Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDit is zooo fout...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenVelgen zijn snel veranderd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet zijn net de velgen die wél vet zijn
Ja op een 2000 7-serie ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa op een 2000 7-serie ofzo.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWas dit jullie wagen?
Rijdt nochtans op Franse platen...
Wel rete knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bitman Bekijk BerichtenBMW fleet geeft tussen 7-14% korting; afhankelijk van de samenstelling van jouw fleet. Samen met de autosalon korting ( voor fleetklanten is de GPS promo nvt), kwam ik op het mooie bedrag van ongeveer 20% korting.
Gisteren ben ik prijs gaan laten maken. Hij zei me dat de fleet 7% was, en toen ik thuis kwam telde ik het na, had hij me maar 6% gegeven!!!! Verdoeme!
Als de uiteindelijke prijs wordt geteld, vind ik toch dat ze nog wat extra mogen geven...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
Mooi, prima voor mensen die geen belang hechten aan prestaties en hij blijkt nog zeer zuinig te zijn ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten122pk
10,6 - 100
Goh, sportief merk, dat BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten10Nm meer dan mijn BASIS 190E 1.8 van 17 JAAR OUD.
Ma vooral 1597 cc
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichteninderdaad lijkt me vrij sportief voor een bomma die niet echt geïnteresseerd is in power. Maar wel wat meer klasse en comfort wil dan een doorsnee wagen en daarom voor deze 316i kiest.
Comment
Comment