Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De verkoper beweert dat het verbruik 7,5l/100km is
Keep on dreaming
Gisteren nog een topgear clipje gezien van de E28 M5. Wat een bak, zo discreet en daarom zo prachtig omdat je weet dat hij de motor van een supercar heeft. E34 M5 is ook zo een super geval, daarna gaat het bergaf met de M5...
verleden week zag ik een vijs in mijn achterband zitten-> druk controleren, was nog 1.6 bar, druk terug op 2.4 gezet-> 's anderendaags naar bandencentrale om tap te laten steken, bij het demonteren van band gezien dat er een snede van ongeveer 25 cm in de flank zat langs binnen->naar BMW met die band, die zeiden dat da kan voorkomen door met te weinig druk te rijden,das een nadeel van runflats zeiden ze, kan gebeuren volgens hun.... banden hebben 28.000 Km en zijn nog niet half versleten maar mogen in de vuilbak.
In de bandencentrale hebben ze met 2 man sterk zitten sleuren om die runflats v/d velgen te krijgen-> gevolg; 2 velgen beschadigd.
De velgen zijn daar gebleven om op hun kosten te laten herspuiten.
verleden week zag ik een vijs in mijn achterband zitten-> druk controleren, was nog 1.6 bar, druk terug op 2.4 gezet-> 's anderendaags naar bandencentrale om tap te laten steken, bij het demonteren van band gezien dat er een snede van ongeveer 25 cm in de flank zat langs binnen->naar BMW met die band, die zeiden dat da kan voorkomen door met te weinig druk te rijden,das een nadeel van runflats zeiden ze, kan gebeuren volgens hun.... banden hebben 28.000 Km en zijn nog niet half versleten maar mogen in de vuilbak.
In de bandencentrale hebben ze met 2 man sterk zitten sleuren om die runflats v/d velgen te krijgen-> gevolg; 2 velgen beschadigd.
De velgen zijn daar gebleven om op hun kosten te laten herspuiten.
En kan dat nu nog dan ? Ik bedoel, na dat jaren niet zo consequent proper gehouden hebben ? Of moet alles opnieuw overtrokken worden ? Hoeveel kost dat ?
Ik denk 't ook wel. De CSL was, ondanks z'n korte productieleven, een succes, en een serieuze image-booster. Ik denk dat de E46 CSL eerder 'n testcase was van BMW of de klanten zoveel extra euri over hadden voor zo'n versie ... en het is dus gebleken dat dat zeker zo is. De CSL verschilt ook meer van de gewone M3 dan enkel maar een beetje carbon in 't interieur ... het is, op rijtechnisch vlak, zowat het summum ... en dan is z'n prijs helemaal niet te hoog, ook niet als je 't relatief grote verschil met de basisprijs van een gewone M3 bekijkt.
Ik *hoop* dat BMW wederom radicaal tewerk gaat, om een serieuze gewichtsbesparing te kunnen bekomen, én dat er ook wederom een compromisloze afstelling komt die de wagen wederom tot de referentie maakt. En ik denk dat, als die komt, 'ie qua basisprijs dicht bij de 100.000 EUR zal zitten.
Comment