Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag, om 05.15 toen ik naar een werk vertrok, op mijn scherm: bandendrukverlaging,... Even gestopt om te kijken of ik iets zag.
Niets gezien, dus doorgereden, rustig. Na dat werk naar de garage gereden, ( ongeveer een 30 tal km ) met die platte band. Toen ik aankwam bleek er 0,0 Bar in te zitten,.. Dus volledig leeg, een nageltje of iets dergelijks vermoed ik.
M.a.w héél tevreden van de Run flats,.. mocht ik andere gehad hebben had ik deze morgen te laat gekomen, en in de donker mijn band moeten vervangen.
Ik erger mij zo mateloos aan die maanvormige reflectoren op die voorspatborden,
da's gelijk een gigantische puist op Claudia Schiffer haar voorhoofd, ge moet er naar kijken
Omdat een goede LPG-installatie al rap 1.500 euro kost. Welk nen idioot gaat er voor 2.000 euro een BMW mét LPG verkopen als de LPG-installatie perfect werkt én als de wagen nog in goede staat is? Geen enkele! En als ge iemand vindt, dan is't echt wel nen stommekloot
Nuja, voor mij maakt het niet uit hoor, maar ik klasseer de zoektocht zeer duidelijk onder "wishful thinking".
Er zijn toch genoeg 320i en 520i op lpg te vinden voor deze prijs.
Voor 2000€ haal je niet veel in huis maar het is niet anders
Er zijn toch genoeg 320i en 520i op lpg te vinden voor deze prijs.
Voor 2000€ haal je niet veel in huis maar het is niet anders
Tjah, ik ben niet iemand die graag de miserie van een ander koopt. En dat zal wel het geval zijn met een BMW op LPG voor 2.000 euro. Ik heb zelf ook nog in die vijver gezocht, mijn vorige 520i gekocht voor 210.000 BEF en verkocht voor 1.500 euro, 6 jaar later. Vandaar weet ik heel goed wat je voor die prijzen kunt krijgen.
Als jongere met een BMW gaan rijden is zeker een aantrekkelijk vooruitzicht. Maar met 2.000 euro vis je beter in een andere vijver, als je tenminste het deksel niet op uw neus wilt krijgen.
Just to add some accurate info, to feed this post a bit more like a pro:
IAA Premieres:
- Facelifted 6er coupe & 6er cabrio (incl. 635d)
- 520i & 520d
- 3er with new I4 & I6 engines
- M3 coupe
- 1er coupe (new 1er engines: 116i & 123d)
- X5 3.0sd
- X3 2.0d
- EfficientDynamics features across the model line
- Crash-active (anti-whiplash) headrests
- 6er Individual Virtuoso (incl. High End Audio System)
Comment