Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Wow, hier ben ik veel mee. Maar toch bedankt, Spillies!

Moeten we allemaal 100-regels-tellende-post schrijven om een boodschap over te brengen mss?

Heb ik ongelijk mss?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Heb ik ongelijk mss?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Waar heb je gehoord dat ik dat wel ben?
        Jij ben onnuttig.

Toch al goed dat je dit beseft...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• This topic will selfdestruct in 10 seconds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
            Jij ben onnuttig.

Toch al goed dat je dit beseft...
            Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Heb ik ongelijk mss?
            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Comment

• Dit warme nest hier schrikt me af...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                This topic will selfdestruct in 10 seconds

Zoals de auto's waar het over gaat dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  Ik blijf het voornamelijk ook 'n zéér subjectieve mening vinden. In de meeste tests die je leest, scoort de BMW '3 goed op 't vlak van comfort, beter zelfs dan de vorige A4 en C-klasse, en in de laatste test in AMS (die gammatest) beter dan alle niet-Duitse karren (inclusief Laguna).

Me dunkt dat, wanneer één onderdeeltje van een eigenschap niet goed wordt bevonden, hier al snel wordt uitgegaan van het feit dat die auto dan op dat gehele gebied niet deugt.

Ik vond het veercomfort niet goed -> die auto heeft geen comfort. Mjah.

Maar bon.

zeer subjectief blijkbaar ja, want ik vind een E90 een belachelijk comfort hebben als je er ietwat deftige wielen onder steekt, om niet te spreken van een sportonderstel. En als de eigenaars (zelf sportief ingesteld, en eeuwig bmw-rijder) al enorm veel spijt hebben van die keuze...

Ik vind het zéér goede auto met prima motor (over die 320d spreek ik dan) die erg prettig stuurt (hoewel duidelijk een 'wazig' punt rond de rechtuit) en levendig overkomt, maar die ophanging is belachelijk voor een gezinskar met 4-cil diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Zoals de auto's waar het over gaat dus
                    Of over de mensen die er onzinnige dingen in posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                      zeer subjectief blijkbaar ja, want ik vind een E90 een belachelijk comfort hebben als je er ietwat deftige wielen onder steekt, om niet te spreken van een sportonderstel. En als de eigenaars (zelf sportief ingesteld, en eeuwig bmw-rijder) al enorm veel spijt hebben van die keuze...

Ik vind het zéér goede auto met prima motor (over die 320d spreek ik dan) die erg prettig stuurt (hoewel duidelijk een 'wazig' punt rond de rechtuit) en levendig overkomt, maar die ophanging is belachelijk voor een gezinskar met 4-cil diesel.
                      Ik zal u anders eens mijnen E91 voor een weekje lenen, wat denk je ?

Comment

Heeft je kar sportzetels?

dat had geen van de auto's waar ik mee reed, mss helpt dat veel.

Comment

Ik wil ook wel.

Je krijgt mijn 190E als vervangwagen.

Comment

Nee, jammer genoeg niet, ik heb er ook spijt van

Maar wel een orthopedische lendesteun, 16" velgen en een gewone standaardophanging

Ik zal er een helm ook inleggen, voor het geval dat je door de hardheid van de vering tegen het plafond zit

Comment

Die standaard zetels zouden ivgl met de sportzetels inderdaad als een plank zitten.

Comment

• 16" met standaard onderstel moet te doen zijn ja. Ik heb ervaring met 17" & standaard onderstel, en 18" of 16" (winter) mét sportophanging... best een verschil.

zoals ik schreef vond ik 17" met standaard onderstel nog net te doen (buiten op de achterbank, dat is jumpen naar alle kanten), en al de rest gewoon belachelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                  Die standaard zetels zouden ivgl met de sportzetels inderdaad als een plank zitten.
                                  dat is ook zo, rotslechte zetels. Minstens even slecht als het standaardgedoe in onze B5 A4, en dat is SLECHT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ik vind ze meevallen en ik heb al geen super goeie rug. Misschien wel met die lendesteun...

Ik moet toegeven dat die sportzetels veel beter aansluiten in je flanken. Als ik het had geweten, had ik ze ook besteld.

Maar echt missen, dat niet.

Na onze reis naar Zuid-Frankrijk heb ik geen last gehad van mijn rug.

Comment

dat is ook zo, rotslechte zetels. Minstens even slecht als het standaardgedoe in onze B5 A4, en dat is SLECHT
                                      Fak ja, nog nooit zo een harde achterbank meegemaakt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                        Been there, done that!

onze straat, en de straat aan de andere kant van de steenweg, zijn op veel gps-kaarten omgewisseld

Comment

Na onze reis naar Zuid-Frankrijk heb ik geen last gehad van mijn rug.
                                          Dat zegt veel! Dan is dat imo comfortabel rijden!

Comment

Working...
                                          X