Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
Heel comfortabele wagen, zelfs met het M-pack
Kan iemand mij foto's geven van de achterbank en de koffer van de 5touring? En weet iemand of je vanachter genoeg plaats hebt voor een persoon van 1m90?
Deze week even naar Luxemburg gereden met een 520d automaat (ja, nu we een 1 automaat besteld hebben moeten we daar aan gewoon worden) van mijn schoonbroer. Met de cruisecontrol op 120 een heel schappelijk verbruik van 5,3l behaald over een afstand van 500 km.
Ideale kar zo'n 520d. Genoeg vermogen, weinig verbruik en lage taksen.
Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.
Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.
Ideale kar zo'n 520d. Genoeg vermogen, weinig verbruik en lage taksen.
Ik krijg alleen geen zicht op dat grote chroom sierstuk op die uitlaat. Die 3 reeks roetfilter 318 en 320 d's zie je ook veel met zo'n sierstuk, lelijk vind 'k het. Het lijkt net op zo'n goedkope johnny aftermarketuitlaat... vind ik hé.
Ze mogen 'm wel direkt op mijn oprit afsmijten, onmiddellijk met de slijpschijf in de uitlaat dan.
Op deze wagen zit het originele uitlaatsierstuk. De laatste modellen worden zo geleverd nu blijkbaar. Ik vind het wel mooi.
Onlangs passeerde ik langs de parking van een BMW dealer en daar stonden allemaal splinternieuwe 3 reeks Tourings op een rij met allemaal zo'n chroom uitlaat. Ik dacht toen al zoiets van dat het misschien wel eens standaard zou kunnen zijn. Blijkt nu ook zo te zijn.
>Waarom zout verbruik met M-pack hoger liggen? Er wordt toch niets aan de motor e.d. vernaderd? alleen interieur en carosserie...
Kan iemand mij foto's geven van de achterbank en de koffer van de 5touring? En weet iemand of je vanachter genoeg plaats hebt voor een persoon van 1m90?
Wij hebben de sedan, ik ben 1m96, plaats genoeg achteraan. Dan weet je dat toch al.
Comment