Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW fleet geeft tussen 7-14% korting; afhankelijk van de samenstelling van jouw fleet. Samen met de autosalon korting ( voor fleetklanten is de GPS promo nvt), kwam ik op het mooie bedrag van ongeveer 20% korting.
Hoe kom je erbij dat ze tot 14% geven? Verschilt dit van garage tot garage? Of is dat een percentage dat ze pas geven na een tijd (bodemprijs zogezegd) of moet je zoveel wagens per jaar kopen? Dat was toch niet zo bij bmw è? Omdat ze geen bedrijfswagens (lees: bestelwagens) hebben...
Gisteren ben ik prijs gaan laten maken. Hij zei me dat de fleet 7% was, en toen ik thuis kwam telde ik het na, had hij me maar 6% gegeven!!!! Verdoeme!
Als de uiteindelijke prijs wordt geteld, vind ik toch dat ze nog wat extra mogen geven...
Weet iemand mij meer te vertellen over de fleetkorting? Ze zeggen 7%. Zou er meer uit te halen zijn? Ondanks de salonkorting. Die staat eigenlijk toch los van de fleetvoorwaarden...
inderdaad lijkt me vrij sportief voor een bomma die niet echt geïnteresseerd is in power. Maar wel wat meer klasse en comfort wil dan een doorsnee wagen en daarom voor deze 316i kiest.
inderdaad lijkt me vrij sportief voor een bomma die niet echt geïnteresseerd is in power. Maar wel wat meer klasse en comfort wil dan een doorsnee wagen en daarom voor deze 316i kiest.
Comment