Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
    Miljaar, misschien is dat wel de knapste van allemaal,
    ach, ik gun het je
    merci makker

Comment

• E28

De verkoper beweert dat het verbruik 7,5l/100km is
      Keep on dreaming

Gisteren nog een topgear clipje gezien van de E28 M5. Wat een bak, zo discreet en daarom zo prachtig omdat je weet dat hij de motor van een supercar heeft. E34 M5 is ook zo een super geval, daarna gaat het bergaf met de M5...

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
            ongespoten carbon
            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• runflats.....

verleden week zag ik een vijs in mijn achterband zitten-> druk controleren, was nog 1.6 bar, druk terug op 2.4 gezet-> 's anderendaags naar bandencentrale om tap te laten steken, bij het demonteren van band gezien dat er een snede van ongeveer 25 cm in de flank zat langs binnen->naar BMW met die band, die zeiden dat da kan voorkomen door met te weinig druk te rijden,das een nadeel van runflats zeiden ze, kan gebeuren volgens hun.... banden hebben 28.000 Km en zijn nog niet half versleten maar mogen in de vuilbak.

In de bandencentrale hebben ze met 2 man sterk zitten sleuren om die runflats v/d velgen te krijgen-> gevolg; 2 velgen beschadigd.
              De velgen zijn daar gebleven om op hun kosten te laten herspuiten.

Maw. fuck runflats.
              BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichten
                verleden week zag ik een vijs in mijn achterband zitten-> druk controleren, was nog 1.6 bar, druk terug op 2.4 gezet-> 's anderendaags naar bandencentrale om tap te laten steken, bij het demonteren van band gezien dat er een snede van ongeveer 25 cm in de flank zat langs binnen->naar BMW met die band, die zeiden dat da kan voorkomen door met te weinig druk te rijden,das een nadeel van runflats zeiden ze, kan gebeuren volgens hun.... banden hebben 28.000 Km en zijn nog niet half versleten maar mogen in de vuilbak.

In de bandencentrale hebben ze met 2 man sterk zitten sleuren om die runflats v/d velgen te krijgen-> gevolg; 2 velgen beschadigd.
                De velgen zijn daar gebleven om op hun kosten te laten herspuiten.

Maw. fuck runflats.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door e60520i Bekijk Berichten
                  Maw. fuck runflats.
                  True.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                        idd ik wil ook meer foto's

Comment

• Wat zou ze er tegen zeggen?

Comment

• Comment

• Goe bezig! BMW had de deurstrip beter voor haar wat lager gemaakt.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                                  En kan dat nu nog dan ? Ik bedoel, na dat jaren niet zo consequent proper gehouden hebben ? Of moet alles opnieuw overtrokken worden ? Hoeveel kost dat ?
                                  Het gaat hier over 2 flesjes hé (voor samen 40€ )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                    dit:

(sorry voor het OT, it's a benz )

is dus op een andere manier weg te werken dan met schoensmeer?
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                                    Leder kreukt en droog uit met de jaren. Maar een goed onderhoud houdt dit goed tegen.

Onderhoud: Het leder 1 à 2 x per jaar zuiver maken en voeden!

Voor zulke barsten en sleet bestaat er zwart voeding.

Producten: Sofa-Net (03/457.55.76 in Kontich)
                                    - Bericht aangepast -
                                    Last edited by ; 02/09/2007, 23:58.

Comment

• Komt er van de nieuwe bmw M3 ook een csl uit ?
                                      werner

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woerre Bekijk Berichten
                                        Komt er van de nieuwe bmw M3 ook een csl uit ?
                                        werner
                                        Ik hoop het!

Ben benieuwd wat ze dan gaan doen...

Comment

• Ik denk 't ook wel. De CSL was, ondanks z'n korte productieleven, een succes, en een serieuze image-booster. Ik denk dat de E46 CSL eerder 'n testcase was van BMW of de klanten zoveel extra euri over hadden voor zo'n versie ... en het is dus gebleken dat dat zeker zo is. De CSL verschilt ook meer van de gewone M3 dan enkel maar een beetje carbon in 't interieur ... het is, op rijtechnisch vlak, zowat het summum ... en dan is z'n prijs helemaal niet te hoog, ook niet als je 't relatief grote verschil met de basisprijs van een gewone M3 bekijkt.

Ik *hoop* dat BMW wederom radicaal tewerk gaat, om een serieuze gewichtsbesparing te kunnen bekomen, én dat er ook wederom een compromisloze afstelling komt die de wagen wederom tot de referentie maakt. En ik denk dat, als die komt, 'ie qua basisprijs dicht bij de 100.000 EUR zal zitten.

Comment

Working...
                                          X