![Icon Lol](https://www.autoforum.be/core/images/smilies/old/icon_lol.gif)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Er is in dit topic een ellenlange discussie gevoerd over die 316i.
Ik heb de discussie in elk geval gemist en had geen zin om te zien of er al iets over gepost was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa?
Spijtig dat ik die gemist heb dan
Een 20-tal pagina's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen 20-tal pagina's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAh, vreemd.
Ik heb gisteren op het salon in die dingen gezeten en volgens mij was de rugleuning niet verstelbaar...
Maar dan zullen ze misschien toch te leveren zijn met een klapfunctie.
Heb er daarstraks nog ingezeten. Rugleuning is wel verstelbaar hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Z4 is wel niet de ideale wagen om zo'n dingen te beweren
En nu verwacht ik een PS van een SLK en een vent die op zijn hurken tegen een boom zit te pissen ...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenLimited Editon Sport
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDie zwarte 330xd touring op het salon*trots*
Een 320d wel te verstaan. Al meer dan genoeg in vermogen. Carbonzwart met lemon leder en de rest van het LES-pakket.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenSneeuwkettingen op de 19" 230 styling velgen, mogelijk??
edit: neen, bestaat blijkbaar niet
voor kettingen moet je bandenhoogte hebben. Laagprofielbanden zijn niet ideaal daarvoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenAha, de kogel is door de kerk.
Proficiat. Het zal een zeer knappe wagen worden...Mn moeder wou uiteindelijk de coupé toch niet... Om praktische redenen.
En de 3 berline met dat pakket...
Zal exclusiever zijn dan een 3 coupéMaar je moet het misschien weten, dat het een speciale editie is. Maar bon, aan een eendje LSE zie je het ook wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenDitch the roofrails + een zilveren voor mij.
Blauw is the way to go!
Comment
Comment