Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras Bekijk Berichten

Schitterende E30 van een maat !

Lipje vooraan (meegespoten), ACS velgjes (originele !) met een ACS verlaging van 2-3 cm, interieurtje van een iS, origineel sportstuurtje, ///M pookje, ...

Alleen spijtig dat het een 4-deurs is en van dat chrome lijstje rond de ramen.

Welke motor?

Comment

• Eentje in zeer goede staat.

Comment

• Comment

• Comment

• Vandaag mijn eerste X5 met M-pakket in het wild gespot... Neen, geef mij dan maar een gewone X5...

De velgen anderzijds vind ik wel mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              Wat is hier nu nog speciaal aan...
              Niet alles moet speciaal zijn.
              Deze is zelfs zeer knap! Naar mijn mening natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                't Is een BMW, en dit is 't BMW-lovers topic. Dus 't is on-topic.

'k Ben benieuwd hoe snel jij een 335i of 335d zal bijeenverdiend hebben als je zelf gaat werken... yep, zo speciaal is die auto dus.
                Een 335i of 335d is voor mij een droom van een auto, die ik mij nu of zelfs later niet zal kunnen veroorloven. Elke BMW hoort hier thuis in dit topic, zelfs een geel-groene AC-schnitzel

Comment

'k Ben benieuwd hoe snel jij een 335i of 335d zal bijeenverdiend hebben als je zelf gaat werken... yep, zo speciaal is die auto dus.
                  Dan kunnen wel alle foto's van E90Post naar hier kopiëren... Maar bon, je hebt wel een punt.

Comment

Dan kunnen wel alle foto's van E90Post naar hier kopiëren... Maar bon, je hebt wel een punt.
                    Dat zouden we kunnen doen, gelukkig hebben sommigen van ons de hersens om dat niet zover te laten komen

Comment

• individuel

Comment

• De velgen toch, geen fotooke van het interieur ?

Comment

• khad er een.

Maar door zo lomp te zijn als ik ben ik die kwijtgespeeld.

Comment

Vandaag mijn eerste X5 met M-pakket in het wild gespot... Neen, geef mij dan maar een gewone X5...

De velgen anderzijds vind ik wel mooi.

Den deze heb ik vanmiddag ook gezien in Knokke. Stond de hele middag geparkeerd in de Lippenslaan. BEAUTIFUL!!!

Inderdaad M-sportpakket, maar waar komt die 'dakrails' vandaan? Dat heb ik bij BMW nog nooit gezien in dat aluminium kleur. Dat zou ik ook willen op mijnen 3 touring. Bij Audi is dat een optie, bij BMW (nog) niet. Ik heb net even zitten pielen in de configurator, maar die aluminium of chromen dakrail krijg ik niet op de X5. Sterker nog M-sportpakket met dakrails is niet te combineren. Wie kan mij vertellen hoe 't zit. Is dit aftermarket??? Was dit trouwens een 'gewone' 3.0d of 4.8i?

Gr. Mila
                            2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

• Zelf al gevonden. Betreft een mogelijke optie vanaf 7/2007: Dakrails in aluminium glanzend (3MA) 435,- euro, zonder kosten in combinatie met M-sportpakket. 't was dus een redelijk nieuwe X5.
                              2013 BMW F31 330d Touring M-Sportpakket

Comment

Wat is hier nu nog speciaal aan...
                                Man, man, man wat zijn we verwend. Omdat er zo'n ding op de oprit staat zijn we het natuurlijk snel gewoon. Besef toch maar goed dat dit voor velen een droomwagen is en zal blijven...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                  individuel

*brokje*

Man toch, wat een afgrijselijke velg.

Comment

• Prachtige velg, vind ik.

Maar niet in de 18"-versie op de '5.

Comment

• Waarschijnlijk niet nieuw maar soit

Comment

Eentje in zeer goede staat.

Moest er nu nog een L bijstaan hé

Comment

Nagel op de kop! Phil1 doet wel meer uitspraken waarbij hij geen geldbesef heeft.
                                          Ach ja, dat komt ongetwijfeld wel!
                                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

Working...
                                          X