaken. Ruitenwissers die van een goedkope Roemeen afkomstig kunnen zijn, harde plastiek, lederkwaliteit, enz. enz. Ze zijn erin geslaagd de "grote" opvallende zaken te verdoezelen, maar met een scherp oog is't nog steeds bedroevend.
          - Navigatiesysteem "Professional"... wtf hebben ze daarmee uitgestoken? Onnauwkeurig (huisnummers die een paar honderd meter te ver liggen), net te vroeg of te laat een manoeuvre aanduiden,... De GPS weet duidelijk waar ie zit (te controleren via de GPS-coördinaten), maar de software voor de verwerking van die gegevens is euhm... crappy. Mijn Mio van 300 euro werkt beter.
          - Cruise control die niet meer op het stuur zit, maar terug gewoon op een hendel. Da's voor een stuk wennen, maar je moet toch terug een extra handeling doen en het stuur loslaten.
          - Mijn pa's linkerarm heeft de vervelende gewoonte om weg te glijden van de armsteun in de deur. Die armsteun is te glad (door het leder) en te schuin naar vanvoor geplaatst, waardoor je je arm niet meer gewoon kunt laten rusten. 't Schuift gewoon naar voren.

Enfin, voor iedereen die nog een laag-gekilometreerde E39 op de kop kan tikken : twijfel niet en ga voor zo eentje. We hopen dat de nieuwe 5 terug een wagen "op niveau" is.
          BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• - voor de bass: normaal gezien moet je gewoon naar "set" gaan (links vanboven als je in het cd-menu zit, dacht ik), drukken, dan "klank" kiezen, drukken, en daar staat het, toch niet zoveel handelingen?
            - heb je al de laatste nieuwe kaarten voor je GPS?
            - cruise control vind ik niet onhandig dat die daar zit. ik hoef ook mijn hand niet los te laten om die hendel te bedienen.

over de armsteun spreek ik me niet uit, want wij hebben nog een pré-FL en die deuren zijn anders vormgegeven. (tip: armpje op de ruit, giostyle )
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
              Nu de 520d een weekje oud is en 1000 km op de teller staan, beginnen een aantal zaken toch duidelijk te worden.

- I-drive. Jep, je leert het beetje bij beetje maar 't blijft een klotesysteem. Daarnet wou ik tijdens het afspelen van een CD'tje de "bass" ietwat aanpassen. Man toch, zoveel handelingen moeten doen voor zo'n eenvoudige aanpassing.
              - Kwaliteitsverschil met de E39 blijft, ook na de facelift, huge. Dat zie je aan véél kleine zaken. Ruitenwissers die van een goedkope Roemeen afkomstig kunnen zijn, harde plastiek, lederkwaliteit, enz. enz. Ze zijn erin geslaagd de "grote" opvallende zaken te verdoezelen, maar met een scherp oog is't nog steeds bedroevend.
              Enfin, voor iedereen die nog een laag-gekilometreerde E39 op de kop kan tikken : twijfel niet en ga voor zo eentje. We hopen dat de nieuwe 5 terug een wagen "op niveau" is.
              Hier kan ik volledig inkomen.. de E39 had zo'n een mooi interieur en was had prachtige hoogwaardige materialen.

...

Now let's kill that methodist!

Comment

• E34 525tds touring executive

E34 die totaal m'n smaak is

Leder, armsteunen, automatische airco (vrij zeldzaam), getinte ramen, violet, heel lekkere velgen,...

én een dubbel eindpijpje! Dit zie je enorm weinig bij de 525tds'en...meestal gewoon een enkel, weet eigelijk niet waarom het de ene keer enkel is en dan weer dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                  - voor de bass: normaal gezien moet je gewoon naar "set" gaan (links vanboven als je in het cd-menu zit, dacht ik), drukken, dan "klank" kiezen, drukken, en daar staat het, toch niet zoveel handelingen?
                  Als je in het CD-menu zit, ja. Tel daar nog eens de handelingen bij in de normale situatie, als het scherm volledig gebruikt wordt door de GPS. In vergelijking met het vroegere "1 knopje drukken", is dat wel een stuk meer werk. Enfin, je gaat er niet dood van, maar in bepaalde verkeerssituaties leidt het teveel de aandacht af.
                  BMW E46 318d '05

VW Touran Highline 1.6 TDI Bluemotion '13

Comment

• Gio, waarom geen 166 2.4jtd?
                    Tax is toch nog net iets minder dan die van een 2.5?
                    Of wil je een RWD BMW ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                      Als je in het CD-menu zit, ja. Tel daar nog eens de handelingen bij in de normale situatie, als het scherm volledig gebruikt wordt door de GPS. In vergelijking met het vroegere "1 knopje drukken", is dat wel een stuk meer werk. Enfin, je gaat er niet dood van, maar in bepaalde verkeerssituaties leidt het teveel de aandacht af.
                      als ik het mij goed herinner moesten wij bij onze E39 toch ook eerst naar een bepaald menu gaan voor je dat kon aanpassen, maar bon...
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                        Gio, waarom geen 166 2.4jtd?
                        Tax is toch nog net iets minder dan die van een 2.5?
                        Of wil je een RWD BMW ?
                        Die zijn duurder

Nee, binnen een maand of 4 wil ik hier iets anders hebben staan. Kans is groot dat ik dan gewoon alles buiten smijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          BMW en Alpina horen niet bij elkaar. Alpina is een constructeur, geen tuner zoals velen denken.
                          Constructeur ? Laat me niet lachen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                            Constructeur ? Laat me niet lachen.
                            It's not a joke.

Ze rollen van dezelfde band als de normale BMW's.

Comment

• Alpina vehicles are not "BMW cars modified by Alpina", while other companies like AC Schnitzer, Hartge, Racing Dynamics, Hamann Motorsport, and Dinan Cars are tuners that modify cars. This is quite important when buying an Alpina and importing it from Germany. They are built as new cars branded "Alpina", therefore all owner privileges through BMW are maintained. Alpina is a stand alone car manufacturer in close co-operation with BMW, therefore an Alpina can be bought and serviced at local BMW dealerships, and covered if there is a warranty issue.
                              Hier staat het toch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                Die zijn duurder

Nee, binnen een maand of 4 wil ik hier iets anders hebben staan. Kans is groot dat ik dan gewoon alles buiten smijt
                                Owke, maar ik zou een berline prefereren in jouw plaats, en dan met 17 of 18" Alpina's eronder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                  E34 525tds touring executive

E34 die totaal m'n smaak is

Leder, armsteunen, automatische airco (vrij zeldzaam), getinte ramen, violet, heel lekkere velgen,...

én een dubbel eindpijpje! Dit zie je enorm weinig bij de 525tds'en...meestal gewoon een enkel, weet eigelijk niet waarom het de ene keer enkel is en dan weer dubbel
                                  Kerel! nix van
                                  166 2.4jtd it wil be!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Die wielen trekken op geen zak, op die kar.

Voor de rest: vetste moderne bmw.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                        Die wielen trekken op geen zak, op die kar.

Voor de rest: vetste moderne bmw.
                                        Er bestaan inderdaad elegantere velgen voor die auto!

Comment

• Een extreem lekkere E36 te koop:

Comment

Working...
                                          X