Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kvind vooral die zwarte M5 met die BBS'en MODDERVET.

Comment

• idd zeer knap

http://www.da-motorsport.com/urunler/plus_xs_kit/
      lol

Important Notes:

- XS Kit is not street legal in countries where the exhaust emission controls are strict, should be used at the track

- Fuel octane requirements for USA is 92,5 octane

- Fuel octane requirements for Europe is 98 octane

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
        Kheb dit weekend je cabrio broertje gezien in Gent, ook een rode zhp, zelfde velgen maar wel serieus verlaagd en... een ringsticker op de koffer!

Zalig machien, echt

Reactie van mijn passagier: wa een johnybak

Die heb ik ook zien staan, de ringsticker valt direct op !

Kvond wel dat ie iets te laag stond, maar voor de rest is ie idd prachtig

Reactie van mijn ouders was ook: vinde gij da mooi ?

Comment

• De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

matteus??

Comment

• leftlééén

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

cheap ass kar voor op lpg te zwieren

al vrees ik dat z'n km'stand wel eens aardig hoog zou kunnen zijn, aangezien hij er over zwijgt...
            Last edited by ; 09/01/2008, 23:57.

Comment

• Op verzoek enkele foto's van m'n pa z'n BMW

320cd van 2005 (dacht ik) met momenteel net geen 120.000km. Wordt gebruikt als woonwerk verkeer. Gemiddeld verbuik over alle kms: 5,9l
              Opties niet echt een idee. Dat leer hout en de velgen waren één pack dacht ik, sportstoelen en multifunctioneel stuur, 6 cd lader, donkere dakhemel en dat ist zo wat denk ik

Foto's:

Comment

• Simoni, waar ben je?

Edit: te laat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten

Machtige bak.

Is trouwens 240pk.

Damn, ziet er goed uit... en handbak... en turbokitje...

zak. nu wil ik die.

Comment

• Interieur is wel nog al moelijk op foto vast te leggen...

Comment

leftlééén

De grootste zoekertjessite van België. Nieuwe en tweedehands goederen en diensten, koop en verkoop je op 2dehands.

cheap ass kar voor op lpg te zwieren

al vrees ik dat z'n km'stand wel eens aardig hoog zou kunnen zijn, aangezien hij er over zwijgt...

96.000km zegt 'ie toch?

Comment

• Sjieke coupé, Simonie..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Sjieke coupé, Simonie..
                          November ofzo staat ie te koop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Interieur is wel nog al moelijk op foto vast te leggen...
                            Idd, dat rood altijd... heb eens een weekend met een Z4 gereden, ook met rood interieur. Ik was zwaar ontgoocheld als ik mijn foto's zag.

Maar wat een knappe bak! Welke velgen zijn dat juist?

Staat hij te koop?

Edit: weer te laat

Comment

• interieur pics?

Comment

96.000km zegt 'ie toch?
                                sorry overgekeken... staat daar ook zo kort en alleen in de titel vermeld....

Koopje, LL.

Al blijft een Alpina B10 V8 nog toffer

Comment

Machtige bak.

Is trouwens 240pk.

Damn, ziet er goed uit... en handbak... en turbokitje...

zak. nu wil ik die.
                                  niet zo onaardig veel meer dan dat jij voor je 190 kan krijgen?

(nuja, het dubbele ofzo maar prijzen zijn er om verlaagd te worden! )

Maar wat ik eigenlijk wou weten -> is dat eentje die bij jullie omgebouwd is?

Comment

niet zo onaardig veel meer dan dat jij voor je 190 kan krijgen?

(nuja, het dubbele ofzo maar prijzen zijn er om verlaagd te worden! )

Maar wat ik eigenlijk wou weten -> is dat eentje die bij jullie omgebouwd is?

twee E34'ers in dezelfde kleur

nice

Goh, dat weet ik niet. Als dat een Belgische auto is, is die kans héél groot ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      goed zo ,ga gewoon op hun website kijken. Het zijn geen doe het zelf tjoeners hoor
                                      Pro's zou ik het in ieder geval niet noemen. Er staan normaal zelfs filmpjes online van mannen die er alles behalve blij met waren.

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Last edited by ; 10/01/2008, 00:10.

Comment

• Ja zulke problemen komen bij de beste tuners voor,wat wil je als je een wagen van meer dan 10jaar oud gaat tunen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          Ja zulke problemen komen bij de beste tuners voor,wat wil je als je een wagen van meer dan 10jaar oud gaat tunen
                                          Als ik mijn wagen 18maand in een garage binnen doe, zie ik die liever zonder problemen terug komen...

En als je hun site leest, merk je gewoon al op dat het amateurs zijn. Vermeldingen als geen slicks gebruiken en dergelijke...

1000pk steken in een wagen met weinig aanpassingen, dat gaat gewoonweg niet.

Comment

Working...
                                          X