Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
btw: da zijn toch nieuwe propere velgen da ze daar verkopen hé??
2 velgen in de koffer en 2 op de achterbank (kzal maar genoeg dekens meepakken da ze niks beschadigen )
gadje mee? ik trakteer op die lekkere macdo
Zie PM dus. Mail is verzonden.
Jaja, allemaal nieuw, OEM, op factuur. Genen brol, hè. Op factuur voor export (mits opgave BTW-nummer) kan zonder MwSt.
Heb gevraagd of ze al details hebben, welke sets, e.d. 'k Vrees dat 't nog een beetje te vroeg is, eigenlijk.
Check ook ebay.de !!! Voor de winter kan je er koopjes doen, eventueel zelfs een zomerset met versleten banden, die je dan in België met winterrubber laat schoeien.
En "proper"? Mjah, die dingen komen uit een magazijn, eeh, dus als je ze op de achterbank legt best wel 'n dekentje of een plastic meepakken.
En ik wil ne steak (Tomski steak !!! ) in restaurant Kohlibri boven Kohl, en gene McDo !
Ik hoor dikwijls van mensen zeggen dat een 325ci niet tot het maximale kan gaan omdat hij vrij veel gedowngrade is en je het gevoel zou hebben dat hij niet alles geeft. Nu mijn moeder heeft een 320ci en dit gaat ook al lekker vooruit vind ik. Zo een 325ci moet die veel onderdoen voor een 330d of 330i?
ik spreek wel over de E92.
Jaja, allemaal nieuw, OEM, op factuur. Genen brol, hè. Op factuur voor export (mits opgave BTW-nummer) kan zonder MwSt.
Heb gevraagd of ze al details hebben, welke sets, e.d. 'k Vrees dat 't nog een beetje te vroeg is, eigenlijk.
Check ook ebay.de !!! Voor de winter kan je er koopjes doen, eventueel zelfs een zomerset met versleten banden, die je dan in België met winterrubber laat schoeien.
En "proper"? Mjah, die dingen komen uit een magazijn, eeh, dus als je ze op de achterbank legt best wel 'n dekentje of een plastic meepakken.
En ik wil ne steak (Tomski steak !!! ) in restaurant Kohlibri boven Kohl, en gene McDo !
Zagen dat ik nog altijd het teveel dat ze hebben gerekend op mijn factuur nog niet terug heb betaald gekregen.
Zagen dat het afpellen van het beige plastic nu plots ook begint op de middenconsole aan mijn handrem.
Zagen dat sinds gisteren plots mijn ramen aan het piepen en kraken zijn dat het niet mooi meer is; ik dacht eerst aan het gekende probleem met de b-stijlen, maar heb even geprobeerd met de ramen iets naar beneden te doen tijdens het rijden en dan hoor ik niets meer. Het is dus het gekende probleem aan de raamrubbers en blijkbaar had BMW daar een speciaal product voor "gummi phlege", maar maken ze dat nu niet meer.
Zagen dat ik nog altijd het teveel dat ze hebben gerekend op mijn factuur nog niet terug heb betaald gekregen.
Zagen dat het afpellen van het beige plastic nu plots ook begint op de middenconsole aan mijn handrem.
Zagen dat sinds gisteren plots mijn ramen aan het piepen en kraken zijn dat het niet mooi meer is; ik dacht eerst een het gekende probleem met de b-stijlen, maar heb even geprobeerd met de ramen iets naar beneden te doen tijdens het rijden en dan hoor ik niets meer. Het is dus het gekende probleem aan de raamrubbers en blijkbaar had BMW daar een speciaal product voor "gummi phlege", maar maken ze dat nu niet meer.
Kortom, veel zagen dus...
Ja makker, ik was net eens gaan snuffelen om te zien of jij geen topic had over een wagen, en wonder boven wonder...
Ik wist niet dat je met een 3 rijdt, ondertussen in je topic ook al de kwaaltjes vernomen.
Comment