Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Gisteren een knappe E91 tegengekomen. M-pack, safierzwart, dubbele verchroomde uitlaat, xenons. De rest heb ik niet goed gezien, want hij kruiste mij. Allicht een potente zes-in-lijn.
Echt, zo zou ik die kar ook bestellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHé, m'n broer heeft net dezelfde!
Nu vind ik dat 'n beetje lelijk.
Voor de rest prachtige cabrio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit is 'n mooi voorbeeld van 'n auto die 100 keer beter staat met een nummerplaat vooraan in Europees formaat -> dan wordt die ganse nummerplaathouder op de voorbumper (die er trouwens af kan -> vet geil, alleen heb je nog altijd twee gaten in je bumper dan -> die wegwerken en dan 'n klein stickertje als nummerplaat = het einde !!!) gebruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichtenzo dus ?
Vind ik zo veel knapper, de houder is dan proper uitgevuld, zo hoort het.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenvanzelfsprekendheid²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenRood: zo dus ?
Comment
-
De E46 coupé/cabrio hadden altijd meegspoten stootstrips standaard (itt. berline/touring, die ook zwarte stootstrips op de bumpers hebben, dit weer itt. de coupé/cabrio die géén stootstrips op de bumpers hebben). In optie kon je ze in 't chroom krijgen, vind ik lelijk (omdat die chroomlijn dan niet wordt doorgetrokken in de bumpers + ze zijn een tik te breed om ze in 't chroom te zetten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDit is 'n mooi voorbeeld van 'n auto die 100 keer beter staat met een nummerplaat vooraan in Europees formaat -> dan wordt die ganse nummerplaathouder op de voorbumper (die er trouwens af kan -> vet geil, alleen heb je nog altijd twee gaten in je bumper dan -> die wegwerken en dan 'n klein stickertje als nummerplaat = het einde !!!) gebruikt.
Zonder = Zoveel vetter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
Mooie cabrio van je broer, welke motorisatie is het ?
Comment
-
Had 'm die nummerplaat gehouden dan had ik een gepolierde inox plaat gemaakt waar die kleine nummerpaat opkomt. Net zoals ik bij mijn touring heb gedaan, ik heb een hekel aan die nummerplaten in Europees formaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk vind het resultaat een beetje tegenvallen idd...
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWel mooie touring! Zijn dat de 17" van de 1 reeks?
Passen er mooi onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie nummerplaat was een tijdelijke plaat, een Amerikaanse. Nu staat er een Duitse op, dat vult het geheel.
Had 'm die nummerplaat gehouden dan had ik een gepolierde inox plaat gemaakt waar die kleine nummerpaat opkomt. Net zoals ik bij mijn touring heb gedaan, ik heb een hekel aan die nummerplaten in Europees formaat.
Prachtige wielen!
staan er mooi onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenDe sportzetels van de E60 facelift, zijn dit nog steeds dezelfde als die van de prefacelift?
On topic, ik dacht van wel. Misschien moet je pmmeke raadplegen.
Comment
-
Oesje, Jakkel, dat vind ik toch ook allerminst mooi.
Je weet toch dat er smalle houders bestaan, met verlengde stootlijsten? Naar 't schijnt zijn ze een tik te smal voor een Belgische plaat, in die zin dat je niet links en rechts van de plaat dan een centimeter of 2 over hebt, maar onze Belgische plaat past er wel perfect op.
Stukken zijn ook hier leverbaar, maar je moet geduld hebben.
Effe zoeken.
Comment
-
Ik lieg niet voor de facelift sedan/touring.
Maar je kan wel dit bestellen : 51117030611 = vervanging van de gehele nummerplaathouder door een beschermstrips (identiek aan die die je nu al hebt links en rechts van de nummerplaathouder). Dan heb je dus één doorlopende stootstrip vooraan, zonder nummerplaathouder. En dan kan je waarschijnlijk je Belgisch-formaat nummerplaat VEEL stijlvoller bevestigen dan nu, want nu vind ik het bijna erger dan dat übersjonnie traanplaat-nummerplaatachtergrondgedoe. Het degradeert je auto enorm, vind ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk lieg niet voor de facelift sedan/touring.
Maar je kan wel dit bestellen : 51117030611 = vervanging van de gehele nummerplaathouder door een beschermstrips (identiek aan die die je nu al hebt links en rechts van de nummerplaathouder). Dan heb je dus één doorlopende stootstrip vooraan, zonder nummerplaathouder.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEn dan kan je waarschijnlijk je Belgisch-formaat nummerplaat VEEL stijlvoller bevestigen dan nu, want nu vind ik het bijna erger dan dat übersjonnie traanplaat-nummerplaatachtergrondgedoe. Het degradeert je auto enorm, vind ik...
En er zijn al veel mensen die hebben gezegd dat het wel mooi staat, dus zó afgrijselijk zal het wel niet zijn denk ik. Je zou het misschien eens in het echt moeten zien, dan ziet het er waarschijnlijk beter uit.
Het hangt er trouwens al bijna zes jaar op, en 't blinkt nog als nieuw, inox hé.
Ik heb nog twee oude foto's gevonden van de voorkant.
Comment
Comment