Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Voor 98% van de mensen zou ik "X5" antwoorden. Ik zou nu ook voor de X5 gaan (M Pack, 3.0sd, carbonzwart), maar van zodra de X6 met volledige optielijst te krijgen is, zou 'k een X6 nemen.
    dat snap ik niet
    bedoel je omdat er een M pack komt voor de X6 dat je een X6 zou kiezen?

Comment

• Die 1 op het autosalon is zo lekker he
      Alleen wel een heel avontuur om in de kuipjes te kruipen. Weet er iemand of er al een sper beschikbaar is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

Hé?!
        Is dat blauw in de deurpanelen het enige blauw dat terug te vinden is in het interieur? Of verstopt dat blauw zich nog op andere, onzichtbaar op de foto, plaatsen?
        Al dat zwart met dat CF, icm het grijs-grauwe alcantara, icm dat blauwe deurpaneel?

*IEUW!!*

Van de buitekant is het schitterend!

Comment

• Dat blauwe kwam terug op de achterbank.
          En ook op de buitenkant natuurlijk

Lijkt mij dat ze nog snelsnel die dingetjes gemonteerd hebben zonder het totaalpakket te bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Dat blauwe kwam terug op de achterbank.
            En ook op de buitenkant natuurlijk

Lijkt mij dat ze nog snelsnel die dingetjes gemonteerd hebben zonder het totaalpakket te bekijken.
            Awel ik heb daar nu niet opgelet sé Maar idd het is een detail, al past het blauw nu wel met de buitenkleur

Comment

• Ik vond de Performance pack wel knap. Zekers de zetels! Het uiterlijk pakket vond ik minder geslaagd. Vooral de zwarte niertjes vind ik minder(al past het in zijn geheel eigelijk wel goed bij ) en de carbon difusor. Als deze carbon difusor er toch op moet blijven, vind ik het mooier dat de spiegels en niertjes ook in carbon zouden zijn!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
                Awel ik heb daar nu niet opgelet sé Maar idd het is een detail, al past het blauw nu wel met de buitenkleur
                Mij viel dat direct op en eerlijk gezegd stoorde mij dat.

Geen enkel commentaar op de zetels of andere dingen van BMW-Performance, maar het totaalplaatje in het interieur klopte langs geen kanten.

Het zou me trouwens verbazen dat er geen achterbank-overtrekken en deurpanelen van BMW Performance bestaan.

En voor op een autosalon...

Comment

• Zou dit het beige leder uit het standaard gamma zijn van BMW?
                  Of is het Leder Merino Champagne uit het Individual-aanbod??

Wat zouden jullie kiezen in combinatie met Carbonzwart?? Lemon of beige leder?

En mag het met Nussbaumwursel zijn? Het donkerste hout van de 2. Of wat zouden jullie kiezen?

Als je foto's hebt, dat zou helpen!

Bijgevoegde Bestanden
                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten

interieur: knap
                    exterieur: te opzichtig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      interieur: knap
                      exterieur: te opzichtig
                      True.
                      Nu, die blauwe stof mochten ze van mij ook wel weglaten. Niet alleen past het niet bij de zetels vooraan, bovendien lijkt mij dat nog een lelijk kleur te zijn ook.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Er valt me net iets te binnen: vorige week las of hoorde ik (don't remember) dat er een 316i op de markt zou komen. Vooral om ecologische redenen ...
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenno Bekijk Berichten
                          dat snap ik niet
                          bedoel je omdat er een M pack komt voor de X6 dat je een X6 zou kiezen?
                          Sort of.

't Is bij veel merken zo dat je in 't begin van het productieleven nog wat beperkt zit qua opties, kleuren, binnenbekleding, packs e.d. Pas na een jaartje, of twee, is dan de gehele (ellenlange) optielijst daar.

Dat, plus 't feit dat de eventuele kinderziektes er dan al uit zijn, plus 't feit dat ik dan al veel modellen live heb gezien en beter m'n gedacht kan opmaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                            Hé?!
                            Is dat blauw in de deurpanelen het enige blauw dat terug te vinden is in het interieur? Of verstopt dat blauw zich nog op andere, onzichtbaar op de foto, plaatsen?
                            Al dat zwart met dat CF, icm het grijs-grauwe alcantara, icm dat blauwe deurpaneel?

*IEUW!!*

Van de buitekant is het schitterend!
                            De BMW Performance-opties zijn geen pack, en 't zijn ook accessoires, die je dus nadien bij de dealer laat installeren.

Dus de rest van je auto (alles dat niét BMW Performance is), hangt dan af van hoe je auto er voor de ombouw uit zag.

Mocht ik die BMW Performance kuipjes installeren in Sabine (i won't), dan zou je in mijn deuren deurpanelen zien in lemon leder. Die blauw stoffen deurpanelen komen van de standaardbekleding van een '1 met M Sport Pack. Normaal zie je dat blauw (dat hier op foto trouwens veel feller oogt dan 't in werkelijkheid is, door de flits) ook terugkomen in de middenbanen van de voorzetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Mocht ik die BMW Performance kuipjes installeren in Sabine (i won't)
                              Dat kan ook niet, want die Performance kuipjes zijn niet verstelbaar geloof ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Dat kan ook niet, want die Performance kuipjes zijn niet verstelbaar geloof ik...
                                Ze zijn nochtans vrijgegeven voor de E81, E82, E87, E90, E91 en E92.

Comment

• Ah, vreemd.
                                  Ik heb gisteren op het salon in die dingen gezeten en volgens mij was de rugleuning niet verstelbaar...

Maar dan zullen ze misschien toch te leveren zijn met een klapfunctie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                    Er valt me net iets te binnen: vorige week las of hoorde ik (don't remember) dat er een 316i op de markt zou komen. Vooral om ecologische redenen ...
                                    Wat doe je als fabrikant als je premium middenklasse-auto’s pas bij 35 mille starten? Je stopt er een lullige instapmotor in. Zie de BMW 3-serie, die voortaan leverbaar is met een 122 pk en 160 Nm sterke 1.6 liter viercilinder. De motor kennen we al uit de 1-serie, maar zorgt in een 3-serie voor nog […]

Geen aanrader, maar dat konden we wel al vermoeden.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                      http://www.autoblog.nl/archive/2007/...zonder-cojones

Geen aanrader, maar dat konden we wel al vermoeden.
                                      Welcome to the world Bikefreak

Comment

• Er is in dit topic een ellenlange discussie gevoerd over die 316i.

Comment

• Ja?

Spijtig dat ik die gemist heb dan

Comment

Working...
                                          X