Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
    Heb je er al mee gereden? Dan vond ik die van Tommie nog beter rijden
    Ik bedoelde dat er voor de vorige TT geen specifiek onderstel was. Toegegeven, ik spreek niet uit eigen ervaring, maar ik las toch meerdere negatieve kritieken over dat onderstel, zowel wat de TT, als wat de Golf (IV) betreft.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Gisteren een knappe E91 tegengekomen. M-pack, safierzwart, dubbele verchroomde uitlaat, xenons. De rest heb ik niet goed gezien, want hij kruiste mij. Allicht een potente zes-in-lijn.
      Echt, zo zou ik die kar ook bestellen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Hé, m'n broer heeft net dezelfde!

Dit is 'n mooi voorbeeld van 'n auto die 100 keer beter staat met een nummerplaat vooraan in Europees formaat -> dan wordt die ganse nummerplaathouder op de voorbumper (die er trouwens af kan -> vet geil, alleen heb je nog altijd twee gaten in je bumper dan -> die wegwerken en dan 'n klein stickertje als nummerplaat = het einde !!!) gebruikt.

Nu vind ik dat 'n beetje lelijk.

Voor de rest prachtige cabrio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
          Dit is 'n mooi voorbeeld van 'n auto die 100 keer beter staat met een nummerplaat vooraan in Europees formaat -> dan wordt die ganse nummerplaathouder op de voorbumper (die er trouwens af kan -> vet geil, alleen heb je nog altijd twee gaten in je bumper dan -> die wegwerken en dan 'n klein stickertje als nummerplaat = het einde !!!) gebruikt.

Rood: zo dus ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
            zo dus ?
            Yep, inderdaad, ik wou beide foto's quoten maar m'n multiquoteheidsfactor is deze avond niet zo bijster hoog.

Vind ik zo veel knapper, de houder is dan proper uitgevuld, zo hoort het.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              vanzelfsprekendheid²
              Setje eibach veren is bijna perfect als ik sega z'n touring bekijk. Alleen spijitg dat de wielen achteraan nét in de kas steken en vooraan is er toch nog wat ruimte...

Comment

Rood: zo dus ?

Ik vind gespoten stootstrips echt minder mooi dan niet gespoten op deze kar...

Comment

• De E46 coupé/cabrio hadden altijd meegspoten stootstrips standaard (itt. berline/touring, die ook zwarte stootstrips op de bumpers hebben, dit weer itt. de coupé/cabrio die géén stootstrips op de bumpers hebben). In optie kon je ze in 't chroom krijgen, vind ik lelijk (omdat die chroomlijn dan niet wordt doorgetrokken in de bumpers + ze zijn een tik te breed om ze in 't chroom te zetten).

Comment

Met die houder

Zonder = Zoveel vetter

Comment

• True. Ook op 'n E46 staat 't béééldig. Babs zo zonder die houder. 'k Weet niet of ik er 'n foto van genomen heb.

Wel van de cabrio! Effe zoeken.

Comment

Mooie cabrio van je broer, welke motorisatie is het ?
                        325i

Comment

Die nummerplaat was een tijdelijke plaat, een Amerikaanse. Nu staat er een Duitse op, dat vult het geheel.

Had 'm die nummerplaat gehouden dan had ik een gepolierde inox plaat gemaakt waar die kleine nummerpaat opkomt. Net zoals ik bij mijn touring heb gedaan, ik heb een hekel aan die nummerplaten in Europees formaat.

Comment

• Ik vind het resultaat een beetje tegenvallen idd...

Wel mooie touring! Zijn dat de 17" van de 1 reeks?

Passen er mooi onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Ik vind het resultaat een beetje tegenvallen idd...
                              Tsja, ieder zijn goesting hé. Het is alleszins origineel, 't is eens iets anders dan al die Europese nummerplaten hé, en ik vind het mooi passen met de chroom nieren.

Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                              Wel mooie touring! Zijn dat de 17" van de 1 reeks?

Passen er mooi onder.
                              Nee hoor, style 119 van (voor) de E46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Die nummerplaat was een tijdelijke plaat, een Amerikaanse. Nu staat er een Duitse op, dat vult het geheel.

Had 'm die nummerplaat gehouden dan had ik een gepolierde inox plaat gemaakt waar die kleine nummerpaat opkomt. Net zoals ik bij mijn touring heb gedaan, ik heb een hekel aan die nummerplaten in Europees formaat.

Prachtige wielen!

staan er mooi onder.

Comment

• De sportzetels van de E60 facelift, zijn dit nog steeds dezelfde als die van de prefacelift?
                                  BMW E61 525d LCI '09
                                  Suzuki Bandit 1250NA /07
                                  Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                                    De sportzetels van de E60 facelift, zijn dit nog steeds dezelfde als die van de prefacelift?
                                    Dat is lang geleden! Moet de papa weer een nieuwe kiezen?

On topic, ik dacht van wel. Misschien moet je pmmeke raadplegen.

Comment

• Oesje, Jakkel, dat vind ik toch ook allerminst mooi.

Je weet toch dat er smalle houders bestaan, met verlengde stootlijsten? Naar 't schijnt zijn ze een tik te smal voor een Belgische plaat, in die zin dat je niet links en rechts van de plaat dan een centimeter of 2 over hebt, maar onze Belgische plaat past er wel perfect op.

Stukken zijn ook hier leverbaar, maar je moet geduld hebben.

Effe zoeken.

Comment

• Ik lieg niet voor de facelift sedan/touring.

Maar je kan wel dit bestellen : 51117030611 = vervanging van de gehele nummerplaathouder door een beschermstrips (identiek aan die die je nu al hebt links en rechts van de nummerplaathouder). Dan heb je dus één doorlopende stootstrip vooraan, zonder nummerplaathouder. En dan kan je waarschijnlijk je Belgisch-formaat nummerplaat VEEL stijlvoller bevestigen dan nu, want nu vind ik het bijna erger dan dat übersjonnie traanplaat-nummerplaatachtergrondgedoe. Het degradeert je auto enorm, vind ik...

Comment

Ik lieg niet voor de facelift sedan/touring.

Maar je kan wel dit bestellen : 51117030611 = vervanging van de gehele nummerplaathouder door een beschermstrips (identiek aan die die je nu al hebt links en rechts van de nummerplaathouder). Dan heb je dus één doorlopende stootstrip vooraan, zonder nummerplaathouder.
                                          Dat ken ik geloof 'k. Is dat normaal niet voor de E46's van de Amerikaanse markt bedoelt?

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                          En dan kan je waarschijnlijk je Belgisch-formaat nummerplaat VEEL stijlvoller bevestigen dan nu, want nu vind ik het bijna erger dan dat übersjonnie traanplaat-nummerplaatachtergrondgedoe. Het degradeert je auto enorm, vind ik...
                                          Bwa, ik vind het mooi dus het blijft erop.
                                          En er zijn al veel mensen die hebben gezegd dat het wel mooi staat, dus zó afgrijselijk zal het wel niet zijn denk ik. Je zou het misschien eens in het echt moeten zien, dan ziet het er waarschijnlijk beter uit.
                                          Het hangt er trouwens al bijna zes jaar op, en 't blinkt nog als nieuw, inox hé.

Ik heb nog twee oude foto's gevonden van de voorkant.

Comment

Working...
                                          X