Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit iets ?

Teveel geld ?

Kan een blokje met dit kilometeraantal nog efkes bollen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Styling 38.
      Heb ze effe opgezocht en dat zijn inderdaad één der lelijkste BMW velgen ooit! De styling 56 volgt denk ik op de tweede plaats

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
        http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bvojrdbexcxl

Is dit iets ?

Teveel geld ?

Da's de prijs. Je kan er misschien nog een 2-300 euro afdoen. En die blokjes kunnen makkelijk nog 50-100000km meer aan.

Comment

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bvojrdbexcxl

Is dit iets ?

Teveel geld ?

KAUFEEEEEN!!!

Porker z'n kar had ook ongeveer die kilometerstand, dacht ik. en dat blokje snorde nog perfect.

Comment

• Die houtinleg moet je er wel uitdoen vind ik. En een M-tech I of II stuurtje erin, dit stuurtje trekt op de ballen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten

thx Roox

love you too, sjoe
              Volvo V60 D3 R-design

Comment

• De pakketten bij een 3 coupé zijn veranderd blijkbaar. Op de cc staan alleen comfort line en dynamic line. Ik heb dus gekozen voor het comfort line, ja?

Nu heb ik een vraagje...

Sommigen zeggen dat het nogal hard is om een M-sportophanging te hebben met 18" en toch zeker met 19". Maar als ik nu gewoon comfort line neem en geen sportophanging, dan valt het al mee.
                MAAR...kan je ipv de RFT's een thuiskomertje zorgen of zo? (De reden van dit allemaal is dat ik het comfort zo hoog mogelijk wil hebben van de 3 coupé, want mijn moeder komt van een Jaguar S-type. Nu...ze heeft er maar een klein jaar mee gereden, daarvoor met een volvo met sportophanging, en daarvoor een 318tds, dus ze zal er wel terug aan wennen.)

Ik denk dat ik morgen eens een prijsje ga laten maken voor een 320d coupé.
                Last edited by Roox; 28/12/2007, 02:29.
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                  Die houtinleg moet je er wel uitdoen vind ik. En een M-tech I of II stuurtje erin, dit stuurtje trekt op de ballen!
                  Dat zou inderdaad het eerste zijn dat er zou uitvliegen

Ik ga dan eens mailen naar de verkoper

Comment

Dat zou inderdaad het eerste zijn dat er zou uitvliegen

Ik ga dan eens mailen naar de verkoper
                    Ziet er op foto in elk geval zeer goed uit... Hout hoort niet in een iS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                      De pakketten bij een 3 coupé zijn veranderd blijkbaar. Op de cc staan alleen comfort line en dynamic line. Ik heb dus gekozen voor het comfort line, ja?

Nu heb ik een vraagje...

Sommigen zeggen dat het nogal hard is om een M-sportophanging te hebben met 18" en toch zeker met 19". Maar als ik nu gewoon comfort line neem en geen sportophanging, dan valt het al mee.
                      MAAR...kan je ipv de RFT's een thuiskomertje zorgen of zo? (De reden van dit allemaal is dat ik het comfort zo hoog mogelijk wil hebben van de 3 coupé, want mijn moeder komt van een Jaguar S-type. Nu...ze heeft er maar een klein jaar mee gereden, daarvoor met een volvo met sportophanging, en daarvoor een 318tds, dus ze zal er wel terug aan wennen.)

Wel sportzetels nemen, he.
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                        Wel sportzetels nemen, he.
                        Joengeeeee...zèèèèg! (AN: zaag)

Ik heb geconfigureerd:

BMW 320d coupé

- Sparkling graphite
                        - Koraalrood leder
                        - Alu velgen styling 189 18"

- Comfort Line:
                        Metaalkleur
                        MF stuur
                        Auto dimmende binnenspiegel
                        Opbergpakket
                        Verschuifbare centrale armsteun vooraan
                        Parkeerhulp achteraan
                        Regen- en lichtsensor
                        Elektronische airco
                        Cruise control
                        Lichtpakket
                        - Buitenspiegelpakket
                        - Elektrisch doorschijnend schuifdak
                        - Sportzetels vooraan
                        - Decoratieve inleglijsten hoogglanzend zwart
                        - Semi-elektrische zetelverstelling OF comforttoegang (100euro verschil)
                        - Navigatiesysteem professional
                        - Bleutooth met voice control
                        - Hi-Fi professional
                        - USB-aansluiting
                        - M-sportstuur
                        - Shadowline hoogglans
                        - Zwarte hemelbekleding
                        - Veiligheidskit

Verder nog standaard: Xenon, mistlampen, ...
                        Volvo V60 D3 R-design

Comment

Wij hebben standaard sportophanging op onze 335i. Gecombineerd met de 19" wielen is de ophanging inderdaad hard. Als je niet van een stugge ophanging houdt raad ik zeker deze combinatie af.
                          Kom anders maar eens af om eens met onze wagen te komen rijden, dan kan je het zelf ervaren...

Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                          Ik ben zelf een grote voorstander van RFT's. Ze verhogen heel zeker de veiligheid. Spijtig is echter wel dat bij de 3 coupé net als sommige andere modellen van BMW je geen reservewiel kan plaatsen. Er is gewoon geen plaats, zelfs niet voor een thuiskomertje.

Eigenlijk vind ik de combinatie van RFT's en een reservewiel perfect. Als je lek rijdt met een RFT kan je verderrijden tot een veilige plaats om het reservewiel te plaatsen. Zonder zo'n reservewiel moet je van die tyre repair kits gaan gebruiken. Zonde toch dat ze niet in elke BMW zo'n thuiskomertje leggen. Als je rond de kerketoren een lekke band rijdt kan je rustig op je RFT naar de bandencentrale rijden, maar wat als je een lekke band krijgt onderweg naar het Zuiden van Frankrijk?

Bij welke verdeler ga je prijs laten maken?
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Knappe auto. Ik mis alleen sportzetels. Zijn comfortabeler, zijn sportiever, steunen beter, en zijn vooral 100 keer zo knap als de standaardplanken.

Comment

Knappe auto. Ik mis alleen sportzetels. Zijn comfortabeler, zijn sportiever, steunen beter, en zijn vooral 100 keer zo knap als de standaardplanken.
                              Ze staan er nochtans bij, zjilles.
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Knappe auto. Ik mis alleen sportzetels. Zijn comfortabeler, zijn sportiever, steunen beter, en zijn vooral 100 keer zo knap als de standaardplanken.
                                Het staat toch in het lijstje?

Comment

• Euh, ja! Blind! Bliiiiiiiiiiiiiind!!!

Comment

• Ik denk dat je het niet kan krijgen, maar mocht het toch mogelijk zijn dan zie ik op sparkling liever chrome omlijsting.

Het maakt hem edeler, anders is het wat "dof".

Comment

• Wij hebben standaard sportophanging op onze 335i. Gecombineerd met de 19" wielen is de ophanging inderdaad hard. Als je niet van een stugge ophanging houdt raad ik zeker deze combinatie af.
                                      Kom anders maar eens af om eens met onze wagen te komen rijden, dan kan je het zelf ervaren...
                                      Hmmmmm... Ik vind mijn Audi HARD met de S-line vering! Vind het jammer. Zo wil ik niet dat ons moeder rondrijdt, want dat zou ze niet fijn vinden. Dan wordt het 18" of heel misschien 19", maar zonder sportophanging. Ligt de auto dan hogen op zn poten?

ZOT!! Dat zou ik wel tof vinden En niet zo ver af è. Ik ga toch ook eens vragen of het niet mogelijk is om met een 320d te rijden. Het zou misschien ook lukken om een 335d/335i te kopen hier, maar de mama wil niet meer zoveel pk's onder haar gat. Ne 2L diesel is al genoeg.

Ik ben zelf een grote voorstander van RFT's. Ze verhogen heel zeker de veiligheid. Spijtig is echter wel dat bij de 3 coupé net als sommige andere modellen van BMW je geen reservewiel kan plaatsen. Er is gewoon geen plaats, zelfs niet voor een thuiskomertje.

Eigenlijk vind ik de combinatie van RFT's en een reservewiel perfect. Als je lek rijdt met een RFT kan je verderrijden tot een veilige plaats om het reservewiel te plaatsen. Zonder zo'n reservewiel moet je van die tyre repair kits gaan gebruiken. Zonde toch dat ze niet in elke BMW zo'n thuiskomertje leggen. Als je rond de kerketoren een lekke band rijdt kan je rustig op je RFT naar de bandencentrale rijden, maar wat als je een lekke band krijgt onderweg naar het Zuiden van Frankrijk?.
                                      Ja? Verhogen de veiligheid? Omdat het harde banden zijn en veel grip hebben? Ja, dat had ik al gezien toen ik eens ging kijken naar de 3 coupé. Er is geen plaats meer onder de kofferbodem. Jammer... Die combinatie zou inderdaad wel goed zijn. Ik snap het niet. Op het moment dat die mensen dat bedenken. "Oh, ein run flat reife!" Denken die ingenieurs dan niet verder over hoe zulke situatie kan aflopen. Zoals je zegt. Een verre reis, platte band, weet geen bandencentrale liggen,... Maar goed

Bij welke verdeler ga je prijs laten maken?
                                      Ik denk bij Beliën in Neerpelt. Die hebben mij vorig jaar 8% op prijs en opties gegeven bij een 1 en een 3. Vond ik niet slecht. Ik ga eens kijken welke prijs ze me nu maken van een 3 coupé.

Beckers in Genk, ga ik niet meer. Onnozelaars. Daar mag alleen maar volk binnenkomen waaraan ze goed zien dat ze poen hebben. Als ze je komen vragen of je hulp nodig hebt, bekijken ze je eens van kop tot teen, tot vijfmaal toe!

En bij Van Osh in Hasselt staat die demowagen. Dus het kan dat ik uiteindelijk ook daar eens ga.

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Euh, ja! Blind! Bliiiiiiiiiiiiiind!!!
                                      Dwaas ...

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                      Ik denk dat je het niet kan krijgen, maar mocht het toch mogelijk zijn dan zie ik op sparkling liever chrome omlijsting.

Het maakt hem edeler, anders is het wat "dof".
                                      Ja ik weet het! Echt jammer dat het niet te krijgen is op de 320d. Daarom vraag ik mij af of het de moeite is van hoogglans te nemen. Op deze kleur valt het minder op. Het contrast met het rood interieur is meer blikvangend dan de hoogglanzende raamomlijsting, en het kost 530€.
                                      Volvo V60 D3 R-design

Comment

Ja ik weet het! Echt jammer dat het niet te krijgen is op de 320d. Daarom vraag ik mij af of het de moeite is van hoogglans te nemen. Op deze kleur valt het minder op. Het contrast met het rood interieur is meer blikvangend dan de hoogglanzende raamomlijsting, en het kost 530€.
                                        I know, het zijn dure opties en het is wikken en wegen, maar het is zeker ene prachtcar!

looking forward

Comment

...maar zonder sportophanging. Ligt de auto dan hogen op zn poten?
                                          20mm als ik mij niet vergis. Het is zeker zichtbaar...

ZOT!! Dat zou ik wel tof vinden En niet zo ver af è. Ik ga toch ook eens vragen of het niet mogelijk is om met een 320d te rijden. Het zou misschien ook lukken om een 335d/335i te kopen hier, maar de mama wil niet meer zoveel pk's onder haar gat. Ne 2L diesel is al genoeg.
                                          Als je eens wil rijden, laat je maar iest weten via pm. Trouwens, onze 335i is te koop...

Ik denk bij Beliën in Neerpelt. Die hebben mij vorig jaar 8% op prijs en opties gegeven bij een 1 en een 3. Vond ik niet slecht. Ik ga eens kijken welke prijs ze me nu maken van een 3 coupé.

Beckers in Genk, ga ik niet meer. Onnozelaars. Daar mag alleen maar volk binnenkomen waaraan ze goed zien dat ze poen hebben. Als ze je komen vragen of je hulp nodig hebt, bekijken ze je eens van kop tot teen, tot vijfmaal toe!

En bij Van Osch in Hasselt staat die demowagen. Dus het kan dat ik uiteindelijk ook daar eens ga.
                                          Beliën is heel zeker een goede garage.
                                          Zelf hebben wij onze wagens bij Van Osch gekocht. Door omstandigheden ga ik bij een volgende aankoop toch ook eens bij Beckers prijs vragen.

Hoogglans shadowline is veel edeler dan het standaard mat zwart. Wel is de meerprijs niet van de poes...
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X