En kan je die ook naar voor schuiven? Want als ik de elektronische airco nam werd de centrale armsteun telkens uitgevinkt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEn kan je die ook naar voor schuiven? Want als ik de elektronische airco nam werd de centrale armsteun telkens uitgevinkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
KopON!
We fixen die kar wel!!!!
Zalig ragkrelletje.
Precies niet veel ruimte meer.... voor die turbo's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenKopON!
We fixen die kar wel!!!!
Zalig ragkrelletje.
Precies niet veel ruimte meer.... voor die turbo's.
ach, motorkap er af en plaats zat
zijn er hier forummers die toevallig een heel goede band hebben met een persoon in een keuringsstation?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtendat ding leg je trouwens best wel op gas, zodat z'n gewichtsverdeling terug in orde is
Echt hé
Fak, dat ding moet zo slecht rijden.
Bijna een Audi 200T.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
ach, motorkap er af en plaats zat
Turbo's onder de achterbumper, zoals op die ene belachelijke M5?
Intercoolers 'onderweg' naar de voorkant?
Voor de rest alles straight pipe.
En als er onder de auto niet voldoende plaats is, gewoon aan de zijkant hangen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPff nog een 500 posts en de boel is hier weer toe...
Idd, altijd zo spijtig hé...
Zo'n topic is vaak een schat aan nuttige (ja, zelfs hier op AW) informatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten"Pianolak" = (per definitie) een hoogglanzende laklaag over hout. Al de rest =/= geen pianolak. Velen noemen gewoon zwart glanzende lijsten al pianolak, maar da's dus verkeerd.
De andere lijsten die jij bedoelt, zijn kunststoflijsten die zijn gespoten met 'n metallic zwarte verf. Weerspiegelt zonlicht in die metallic-partikels, waarbij allerlei kleuren vrijkomen (althans, zo is het toch in de '3). En die weerspiegeling maakt 't net zo lelijk, precies zo'n kameleon-lak dan, ieuw.
Pianolak (de echte), is dus 'n stuk duurder. Op een kunststof interieurlijstdrager worden, zoals bij houtlijsten, enkele laagjes hout gekleefd, die daarna geschuurd worden, en dan worden gelakt. Da's uni zwart, veel dieper, en ook met hogere glans.
Btw, heb dan toch maar besloten om in de deze combinatie te kiezen voor dat euh...Bambus Maser Anthrazit.
Efin, heb wel nog 2 weken de tijd om alsnog voor weet ik veel te kiezen.
Maar mijn 520d staat op de bestelbon, yes!
R-M eeuwige twijfelaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenPff nog een 500 posts en de boel is hier weer toe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHier de foto's van een E9 3.0CSi uit 1972 die ik onlangs ben gaan bekijken. Vrij goeie staat, maar praktisch geen papieren, spijtig maar ja
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWaarom sluiten ze die telkens bij 5000 posts?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenKan er mij iemand vertellen of een 5 reeks van de facelift uitgerust met Navi Pro MP3cd's kan lezen?
yep, dat gaat !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HaVo Bekijk Berichtenyep, dat gaat !2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment