Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichten
    das te 'oud' vrees ik ...
    Lean mean speed machine : doe es een pm naar deze gast hier. Die kent er alles van
    Last edited by ; 06/01/2008, 19:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
      Idd, ik zie het probleem ook niet. Vroeger (nog geen tien jaar geleden) reden de zware mannen met wagens van net boven de 100pk, nu is de jeugd er al niet meer met tevreden.

Zelfde basisuitrusting als andere 4cil... dus voor 30k heb je een ruime en een van leuke opties voorziene BMW. Ik zou niet weten wat doen met mijn geluk.

Dat ze hem maar snel op de CC plaatsen.
      Inderdaad, dat er ook een Audi A4 1.6 met 102pk bestaat is blijkbaar geen enkel probleem maar owee een 316i

toch leuk voor mensen die geen snelle en gulzige wagen wensen maar toch een stevige "betrouwbare" bolide die niet teveel aan taks & benzine kost...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
        Ah voila, kijk, ik was het niet zeker.

X5 en Z4 komen toch uit de States, niet?
        Yep, in die fabriek in South-Carolina

X3 wordt gebouwd bij Steyr in Oostenrijk

Comment

• teneinde dit te vermijden:

ik heb nog nooit een dakdrager op om het even welke auto gemonteerd dus ... is da goe voor mijne lak? moet da vastgedraaid worden? vastgeklikt?

Comment

• Normaal wijst dat zichzelf wel uit hoor...it's pretty much foolproof

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Normaal wijst dat zichzelf wel uit hoor...it's pretty much foolproof
              ik zou ni graag tegen 170 mijn board zien verdwijnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                ik zou ni graag tegen 170 mijn board zien verdwijnen
                Trager rijden he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  Trager rijden he
                  pfff, where's the fun in that?

Comment

• Ik dacht dat jij graag met de auto reed.

Als je trager rijdt, kan je langer genieten

Ik haat autorijden btw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Normaal wijst dat zichzelf wel uit hoor...it's pretty much foolproof
                      Ik heb al 220km/u gereden met dakdrager en nog zo'n dakkoffer van Thule erboven op dus geen schrik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Ik dacht dat jij graag met de auto reed.

Als je trager rijdt, kan je langer genieten

Ik haat autorijden btw
                        Ik ook gast,laat me liever rijden

Comment

• andere optie:

ik moet toch binnen 2 weken vlak voor vertrek op Inspektion, kzal meteen ééntje kopen en vragen dat ze het erop placeren

Comment

andere optie:

ik moet toch binnen 2 weken vlak voor vertrek op Inspektion, kzal meteen ééntje kopen en vragen dat ze het erop placeren
                            Waarom ga je eigelijk niet in Belgie op onderhoud?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              Waarom ga je eigelijk niet in Belgie op onderhoud?
                              Wie zegt dak ni in België ga? Ik ga bij Van Boom in Asse

Comment

Wie zegt dak ni in België ga? Ik ga bij Van Boom in Asse
                                Ik dacht bij BMW Kohl ? en je zegt op Inspektion dus ik dacht dat is niet Belgie

Comment

Ik dacht bij BMW Kohl ? en je zegt op Inspektion dus ik dacht dat is niet Belgie
                                  was ik eerst van plan ja, maar ga nu toch bij Van Boom gaan..

en Inspektion noemt toch zo bij BMW? ipv een groot of een klein, nen II of nen I

Comment

was ik eerst van plan ja, maar ga nu toch bij Van Boom gaan..

en Inspektion noemt toch zo bij BMW? ipv een groot of een klein, nen II of nen I
                                    In het Nederlands is dat gewoon inspectie I en II

Comment

In het Nederlands is dat gewoon inspectie I en II
                                      eik, nederlands

Comment

eik, nederlands
                                        Nederlands leren of oprotten zo moet dat

Comment

Nederlands leren of oprotten zo moet dat

de omgekeerde wereld

Comment

Working...
                                          X