Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenni heel het klaverblad zot
gewoon het eerste bochtje, tegen dak boven ben staat ie weer recht hoor
Daar heb ik al eens verkeerd geparkeerd gestaan :p Dat filmke van die E36 M3 is wel bekend zeker? Die was mijne passagier en instructeur. Heel de avond zonder fouten rijden en wss iets te veel zelfvertrouwen gekregen. Wel geen schade ofzo, maar toch eens schrikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenBen daar eens gaan oefenen, en dus continu het klaverblad afrijden. Maar als je van die Texaco komt, de brug over en dan naar Gent zou rijden via de E40 zit daar een knik in de bocht.
Daar heb ik al eens verkeerd geparkeerd gestaan :p Dat filmke van die E36 M3 is wel bekend zeker? Die was mijne passagier en instructeur. Heel de avond zonder fouten rijden en wss iets te veel zelfvertrouwen gekregen. Wel geen schade ofzo, maar toch eens schrikken
omgekeerd als je van brussel komt en dan naar ninove/geraardsbergen opdraait: perfect te doen, alsook als je van aalst komt en richting Brussel de E40 opwil: perfectheid, die doe ik wel te weinig
als je van ninove afkomt en richting E40 gaat dan ligt er ook een knik in de baan, daar voel je hem wel "zetten" als je wat te rap gaat
wel al gemerkt dat als je vree breed gaat, dus bijna op het vak naar aalst gaat rijden en dan scherp instuurt da je er veel minder last van hebt
let wel, dit klaverblad ligt wel in Duitsland hé
daar ligt ook een Aalst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenShit, ik geraak in de ban
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
E46>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > E90
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie Blauwe E46.
²²²²²²²²²²²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenRWD rules
tzou eigenlijk niet mogen maar elke dag als ik in Aalst de afrit neem naar Ninove... dan zet ik stiekem mijn ESP uit, trek ik 'm terug in 2de en ga ik met plankgas door de bocht... lekkere RWD kontje zetten en bandjes horen piepen
zo bedoel je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVoor mij de 7, die velgen passen niet echt op een 6 imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/BMW/80088...per_staat.html
Nice ride!Mss niet direct de knapste Bimmer, maar die uitrusting en motorisatie mogen er zeker wezen.
Nog wat afbieden en dat lijkt mij een goede koop, niet?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenspijtig dat ie zilver is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenAl oud zenne... Maar blijft wel lekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenweet ik, kwam het gewoon effe posten als reactie op die compact hierboven die te koop stond, dat ook zilveren auto's lekker kunnen zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenmoet toch zalig zijn, met je "klein" kot wa Porsches gaan afdrogen aan de lichten
Met deze 1serie droog je nog meer af
+ YouTube Video
Comment
Comment