Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Lipje vooraan (meegespoten), ACS velgjes (originele !) met een ACS verlaging van 2-3 cm, interieurtje van een iS, origineel sportstuurtje, ///M pookje, ...
Alleen spijtig dat het een 4-deurs is en van dat chrome lijstje rond de ramen.
't Is een BMW, en dit is 't BMW-lovers topic. Dus 't is on-topic.
'k Ben benieuwd hoe snel jij een 335i of 335d zal bijeenverdiend hebben als je zelf gaat werken... yep, zo speciaal is die auto dus.
Een 335i of 335d is voor mij een droom van een auto, die ik mij nu of zelfs later niet zal kunnen veroorloven. Elke BMW hoort hier thuis in dit topic, zelfs een geel-groene AC-schnitzel
Vandaag mijn eerste X5 met M-pakket in het wild gespot... Neen, geef mij dan maar een gewone X5...
De velgen anderzijds vind ik wel mooi.
Den deze heb ik vanmiddag ook gezien in Knokke. Stond de hele middag geparkeerd in de Lippenslaan. BEAUTIFUL!!!
Inderdaad M-sportpakket, maar waar komt die 'dakrails' vandaan? Dat heb ik bij BMW nog nooit gezien in dat aluminium kleur. Dat zou ik ook willen op mijnen 3 touring. Bij Audi is dat een optie, bij BMW (nog) niet. Ik heb net even zitten pielen in de configurator, maar die aluminium of chromen dakrail krijg ik niet op de X5. Sterker nog M-sportpakket met dakrails is niet te combineren. Wie kan mij vertellen hoe 't zit. Is dit aftermarket??? Was dit trouwens een 'gewone' 3.0d of 4.8i?
Zelf al gevonden. Betreft een mogelijke optie vanaf 7/2007: Dakrails in aluminium glanzend (3MA) 435,- euro, zonder kosten in combinatie met M-sportpakket. 't was dus een redelijk nieuwe X5.
Man, man, man wat zijn we verwend. Omdat er zo'n ding op de oprit staat zijn we het natuurlijk snel gewoon. Besef toch maar goed dat dit voor velen een droomwagen is en zal blijven...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment