Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
    Nope. Dit is de sportautomaat. De 520d is enkel te krijgen met de gewone automaat, zoals in de 1 en 3-reeks. Dat heb ik al eens gevraagd.
    Kan niet, de automaat die je ziet op de foto is de gewone automaat. De sportautomaat ziet er anders uit..
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
      Wij hebben ook zwarte interieurlijsten genomen, maar ik heb nog geen foto's helaas. Wagen moet nog afgehaald worden.
      Deze zwarte interieurlijsten (normaal gratis) kan je helaas niet in combinatie met sportpakket nemen. Dan moet je al direct de bambus masser anthrazit nemen.
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
        Ik vind die bumper van het M-sportpakket zowiezo al niet mooi achteraan. Hij is te rond. De M5 heeft 4 uitlaten om dat op te vullen, maar als je dan een 520d hebt...mnee, lelijk.
        Ik heb bij sommige foto's ook dat gevoel. Maar in het carbonzwart valt dit minder op.
        BMW E61 525d LCI '09
        Suzuki Bandit 1250NA /07
        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
          Merci,heeft de 2.0d automaat ook die pook?
          Vanaf MY 08 wel.

Comment

• dus vanaf 2008 staat er in de 520d dezelfde versnellingspook voor de automaat als in de 6 cilindermodellen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
              Deze zwarte interieurlijsten (normaal gratis) kan je helaas niet in combinatie met sportpakket nemen. Dan moet je al direct de bambus masser anthrazit nemen.
              Ja, ze zijn gratis inderdaad. Wij hebben die genomen omdat het hout veel te duur was, en niet erg mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                Kan niet, de automaat die je ziet op de foto is de gewone automaat. De sportautomaat ziet er anders uit..
                Nee, dit is de sportautomaat. Dat was de naam voor het MY2007. Ik wist niet dat er een MY2008 was. En blijkbaar is dit nu de automaat. Sorry!
                Volvo V60 D3 R-design

Comment

• intressant, niet vanwege de ac schnitzer kit en 21 Inch wielen maar omdat het een cabrio M3 is
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                    intressant, niet vanwege de ac schnitzer kit en 21 Inch wielen maar omdat het een cabrio M3 is
                    Volgens mij niet

Comment

• Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                        Volgens mij niet
                        Ik weet niet of het een pre production is dat ze van bmw hebben gekregen voor stuff te ontwikkelen of als ze hem zelf gemaakt hebben maar het is best intressant om es te zien hoe hij eruit zal zien up close

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                          Nee, dit is de sportautomaat. Dat was de naam voor het MY2007. Ik wist niet dat er een MY2008 was. En blijkbaar is dit nu de automaat. Sorry!
                          standaardautomaat:

sportautomaat:

BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                            intressant, niet vanwege de ac schnitzer kit en 21 Inch wielen maar omdat het een cabrio M3 is
                            Mooie velgen!
                            BMW E61 525d LCI '09
                            Suzuki Bandit 1250NA /07
                            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten

Zeer knappe okkazie idd, wel een beetje overdreven van prijs, zijn 320i is ook niet mals...

wel topexemplaartjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
                                Zeer knappe okkazie idd, wel een beetje overdreven van prijs, zijn 320i is ook niet mals...

wel topexemplaartjes
                                Probeert die limited edition uit te spelen natuurlijk... Heb die 320 ook gezien. Ziet er goed uit.

Comment

• Voor mij zo eentje graag

Comment

• Comment

• Dan liever de 5 touring

B12 ziet er ergens toch iets of wat sjaloeki uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                        dus vanaf 2008 staat er in de 520d dezelfde versnellingspook voor de automaat als in de 6 cilindermodellen?
                                        Inderdaad, de 520d komt vanaf nu ook met deze pook. De sportautomaat is echter niet op de 520d verkrijbaar.

Comment

• Ik vond dit hier wel passen...

Comment

Working...
                                          X