Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    Voor de duidelijkheid ivm die stokken, die worden natuurlijk weg weggegomd in fotoshop zodat je die stokken niet meer ziet. En meestel rij je niet (bibbert teveel) maar staat er een paar man achter de auto om die zachtjes te duwen.
    Man, dat moet nogal een zicht zijn

Niemand foto's van work in progress ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
      nope

S: is sport (of ook sequentieel) maar de - staat boven de S en de + onder de S

S is niet automatisch schakelen enkel E
      Ah, dus niet zoals bij een gewone BMW automaat?

Eigenlijk is er dus geen "tussenstap" tussen normaal automatisch en sportief automatisch rijden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Ah, dus niet zoals bij een gewone BMW automaat?

Eigenlijk is er dus geen "tussenstap" tussen normaal automatisch en sportief automatisch rijden?
        Neen, dit is geen automaat he, het is een "gerobotiseerde handbak"

Er is geen tussenstap het is oftewel E-stand: zelf niets doen behalve gas geven

S-stand: veel gas geven en trekken aan die hendel!

E-en S-stand geven volgens de handleiding geen verschil in power maar toch vind ik de S-stand een tikje vlotter rijden en dan word er imo nog een stukje sneller opgeschakeld..

Comment

• Het is eigenlijk veel te simpel en plezant rijden om uit te leggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lean Mean Speed Machine Bekijk Berichten
            Hallo

Wat is de beste manier om een Ipod te laten werken met een radio/cd speler business uitvoering van een E46?? Naar het schijnt zijn FM transmitters rommel (storing, verspringen van frequentie's....) Nu ik heb deze vraag aan de BMW dealer gesteld en die antwoorde terug dat een interface rond de 380 euro kost en een AUX aansluiting rond de 200 euro. Nu was mijn vraag ofdat het niet mogelijk is om zelf een kabeltje te voorzien. 200 euro voor een kabeltje in te pluggen lijkt me wel veel geld. Er is dus een aux uitgang voorzien aan deze radio?? of moet er nog een tussenstukje tussen. Ik ben verwonderd dat er zowiezo een AUX uitgang zou zijn aangezien er nergens op de radio een knopje is om de AUX ingang op te zetten. Iemand ervaring hiermee???
            op de recente business radios kan je een aux kabeltje aansluiten. Via de mode knop ga je dan naar die aux functie. Zo ne kabel kost een paar tientallen euro, en je als je hem zelf maakt zelfs geen 5 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
              Neen, dit is geen automaat he, het is een "gerobotiseerde handbak"

Er is geen tussenstap het is oftewel E-stand: zelf niets doen behalve gas geven

S-stand: veel gas geven en trekken aan die hendel!

E-en S-stand geven volgens de handleiding geen verschil in power maar toch vind ik de S-stand een tikje vlotter rijden en dan word er imo nog een stukje sneller opgeschakeld..
              Dat weet ik dat het geen echte automaat is
              Maar ik dacht wel dat S ook een geautomatiseerde stand is zoals E, maar dan sportiever afgesteld gewoon

Kan trouwens goed zijn dat de S stand de gevoeligheid van het gaspedaal en zo verhoogt, waardoor het voelt aslof je veel vlotter bent

Comment

• @ pmmeke, knappe foto's Die E90 is ook ferm! De foto's van die E92 heb ik gisteren ook nog allemaal gevonden. Knap Voor dat "kasteel" toch zeker.

Ik vind die 19ers zo knap
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
                  op de recente business radios kan je een aux kabeltje aansluiten. Via de mode knop ga je dan naar die aux functie. Zo ne kabel kost een paar tientallen euro, en je als je hem zelf maakt zelfs geen 5 euro
                  Radio is van het jaar 2000

Comment

Radio is van het jaar 2000
                    das te 'oud' vrees ik ...

Comment

• wat een zever over die 316i

122pk is blijkbaar ni meer voldoende voor de jeugd van tegenwoordig... dat er in een Audi A4 een dieseltje met amper 90pk lag was blijkbaar wel voldoende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                        da peisek niet. Ik dacht dat alleen de X-en en de Z's in de States werden gemaakt...
                        X3 komt nochtans uit oostenrijk
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                          wat een zever over die 316i

122pk is blijkbaar ni meer voldoende voor de jeugd van tegenwoordig... dat er in een Audi A4 een dieseltje met amper 90pk lag was blijkbaar wel voldoende
                          Idd, ik zie het probleem ook niet. Vroeger (nog geen tien jaar geleden) reden de zware mannen met wagens van net boven de 100pk, nu is de jeugd er al niet meer met tevreden.

Zelfde basisuitrusting als andere 4cil... dus voor 30k heb je een ruime en een van leuke opties voorziene BMW. Ik zou niet weten wat doen met mijn geluk.

Dat ze hem maar snel op de CC plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            X3 komt nochtans uit oostenrijk
                            Ah voila, kijk, ik was het niet zeker.

X5 en Z4 komen toch uit de States, niet?

Comment

• Hier nog een url waar je de stok ziet. De benaming van dit soort fotos is rig fotos
                              Instrument used
                              http://www.automotiverigs.com/

en hier nog vb van ons eva met een korte stok
                              Bijgevoegde Bestanden
                              Last edited by ; 06/01/2008, 19:53.

Comment

• Last edited by ; 06/01/2008, 16:11.

Comment

• éééél schoon stokfoto's

Schoon auto's natuurlijk ook...

Comment

• Dit systeem maakt het shoppen toch wat eenvoudiger dan dat systeem dat je op de wagen zelf plaatst.

Comment

Hallo

Wat is de beste manier om een Ipod te laten werken met een radio/cd speler business uitvoering van een E46?? Naar het schijnt zijn FM transmitters rommel (storing, verspringen van frequentie's....) Nu ik heb deze vraag aan de BMW dealer gesteld en die antwoorde terug dat een interface rond de 380 euro kost en een AUX aansluiting rond de 200 euro. Nu was mijn vraag ofdat het niet mogelijk is om zelf een kabeltje te voorzien. 200 euro voor een kabeltje in te pluggen lijkt me wel veel geld. Er is dus een aux uitgang voorzien aan deze radio?? of moet er nog een tussenstukje tussen. Ik ben verwonderd dat er zowiezo een AUX uitgang zou zijn aangezien er nergens op de radio een knopje is om de AUX ingang op te zetten. Iemand ervaring hiermee???
                                      Oudere radios hebben geen aux. Je kan wel altijd je cd wisselaar aansluiting laten omvormen met een dension ice link. Meer info ook bij hans hier op ons forum nickname havo en zijn url en www.Havoicedesign.be. De kostprijs is meer voor de werkuren om uw interieur af te breken en terug op te bouwen dan eigenlijk de kabel aansluiten.

Een dension ice link zet gewoon de commandos van uw wisselaar om in ipod commands. Een kleine computer dus die de elektronische implulsen vertaald naar implusen die de bmw radio begrijpt. Voordeel van de ice link is dat je de ipod op uw eigenlijke radio kan bedienen met de knoppen van uw wisselaar 1 2 3 4 5 6 en voorruit en achteruit spoelen. Met een aux heb je gewoon een aansluiting. De ipod moet dan in het zicht staan en bediening op de ipod zelf en niet op de radio of op het stuur. Met dension kan je de stuurbediening blijven gebruiken.

Ook is er nog zoiets als de Ice>Link Lite die een aux bijmaakt maar dat moet je maar es aan hans zelf vragen.
                                      Last edited by ; 06/01/2008, 16:43.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Oudere radios hebben geen aux. Je kan wel altijd je cd wisselaar aansluiting laten omvormen met een dension ice link. Meer info ook bij hans hier op ons forum nickname havo en zijn url en www.Havoicedesign.be. De kostprijs is meer voor de werkuren om uw interieur af te breken en terug op te bouwen dan eigenlijk de kabel aansluiten.

Een dension ice link zet gewoon de commandos van uw wisselaar om in ipod commands. Een kleine computer dus die de elektronische implulsen vertaald naar implusen die de bmw radio begrijpt. Voordeel van de ice link is dat je de ipod op uw eigenlijke radio kan bedienen met de knoppen van uw wisselaar 1 2 3 4 5 6 en voorruit en achteruit spoelen. Met een aux heb je gewoon een aansluiting. De ipod moet dan in het zicht staan en bediening op de ipod zelf en niet op de radio of op het stuur. Met dension kan je de stuurbediening blijven gebruiken.

Ook is er nog zoiets als de Ice>Link Lite die een aux bijmaakt maar dat moet je maar es aan hans zelf vragen.
                                        Hoe kan ik weten of ik de aux kabel aan men radio kan aansluiten, zijn de radio/cd Business van de E46 niet allemaal dezelfde?? Gaat dit werken (zie foto) ??
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik dacht niet dat ik een Aux-aansluiting had op mijn radio van mijn E46...

Comment

Working...
                                          X