Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa... jij leeft nog 25 jaar geleden?
Drukvoeding heeft een lange weg, en vooral een énorme evolutie gekend hoor de laatste 20/25 jaar.
Als je daar met verstand mee omgaat (oké, I know, we spreken over BMW...), kan je zo'n ding even betrouwbaar maken als een atmosferische motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenEen 3 reeks heeft hoegenaamd geen comfort, een goedkopere fransoos doet pakken beter op dat gebied.
Enkel het klasse gedeelte telt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenheidense uitspraken . Ik vind een 3 zeker wel comfort hebben, zeker meer dan die fransoos van jouw.
Met een 3 reeks moet je een drempel nemen aan 30 wil je niet een verschot in je rug krijgen, met een 3 reeks moet je ferm rustig over kasseien rijden wil je dat je vullingen in je tanden blijven, sorry, dat noem ik geen comfort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPersoonlijk nog niks van gemerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa... jij leeft nog 25 jaar geleden?
Drukvoeding heeft een lange weg, en vooral een énorme evolutie gekend hoor de laatste 20/25 jaar.
Als je daar met verstand mee omgaat (oké, I know, we spreken over BMW...), kan je zo'n ding even betrouwbaar maken als een atmosferische motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenuit wanhoop dat mercedes niet zo innovatief is als BMW?
Die halen inderdaad maar 20Nm meer uit een motor met 100cc minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenuit wanhoop dat mercedes niet zo innovatief is als BMW?
Neen inderdaad, Mercedes is nooit zo innovatief geweest, en zal dat ook nooit zijn, dan BMW... UITERAARD NIET!!! What was I thinking...
- ABS 1978
- betrouwbaarheid 3.0 turbodiesel met 230pk in 1978 ofzo
- Airbag in weet ik veel welk jaar
- CAN-bus in 1995
toekomst:
- Diesotto
Maar je hebt gelijk hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenJij hebt een E46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet beginnen zeveren man, hoe meer er aan je motor hangt, hoe meer er kapot kan gaan.
Je hebt gelijk. Het spijt me dat ik uw mening in twijfel trok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenNiet beginnen zeveren man, hoe meer er aan je motor hangt, hoe meer er kapot kan gaan.
Zonder problemen, originele turbo, nooit open geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen inderdaad, Mercedes is nooit zo innovatief geweest, en zal dat ook nooit zijn, dan BMW... UITERAARD NIET!!! What was I thinking...
- ABS 1978
- betrouwbaarheid 3.0 turbodiesel met 230pk in 1978 ofzo
- Airbag in weet ik veel welk jaar
- CAN-bus in 1995
toekomst:
- Diesotto
Maar je hebt gelijk hoor...
Waarmee ik NIET zeg dat BMW ook niet talrijke innovaties op de markt heeft gebracht...
Voor je dat zou gaan denken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOnozelaar, heeft comfort alleen met prestaties te maken misschien?
Maar het feit dat daar een motor voorin ligt te janken gelijk een of ander halfdood beest omdat ie toeren moet maken om toch nog iets of wat vermogen te hebben noem ik geen comfort.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten475.000km met een Turbomotor.
Zonder problemen, originele turbo, nooit open geweest.
Dat is een diesel.
540.000km met een 1989 300E Biturbo. Turbokit geplaatst op 170.000km, vermogen van 188pk naar 292pk, koppel van 260Nm naar 400Nm.
Maar hey, niet discussiëren, turbo's = kapot en onbetrouwbaar, en vooral=geen ruimte voor evolutie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb al met een E90 (320d) gereden en die reed net even goed hoor.
Het grote voordeel van BMW is dat ze zo een verdomd goed afgestelde wagen hebben die aanzet tot sportief rijden.
en dat gaat nu eenmaal niet met een 120Nm krachtbron voorin, waar 1500kg aanhangt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDat is een diesel.
zolang die niet op een BMW hangen blijven die heel
Comment
-
Wat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:
1. de bomma's(met geld)
2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTurbo is turbo.
zolang die niet op een BMW hangen blijven die heel
... Dan hebben de mannen eigenlijk wel gelijk hé, carlito...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk BerichtenWat als snelheid en zo snel mogelijk optrekken die bomma geen reet kan schelen? Waarom anders een 1600 kopen in een BMW. Ik denk dat deze auto gaat inslaan omdat:
1. de bomma's(met geld)
2. de wannabee's die een BMW willen kopen maar geen geld hebben voor een zwaarder model en dus toch maar die 316i nemen.
3. Er een 318d op de markt is die minder verbruikt, die bijna evenveel tax kost, en die beter vooruit gaat?
Ow... I forgot, die heeft een turbo...
Comment
Comment