Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
    Als je in het CD-menu zit, ja. Tel daar nog eens de handelingen bij in de normale situatie, als het scherm volledig gebruikt wordt door de GPS. In vergelijking met het vroegere "1 knopje drukken", is dat wel een stuk meer werk. Enfin, je gaat er niet dood van, maar in bepaalde verkeerssituaties leidt het teveel de aandacht af.
    Je weet toch dat je met slechts 1 handeling van bijvoorbeeld het navigatie-scherm naar radio-scherm kan. De i-drive naar achteren bewegen (radio is naar achter volgens het menu) en zo effe vasthouden. Zo kom je onmiddellijk in het radio menu. Wil je terug naar het navigatie-scherm dan duw je de i-drive naar rechts en weer effe vasthouden...

Zo simpel is het nu éénmaal...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Ik heb naar kleuren van de 3 coupé gezocht, en dit stond mij wel aan:
      Bijgevoegde Bestanden
      Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Monacoblauw is zeker een aanrader! Mijn oom heeft zijn E92 in dat kleur en het is echt een prachtkleur!

Comment

• sparkling graphite - coral red (?)
          Bijgevoegde Bestanden
          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
            Monacoblauw is zeker een aanrader! Mijn oom heeft zijn E92 in dat kleur en het is echt een prachtkleur!
            Het stomme is dat mijn vader al een wagen in die kleurencombinatie heeft, dus de kans is groot dat monacoblauw-sattelbraun uitgesloten is... Maar vond het gewoon een heel knappe kleurencombinatie. Gelijk Phil01 zijn vaders wagen.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Pak maar het heel lekkere Sparkling Graphite (met velgen eronder in koetswerkkleur) - Coral red lederen interieur, én de anthraciet houten inleglijsten ! (zoals gTa in zijn LSE)

Comment

• Dit vind ik ook een stijle combinatie:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Deze vind ik enorm knap!!!
                  Het saffierzwart met zadelbruin interieur! En die velgen (komen er zeker op!!)

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Dit vind ik ook heeeeeeeel mooi Mijn E36 was ook bostongroen. Dus dit is een beetje "nostalgisch". Ik vind het een heel knappe combinatie en het geeft de 3 coupé een bepaalde uitstraling... Alleen het hout is niet my cup of tea. Dat zou zwart hout of alu inleg worden.

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• sparkling graphite

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• koraalrood:

Volvo V60 D3 R-design

Comment

• @SpeedExceed, rekening houdend dat de auto voor de mama is, zullen er
                          geen koetswerkkleur-velgen onder komen en van die toestanden.

Ik vraag mij ook af of 18ers niet te hard gaan zijn met sportophanging en RFT's.
                          Ligt de auto eigenlijk lager met de sportophanging??

De mogelijke kleurencombinaties zijn naar mijn mening:
                          --> Space grau met zwarte leder, alu inleg en 5-spaaks velgen (DEMOWAGEN)
                          --> Saffierzwart met zadelbruin, alu/zwart hout inleg en die velgen van hierboven gelijk op die groene
                          --> Tiefgroen met zadelbruin, alu/zwart hout inleg en weer die coole velgen
                          --> Sparkling graphite met koraalrood, alu/hoogglanzend zwart inleg en de coole velgen
                          --> Monacoblauw of saffierzwart met creambeige, hoogglanzend zwart/notelaar of maser grau, en die coole velgen weer...
                          Last edited by Roox; 27/12/2007, 13:06.
                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

De mogelijke kleurencombinaties zijn naar mijn mening:
                            --> Space grau met zwarte leder, alu inleg en 5-spaaks velgen (DEMOWAGEN)
                            Neen! Te saai imho.

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten

--> Saffierzwart met zadelbruin, alu/zwart hout inleg en die velgen van hierboven gelijk op die groene
                            --> Tiefgroen met zadelbruin, alu/zwart hout inleg en weer die coole velgen
                            --> Sparkling graphite met koraalrood, alu/hoogglanzend zwart inleg en de coole velgen
                            --> Monacoblauw of saffierzwart met creambeige, hoogglanzend zwart/notelaar of maser grau, en die coole velgen weer...
                            Ja!

Saffierzwart met koraalrood + zwart hoogglans inleg is ook knap.
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caesar2 Bekijk Berichten
                                - Cruise control die niet meer op het stuur zit, maar terug gewoon op een hendel. Da's voor een stuk wennen, maar je moet toch terug een extra handeling doen en het stuur loslaten.
                                Ik rijd nu een goeie week met Sabine, en 'k moet zeggen : het went snel. 't Is nog maar uiterst zelden dat ik een volgend nummer op de tracklist kies als ik 1 km/u wil versnellen, of 't nummer herbegin als ik 1 km/u trager wil rijden.

Valt wel mee. Was ook een keihard voorstander van cruise control op 't stuur, maar 't stokje werkt ook.

Comment

koraalrood:

Had ik een 320d Coupé gekocht, 't zou een zilveren zijn geweest, met dit interieur (wel zwarte interieurhemel).

Comment

• Iemand die een site weet met het elektrische schema voor de aansturing van de injectiepomp van een 524td? Dus schema van dde 1.
                                    Heb al op e34.de gekeken, maar staat er natuurlijk weer niet tussen, dde 2 wel van de m51 motor. ( 525td(s) )

'T probleem is nog altijd niet opgelost, ofwel is die tweedehands pomp die er nu opstaat slecht, ofwel is 1 v/d stuurdozen kapot, of een draad in de kabelboom. Er viel alleszins een stuurstroom die van de stuurdozen naar de pomp gaat weg, deze werd overbrugt en dan valt hij niet meer stil tijdens het rijden. Maar nu trekt hij niet goed meer + veel te veel zwarte rook. Mengselverhouding is dus niet goed. Met de oude pomp trokt hij nog goed op maar viel hij telkens stil. De oude pomp wordt er nu terug opgezet.

Het blijft dus zoeken...

Comment

• In welke fabriek werd de E46 Coupé geproduceerd?

Comment

Dit vind ik ook een stijle combinatie:
                                        Alleen in combinatie met een M-pack vind ik deze kleur knap. Zonder, is het me een beetje te flets. Het vraagt om extra sportieve addenda!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          Ik rijd nu een goeie week met Sabine, en 'k moet zeggen : het went snel. 't Is nog maar uiterst zelden dat ik een volgend nummer op de tracklist kies als ik 1 km/u wil versnellen, of 't nummer herbegin als ik 1 km/u trager wil rijden.

Valt wel mee. Was ook een keihard voorstander van cruise control op 't stuur, maar 't stokje werkt ook.
                                          Ik rij af en toe met m'n broer z'n E90, in't begin gingen regelmating m'n grootlichten op

Comment

Working...
                                          X