Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [/QUOTE]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
      Waarvoor dient dat SMG knopje ?

en waarvoor dient de rest van die knoppen

Comment

• de eerste foto hieronder is eigenijk niet zo speciaal maar had eerder een symbolische waarde. Hoe je een bmw het liefst ziet, cabrio,, in een haven met prachtige mooi avond weer en een paar boten van een paar tiental miljoen als decor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          hoe langer je ernaar kijkt, hoe meer het begint te dagen

het blijft wennen een bmw

Comment

• fotos getrokken voor de deur van uw buitenverblijf werken ook altijd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Moeten we allemaal 100-regels-tellende-post schrijven om een boodschap over te brengen mss?

Heb ik ongelijk mss?

Neen, maar jouw antwoord was voor mij even zinnig als het antwoord
              "het is een goede auto, koop maar"
              op de vraag
              "Hoi, kan iemand mij z'n ervaring meedelen met de automatische versnellingsbak in auto X, motor Y (niet motor Z, die automaat heeft maar 5 verhoudingen, en daar heb ik al mee gereden), immers ik las dat die door de vernieuwde blokkering van de koppelomvormer nogal 'es durft te schokken bij bestendig stop&go-verkeer (file b.v.). En heeft iemand de interne benaming van die bak (geproduceerd door ZF als ik me niet vergis), zodat ik wat specs kan opzoeken, of kan zoeken naar evt. problemen ermee op 't internet? Dank!"
              Maar ik zei het al: merci!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten

[/quote]
                Hoe neem je zo'n foto's?

Graag een gedetailleerde uitleg.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Neen, maar jouw antwoord was voor mij even zinnig als het antwoord
                    "het is een goede auto, koop maar"
                    op de vraag
                    "Hoi, kan iemand mij z'n ervaring meedelen met de automatische versnellingsbak in auto X, motor Y (niet motor Z, die automaat heeft maar 5 verhoudingen, en daar heb ik al mee gereden), immers ik las dat die door de vernieuwde blokkering van de koppelomvormer nogal 'es durft te schokken bij bestendig stop&go-verkeer (file b.v.). En heeft iemand de interne benaming van die bak (geproduceerd door ZF als ik me niet vergis), zodat ik wat specs kan opzoeken, of kan zoeken naar evt. problemen ermee op 't internet? Dank!"
                    Maar ik zei het al: merci!

Altijd een uitleg klaar hé!

Maar ge kunt toch niet zeggen dat ik verkeerd was, buiten dat het een beetje een nutteloze post was...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Die fotos neem je door een speciaal instrument. Tzijn 3 lange stokken die met zuignappen op de auto plakken meestal de motorkap. Die stokken lopen allemaal samen tot 1 punt. Dat punt is sterk genoeg om dan een camera te dragen. Dan rij je de auto zachtjes voorruit zodat er een beweging ontstaat en je gebruikt een lange sluitertijd. Ik kan het zelf niet maar al genoeg life zien doen. Ons eva heeft er ook zo een paar

Comment

• Een leuke foto trekken is niet moeilijk als de natuur wat mee wil en je es origineel wil doen

Geen truckage: meer info op http://www.snopes.com/photos/animals/sharkkayak.asp

Bijgevoegde Bestanden
                        Last edited by ; 06/01/2008, 03:56.

Comment

• Voor de duidelijkheid ivm die stokken, die worden natuurlijk weg weggegomd in fotoshop zodat je die stokken niet meer ziet. En meestel rij je niet (bibbert teveel) maar staat er een paar man achter de auto om die zachtjes te duwen.

Comment

• Bijgevoegde Bestanden
                            Last edited by ; 06/01/2008, 04:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichten
                              ah, dat is een O... R = reverse, O = ?, E = Economy?, S = Sport?
                              R= Reverse
                              O= Neutraal
                              E= Economy
                              S= Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                Verbrauch(verbruik), Aussen(?) Temperatur (buitentemperatuur), Geschwindigkeit(gemiddelde snelheid), Distanz (gereden km), Check-control(foutcontrole)
                                Reichweite(Aantal km's dat nog gereden kan worden met naftbak), Code(beveiliging), Limit(max snelheid), Timer(chronometer), Km/miles(kiezen tussen km of miles, Memoboodschap(kan memo ingesproken worden.

Dan daaronder dus de SMG winterstand knop en zetelverwarming chauffeur en zetelverwarming passagier.

Daaronder de standheizung met alarmlichtje

Comment

• Hallo

Wat is de beste manier om een Ipod te laten werken met een radio/cd speler business uitvoering van een E46?? Naar het schijnt zijn FM transmitters rommel (storing, verspringen van frequentie's....) Nu ik heb deze vraag aan de BMW dealer gesteld en die antwoorde terug dat een interface rond de 380 euro kost en een AUX aansluiting rond de 200 euro. Nu was mijn vraag ofdat het niet mogelijk is om zelf een kabeltje te voorzien. 200 euro voor een kabeltje in te pluggen lijkt me wel veel geld. Er is dus een aux uitgang voorzien aan deze radio?? of moet er nog een tussenstukje tussen. Ik ben verwonderd dat er zowiezo een AUX uitgang zou zijn aangezien er nergens op de radio een knopje is om de AUX ingang op te zetten. Iemand ervaring hiermee???

Comment

• Pff pmmeke, zalige foto's en kheb teveel om te quoten en te vragen, maar ik heb er voor de moment geen zin in (lees: te lastig en te weinig tijd)

Very nice!

Comment

• Als ik die S bekijk staat die toch tussen de + en de - ,

betekent dat niet gewoon de S van sequentieel schakelen, + een versnelling omhoog, - een versnelling omlaag ?

Comment

• In S zal 'ie wel automatisch schakelen (maar sportiever), maar kun je eventueel ook manueel op en neer schakelen

Comment

• nope

S: is sport (of ook sequentieel) maar de - staat boven de S en de + onder de S

S is niet automatisch schakelen enkel E

Comment

Working...
                                          X