Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De 15-jarigen voelen zich precies sterk de laatste dagen.
Gefrustreerd omdat 't school is herbegonnen?
Zich stoer voelen omdat ze een klasje hoger zitten?
Dude, Get a life!
Komaan zeg, gedraag je naar je leeftijd.
Swat, back on topic:
Speciaal voor Xit een BMW-spam foto
Ik heet niet Dude; ik ken wel een Swat, maar 'k vraag me af wat die ermee te maken heeft.
En als je foto's wil posten, neem er dan die ten minste de moeite zijn om te posten.
De 15-jarigen voelen zich precies sterk de laatste dagen.
Gefrustreerd omdat 't school is herbegonnen?
Zich stoer voelen omdat ze een klasje hoger zitten?
man toch, ge zijt echt graag the pain in the ass eh? als er hier iemand gefrustreerd overkomt zijt gij 't hoor... neuten op iemand die veel foto's post die dan nog met het topic te maken hebben? was daar 't nut van?
en uw reactie tegenover die jong gastjes is ook alles behalve, waar slaat dat op? dit gezegd zijnde verwacht ik mij op mijn beurt aan een reactie die evenzeer compleet van de pot gerukt is.
komaan mannen , niet teveel op elkaars kap zitten! op een forum moet verdraagzaamheid heersen!
maar kritiek moet ook geaccepteerd kunnen worden als deze terecht is! mss heeft xit het een beetje ruuw uitgedrukt, maar ik volg hem wel in zijn mening dat als je een foto post het toch wel enig verband moet hebben met een specifiek onderwerp waarover een discussie gaande is. hiermee bedoel ik dus niet enkel BMW maar bijvoorbeeld een velg of kleur en dergelijke.. ofwel een artistieke waarde hebben (wat natuurlijk ook weer niet altijd collectief zal aanvaard worden).
ook het repetitief posten van foto's van dezelfde auto kan storend zijn!
dit gezegd zijnde, laat jullie nog maar eens goed gaan
mocht er kritiek zijn op mijn uiteenzetting gelieve me dit dan per pm door te sturen en niet dit topic te vervuilen! dank u
Ik heet niet Dude; ik ken wel een Swat, maar 'k vraag me af wat die ermee te maken heeft.
En als je foto's wil posten, neem er dan die ten minste de moeite zijn om te posten.
Comment